Anna Stefaniak

Tester obszaru testowego w projekcie, HelpDesk, Konsultant ds Wdrożeń
Zielona Góra, lubuskie

Umiejętności

Confluence Customer Service Systems Department Development HP Service Manager Leadership Development Microsoft Office SQL TestLink UML PL/SQL Developer Testowanie ręczne Testy regresyjne Sales manager HP ALM JIRA Management PL / SQL Test Cases created Enterprice Architect Help Desk IT / Support IT Testowanie integralności Certyfikat ISTQB Foundation Level (Poziom Podstawowy

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Niezależny konsultant IT
MICART Anna Stefaniak
- Koordynacja projektów i zarządzania projektami.
- Testowanie i zapewnienie jakości oprogramowania.
- Pozostawanie w kontakcie z klientem.
- Przygotowywanie dokumentacji testowej i danych testowych.
- Uruchamianie testowania wydajności, testowania akceptacji, testowania systemu i funkcjonalności.
- Przeprowadzanie testów wzorcowych w celu porównania produktu z konkurencyjnym oprogramowaniem.
- Ponowne testowanie, analiza i archiwizowanie danych.
- Zapewnienie dokumentacji testowej, raportowanie i monitorowanie incydentów testowych oprogramowania.
- Współpraca z twórcami oprogramowania w rozwiązywaniu zgłoszonych problemów.
- Konsultacje dotyczące obsługi systemów finansowo-księgowych, systemów HR i wynagrodzeń, zarządzania produkcją, obsługi wniosków klientów z działu pomocy technicznej, testowania oprogramowania, obsługi błędów, wsparcia technicznego klientów.
- Tworzenie skryptów interfejsu SOAP usługi WWW.
- Określenie wymagań klienta, koordynowanie wdrażania, monitorowanie poziomów usług.
- Diagnoza i analiza raportów incydentu - konsultacje wdrożeniowe (HP ALM, HP SM, pomoc techniczna, JIRA, Bugzilla, Confluence).
DXC Technology
Specjalista ds obsługi wdrożeń
- Obsługa zgłoszeń błedów (Help Desk).
- Rekrutacja nowych pracowników do zespołu.
- Nadzór nad zmianami produktu we współpracy z Działem Rozwoju Oprogramowania.
- Testowanie, tworzenie planów i skryptów testowych, przygotowanie dokumentacji przypadków testowych (PTA).
- Dostarczenie raportów z testów i analizowanie wyników testów.
- Koordynowanie testów akceptacyjnych klienta.
- Kontakt i współpraca z klientem.
- Współpraca z twórcami oprogramowania w rozwiązywaniu zgłoszonych problemów.
- Opracowanie procedury przeprowadzania testów funkcjonalnych.
- Nadzór i kontrola dokumentacji testowej.
- Zarządzanie biblioteką testową.
- Prowadzący i kierujący zespołem testerów, nadzór nad harmonogramem testów.
- Zapewnienie wysokiej jakości standardów dla rozwijania produktu (Test Plan).
- Współpraca z firmą w zakresie realizacji testów w ramach projektu.
Logo
Sekretarz ROD
ROD "Zacisze Leśne"
Praca w Zarządzie ROD "Zacisze Leśne" jako Sekretarz.

Zakres kompetencji:
1. Koordynacja współpracy z Prezesem i innymi członkami Zarządu w sprawach okręgu.
2. Obsługa merytoryczna i dokumentacyjna posiedzeń Zarządu.

Obowiązki:
- Współpraca z Prezesem i pracownikami Zarządu w zakresie przygotowania kwestii omawianych na posiedzeniach.
- Prowadzenie posiedzeń Zarządu i przygotowanie dokumentacji ROD.
- Współpraca z gminami, firmami.
- Prowadzenie rejestrów i bieżących spraw działkowych.
Stowarzyszenie WIOSNA
Wolontariusz Szlachetna Paczka
XIV edycja projektu SZLACHETNA PACZKA w województwie lubuskim, praca jako Wolontariusz.

