Anna Sudnik

Konsultant ERP XL, Comarch SA
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Łatwość nawiązywania kontaktów Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w grupie. Odporność na stres, dyspozycyjność. Umiejętność pracy w zespole i koordynowanie zespołem Prawo jazdy – kat. B czynnie.

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Comarch
Konsultant Asysty Technicznej ERP XL
Zakres obowiązków:
* Obsługa techniczna, merytoryczna Partnerów i Klientów w zakresie programu ERP XL (w tym indywidualne zadania z: CRM, Obieg dokumentów, Inwentaryzacja, Bilans Stanu towarów, Magazyn Wysokiego Składowania, Transport, Migrator) oraz SQL Serwer.
* Dokumentacja do programu ERP XL, biuletyny, Tips @Trick, FAQ.
* Udział w konsultacjach, seminariach, webinariach z Partnerami i Klientami.
* Testy nowych wersji ERP XL.
* Współpraca z wszystkimi działami w firmie m.in. Wdrożenia, Handlowym, Sprzedaż, Administracyjnym.
Emergency Medical System Poland
specjalista ds. finansów i promocji/Kierownik Działu Sprzedaży
Zakres obowiązków w obydwu firmach:
* Kierowanie pracą pracowników z podległego działu w zakresie fakturowania i realizacji zamówień do dostawców i od klientów.
* Koordynowanie i nadzór nad pracą magazynu w zakresie logistyki na linii firma-odbiorca oraz dostawca-firma oraz sporządzanie okresowych inwentaryzacji.
* Zarządzanie pracy pracowników z podległego działu w zakresie szkoleń dla partnerów biznesowych i odbiorców końcowych.
* Nadzór nad procesem realizacji przetargu (zamówienia) od momentu otrzymania informacji o wygranym przetargu poprzez zamówienie towaru od dostawców, logistykę dostawy do klienta, szkolenie odbiorcy końcowego po sporządzenie protokołu odbioru i fakturowanie.
* Weryfikacja działań zespołu oraz ocena pracowników.
* Kontakty w dostawcami, odbiorcami oraz partnerami biznesowymi firmy.
* Współpraca z biurem rachunkowym.
* Ewidencja delegacji i wyjazdów służbowych oraz prowadzenie kasy firmy.
* Współpraca z wszystkimi działami w firmie m.in. importu, handlowym, serwisu, administracyjnym, Dyrektorem finansowym.
* Praca nad wdrożeniem programu obsługi kompleksowej przedsiębiorstwa Subiekt i Comarch XL.
* Przygotowywanie i realizacja katalogów firmy, nadzór nad stroną internetową oraz organizacja stoiska firmowego, targów, konferencji.
* Opracowanie i wdrożenie systemu obiegu dokumentów w firmie.
Logo
specjalista ds. finansów i promocji/Kierownik Działu Sprzedaży
Redlife Robert Pałka
Zakres obowiązków:
* Kierowanie pracą pracowników z podległego działu w zakresie fakturowania i realizacji zamówień do dostawców i od klientów.
* Koordynowanie i nadzór nad pracą magazynu w zakresie logistyki na linii firma-odbiorca oraz dostawca-firma oraz sporządzanie okresowych inwentaryzacji.
* Zarządzanie pracy pracowników z podległego działu w zakresie szkoleń dla partnerów biznesowych i odbiorców końcowych.
* Nadzór nad procesem realizacji przetargu (zamówienia) od momentu otrzymania informacji o wygranym przetargu poprzez zamówienie towaru od dostawców, logistykę dostawy do klienta, szkolenie odbiorcy końcowego po sporządzenie protokołu odbioru i fakturowanie.
* Weryfikacja działań zespołu oraz ocena pracowników.
* Kontakty w dostawcami, odbiorcami oraz partnerami biznesowymi firmy.
* Współpraca z biurem rachunkowym.
* Ewidencja delegacji i wyjazdów służbowych oraz prowadzenie kasy firmy.
* Współpraca z wszystkimi działami w firmie m.in. importu, handlowym, serwisu, administracyjnym, Dyrektorem finansowym.
* Praca nad wdrożeniem programu obsługi kompleksowej przedsiębiorstwa Subiekt i Comarch XL.
* Przygotowywanie i realizacja katalogów firmy, nadzór nad stroną internetową oraz organizacja stoiska firmowego, targów, konferencji.
* Opracowanie i wdrożenie systemu obiegu dokumentów w firmie.

Szkolenia i kursy

2014 Zarzadzanie czasem
2013 SQL język dostępu do baz danych SQL Server
2011 z zakresu Zarządzania zasobami ludzkimi
2010 z zakresu Zachowania organizacyjne
2010 z zakresu Kadry i płace
2008/2009 - Kurs dla samodzielnych księgowych bilansistów w Stowarzyszeniu Księgowych
2007 – specjalista do spraw administracyjno biurowych + język angielski.
2006/2007 – grafik komputerowy (CorelDraw, Photoshop).
2006 - z zakresu doskonalenia księgowych w obsłudze komputerowych programów finansowych.
2004 – z zakresu prac sekretarskich odbyte w Kancelarii Radcy Prawnego.
2004 – opiekuna kolonijnego.

Edukacja

Logo
Rachunkowość, studia podyplomowe
Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej
Logo
Wydział Zarządzania i Podstaw Techniki. - Informatyka w technice i nauczniu, magisterskie
POLITECHNIKA LUBELSKA

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
IT - Rozwój oprogramowania
Inne

Zainteresowania

Ekonomia, księgowość, historia II Wojny Światowej, muzyka, taniec klasyczny, budownictwo, praca na działce.