Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds Marketingu, Komunikacji i Sprzedaży
Centrum Medyczne Twoje Dziecko Sp. z o. o. (Baby Clinic)
- planowanie i realizacja działań promujących przychodnię
- utrzymywanie relacji z kontrahentami
- analiza rynku usług medycznych
- tworzenie programów wspierających sprzedaż usług przychodni
- negocjowanie warunków współpracy z różnymi kontrahentami
- współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, placówkami medycznymi
- realizacja planu sprzedaży
- utrzymywanie relacji z kontrahentami
- analiza rynku usług medycznych
- tworzenie programów wspierających sprzedaż usług przychodni
- negocjowanie warunków współpracy z różnymi kontrahentami
- współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, placówkami medycznymi
- realizacja planu sprzedaży
Kierownik Działu Współpracy z Partnerami Medycznymi
- koordynowanie pracy zespołu
- rozwój sieci placówek medycznych
- negocjowanie warunków współpracy z partnerami medycznymi, badanie rentowności umów
- obsługa istniejącej sieci placówek partnerskich
- nadzór nad jakością obsługi Klientów i realizacją świadczeń medycznych
- szkolenia pracowników placówek medycznych
- analiza rynku usług medycznych
- nadzór nad procedurami reklamacyjnymi
- rozwój sieci placówek medycznych
- negocjowanie warunków współpracy z partnerami medycznymi, badanie rentowności umów
- obsługa istniejącej sieci placówek partnerskich
- nadzór nad jakością obsługi Klientów i realizacją świadczeń medycznych
- szkolenia pracowników placówek medycznych
- analiza rynku usług medycznych
- nadzór nad procedurami reklamacyjnymi
Koordynator Zespołu ds. Underwritingu i Roszczeń
- koordynowanie pracy zespołu, nadzór nad bieżącą pracą pracowników Działu
- negocjowanie warunków współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, podpisywania umów
- nadzór nad prawidłową realizacją świadczeń zdrowotnych
- realizacja planu sprzedaży, badanie rentowności umów
- utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami kontrahentów
- nadzór nad poprawnością konfiguracji bazy danych
- rozpatrywanie skarg i opinii dotyczących placówek Grupy, jak i przychodni partnerskich
- analiza rynku
- negocjowanie warunków współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, podpisywania umów
- nadzór nad prawidłową realizacją świadczeń zdrowotnych
- realizacja planu sprzedaży, badanie rentowności umów
- utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami kontrahentów
- nadzór nad poprawnością konfiguracji bazy danych
- rozpatrywanie skarg i opinii dotyczących placówek Grupy, jak i przychodni partnerskich
- analiza rynku
Starszy Specjalista ds. Underwritingu i Roszczeń
- współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, negocjowanie warunków współpracy
- organizowanie świadczeń medycznych w placówkach Grupy oraz w przychodniach partnerskich
- nadzór nad obiegiem dokumentacji medycznej
- nawiązywanie współpracy z placówkami medycznymi
- prowadzenie rozliczeń wynikających z zawartych umów, z placówkami medycznymi i z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
- organizowanie świadczeń medycznych w placówkach Grupy oraz w przychodniach partnerskich
- nadzór nad obiegiem dokumentacji medycznej
- nawiązywanie współpracy z placówkami medycznymi
- prowadzenie rozliczeń wynikających z zawartych umów, z placówkami medycznymi i z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
Specjalista ds. Współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
Accmed Sp. z o.o./Centrum Medyczne LIM Sp. z o.o.