Obowiązki:
- Ścisła współpraca z liderem zespołu.
- Uzyskanie adresów wielu rodzin potrzebujących.
- Odwiedzanie wybranych rodzin i poprowadzanie ankiety.
- Wykonywanie opisów rodzin i umieszczanie ich w bazie danych.
- Utrzymywanie kontaktu z darczyńcą - telefonicznie lub pocztą po wybraniu rodziny, przed dostarczeniem paczki przez darczyńcę, sprawdzanie zawartości paczki po dostarczeniu opakowania dla rodziny.
- Przyjmowanie darczyńców w składach i dystrybucjach paczek do potrzebujących rodzin.
- Przekazanie paczki do rodziny i wypełnieniu ankiety zwrotnej, zapisaniu jej w bazie danych.
- Entuzjazm i pozytywna energia.
Asseco Poland
Starszy Specjalista Wdrożeniowiec
- Organizowanie pracy w zespole wielu pracowników.
- Nadzór nad harmonogramem testów dla Klienta ZUS.
- Zapewnienie procedury przeprowadzania testów funkcjonalnych.
- Współpraca z twórcami oprogramowania w rozwiązywaniu zgłoszonych problemów.
- Opracowanie dokumentacji testowej i przygotowanie danych testowych.
- Uruchamianie testowania wydajności, testowania akceptacji, testowania systemu i funkcjonalności.
- Ponowne testowanie, analiza i archiwizowanie danych.
- Raportowanie i monitorowanie incydentów testowych oprogramowania w dużym projekcie ZUS.
- Opracowanie procesu obsługi zgłoszeń oraz tworzenie dokumentacji dla procesu.
- Dostarczanie raportów i analiz wyników testów.
- Współpraca z firmą w zakresie realizacji testów w ramach projektu.
- Nadzór nad zespołem ludzi.
- Sporządzanie sprawozdań z pracy zespołowej, wdrożenie założeń.
- Koordynacja przywracania struktury jednostek Klienta ZUS w aplikacji KOP.
- Wdrażanie usług informatycznych dla klientów PUE i EPWD.
- Nadzór poziomu usług.
- Testowanie oprogramowania: modułowe, akceptacyjne, integracyjne testowanie aplikacji KSI, system, regresja.
- Dokumentacja scenariuszy testowych (PTA), podręczników użytkownika (DU), specyfikacji funkcjonalnych (AOM, UP).
- Przeprowadzenie szkoleń dla klienta.
- Diagnoza raportów incydentów i błędów - konsultacje wdrożeniowe (BugZilla, JIRA).
- Diagnostyka incydentów błędów w dużym projekcie ZUS (HelpDesk, Service Manager).
Eversoft
Specjalista ds Testowania oraz HelpDesk
- Przygotowywanie dokumentacji testowej i danych testowych.
- Uruchamianie testowania wydajności, testowania akceptacji, testowania systemu i funkcjonalności.
- Przeprowadzanie testów wzorcowych w celu porównania produktu z konkurencyjnym oprogramowaniem.
- Ponowne testowanie, analiza i archiwizowanie danych.
- Tworzenie dokumentacji testowej (PTA), raportowanie i monitorowanie incydentów testowych oprogramowania (JIRA, BugZilla).
- Współpraca z twórcami oprogramowania w rozwiązywaniu zgłoszonych problemów.
- Raportowanie błędów i diagnostyka - HelpDesk.
- Wdrażanie komputerowych usług wsparcia dla Klientów PUE, jak również rozpatrywanie roszczeń z departamentu rozliczeń, realizacja przychodów, świadczeń emerytalnych, ubezpieczenia i premii, obsługi klienta i kancelarii prawniczych.
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Logo
Sprzedawca, Doradca Klienta
F.H. BRAWO
- Prowadzenie aktywnej sprzedaży w salonie tkanin.
- Profesjonalna obsługa klienta w zakresie sprzedaży tkanin dekoracyjnych, przygotowanie potrzeb klienta, montaż, dekoracja okien zgodnie z układem (zasłony, żaluzje itp.).
- Obsługa klientów i klientów - bezpośredni kontakt z klientem, obsługa reklamacji.