- przeprowadzanie oceny placówek medycznych pod kątem możliwości podpisania umowy o współpracy
- negocjowanie warunków współpracy
- nadzór nad zachowaniem płynnej współpracy z placówkami medycznymi na terenie kraju
- analizowanie rynku usług medycznych
- nadzór nad obiegiem dokumentów
- przyjmowanie i wyjaśnianie skarg pacjentów dotyczących placówek współpracujących
- nawiązywanie współpracy z krajowymi i zagranicznymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
- nadzór nad zachowaniem płynności współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi (ubezpieczenia zdrowotne, roszczenia, badania służące do oceny ryzyka, świadczenia z tytułu umów assistance)
- negocjowanie warunków współpracy
- nadzór nad zachowaniem płynnej współpracy z placówkami medycznymi na terenie kraju
- analizowanie rynku usług medycznych
- nadzór nad obiegiem dokumentów
- przyjmowanie i wyjaśnianie skarg pacjentów dotyczących placówek współpracujących
- nawiązywanie współpracy z krajowymi i zagranicznymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
- nadzór nad zachowaniem płynności współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi (ubezpieczenia zdrowotne, roszczenia, badania służące do oceny ryzyka, świadczenia z tytułu umów assistance)
Specjalista ds. Monitorowania Umów
- nadzór nad zachowaniem płynnej współpracy z placówkami medycznymi na terenie kraju
- analizowanie rynku usług medycznych
- przeprowadzanie oceny placówek medycznych pod kątem możliwości podpisania umowy o współpracy
- nadzór nad obiegiem dokumentów
- przyjmowanie i wyjaśnianie skarg pacjentów dotyczących placówek współpracujących
- analizowanie rynku usług medycznych
- przeprowadzanie oceny placówek medycznych pod kątem możliwości podpisania umowy o współpracy
- nadzór nad obiegiem dokumentów
- przyjmowanie i wyjaśnianie skarg pacjentów dotyczących placówek współpracujących
Analityk Działu Obsługi Klienta
- przygotowywanie i realizacja dystrybucji produktów dla rynków zagranicznych
- przygotowywanie dokumentów do odpraw celnych
- pilnowanie załadunku i odpraw transportów
- przygotowywanie raportów o zapotrzebowaniu, produktach krytycznych itp.
- utrzymywanie kontaktu z rynkami, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z dostępnością produktów
- przygotowywanie dokumentów do odpraw celnych
- pilnowanie załadunku i odpraw transportów
- przygotowywanie raportów o zapotrzebowaniu, produktach krytycznych itp.
- utrzymywanie kontaktu z rynkami, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z dostępnością produktów
Kierownik biura/Asystentka Dyrektora Zarządzającego
- prowadzenie kalendarza Dyrektora
- prowadzenie korespondencji
- planowanie zakupów, kontrola zapasów magazynowych np. artykułów biurowych
- negocjowanie umów z usługodawcami
- kontrolowanie dyscypliny pracy pracowników
- pilnowanie harmonogramu spotkań, generowanie raportów
- prowadzenie korespondencji
- planowanie zakupów, kontrola zapasów magazynowych np. artykułów biurowych
- negocjowanie umów z usługodawcami
- kontrolowanie dyscypliny pracy pracowników
- pilnowanie harmonogramu spotkań, generowanie raportów
Kierownik ds. Obsługi Klienta
TELEPAGE S. A
- utrzymywanie kontaktu z klientami, rozwiązywanie sytuacji problemowych
- prowadzenie dokumentacji związanej z rejestracją i odpowiadaniem na skargi i uwagi klientów
- nadzorowanie pracy wszystkich central operatorskich
- prowadzenie spraw personalnych pracowników central
- planowanie szkoleń
- prowadzenie dokumentacji związanej z rejestracją i odpowiadaniem na skargi i uwagi klientów
- nadzorowanie pracy wszystkich central operatorskich
- prowadzenie spraw personalnych pracowników central
- planowanie szkoleń
Szkolenia i kursy
2010 Efektywne metody sprzedaży
2007 Certyfikat auditora wewnętrznego ISO 9001:2001 Internal QMS Auditor Isoquar
2006 Szkolenie Quality Management Systems
2006 Kurs Komputerowy – Excel dla zaawansowanych
1999 „Negocjacje, metoda postępowania w sytuacjach zróżnicowanych interesów” – kurs w Międzynarodowej Szkole Zarządzania
2007 Certyfikat auditora wewnętrznego ISO 9001:2001 Internal QMS Auditor Isoquar
2006 Szkolenie Quality Management Systems
2006 Kurs Komputerowy – Excel dla zaawansowanych
1999 „Negocjacje, metoda postępowania w sytuacjach zróżnicowanych interesów” – kurs w Międzynarodowej Szkole Zarządzania
Inne
- dobra znajomość języka angielskiego i rosyjskiego
- znajomość podstaw języka niemieckiego
- zdolności interpersonalne, negocjacyjne, organizacyjne
- samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów
- znajomość obsługi komputera, MS Windows, MS Office (Word, Excel, Power Point, Access, poczta internetowa)
- prawo jazdy kategorii B
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- znajomość podstaw języka niemieckiego
- zdolności interpersonalne, negocjacyjne, organizacyjne
- samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów
- znajomość obsługi komputera, MS Windows, MS Office (Word, Excel, Power Point, Access, poczta internetowa)
- prawo jazdy kategorii B
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.