Galaxy
Koordynator ds Obsługi Klienta
- Wykonywanie zadań związanych z logistyką i działalnością firmy, terminowe wykonanie dokumentacji firmy.
- Zadania związane z flotą pojazdów służbowych.
- Wykonywanie obowiązków asystenta, prowadzenie harmonogramu spotkań biznesowych.
- Ubezpieczenie firmy, zakup pojazdów biznesowych, współpraca z Funduszem Leasingowym.
- Prowadzenie projektu UE, koordynującego obieg dokumentów między biurami LRPO a osobami odpowiedzialnymi za dokumentację.
- Prowadzenie przetargów dotyczących sprzętu komputerowego, przygotowywanie ofert technicznych i formalnych, logistyka ofert, referencje klientów.
- Prowadzenie sekretariatu.
Apator Rector Sp. z o.o.
Specjalista ds. wdrożeń
- Dostarczenie definicji i przygotowywanie danych testowych, w tym skryptów testowych opartych na testach i dokumentacji projektowej.
- Uruchamianie testów oprogramowania - funkcjonalne i niefunkcjonalne testowanie aplikacji.
- Ponowne testowanie.
- Zapewnienie analizy wyników testów i interpretacji danych.
- Współpraca z twórcami oprogramowania w rozwiązywaniu zgłoszonych problemów.
- Praca w Paszportyzacji danych Firmy Energetycznej.
- Prowadzenie zespołu paszportowego w zakresie wprowadzania danych dotyczących energii, koordynacja pracy zespołu osób.
- Znajomość narzędzi do testowania Mercury firmy HP, narzędzia do raportowania - Bugzilla i Bugtracker.
- Przeprowadzenie szkoleń dla klienta.
Bank Millennium S.A.
Specjalista obsługi klienta ROR
- Obsługa ROR Klienci indywidualni.
- Znajomość zagadnień dotyczących prawa bankowego i księgowości.
- Przyznawanie kredytów.
Logo
konsultant HelpDesk
MAX ELECTRONIC S.A.
- Konsultacje dotyczące obsługi systemów finansowo-księgowych, systemów HR i wynagrodzeń.
- Obsługa aplikacji do zarządzania produkcją.
- Obsługa zgłoszeń błędów klientów - HelpDesk.
- Testowanie oprogramowania.
- Prowadzenie sekretariatu.
Logo
Asystentka zarządu
MAX ELECTRONIC S.A.
- Organizacja sekretariatu, znajomość prawa administracyjnego.
- Obowiązki asystentki dyrektora.
- Praca biurowa.
- Ubezpieczenia grupowe, znajomość zagadnień ubezpieczeniowych.
- Obowiązki jako wdrożeniowiec - wsparcie wdrożeniowe klienta, dokumentacja PT, DU, AOM.
- Przeprowadzanie testów manualnych.
- Prowadzenie szkoleń klienta.
PKO Bank Polski
Specjalista obsługi klienta ROR
- Obsługa ROR Klienci indywidualni.
- Znajomość zagadnień dotyczących prawa bankowego i księgowości.
- Windykacja.

Szkolenia i kursy

Driving License B (I'm going to drive)
PL/SQL (Oracle9i: Wprowadzenie do PL/SQL)
UML
EA
Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie ochrony informacji poufnych
Źródła i procedury pozyskiwania środków unijnych dla małych, średnich przedsiębiorstw

Edukacja

Logo
Informatyka, wydział Elektryczny, specjalność Systemy przemysłowe, inżynierskie
Politechnika Zielonogórska
Logo
Budowa Dróg i Mostów Kołowych, średnie
Zespół Szkół Budowlanych im. T. Kościuszki

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Bankowość
Bankowość detaliczna
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie

Zainteresowania

Fotografia (http://stefa1974.digart.pl/digarty/),
Rzemiosło (http://www.anna-deco.blogspot.com),
Turystyka (http://www.stefaanna.blogspot.com/),
Krawiectwo, Moda, Książki, Filmy, Żeglarstwo.

Inne

Znajomość PL / SQL, skryptów.
Znajomość Office (Access, Excel).
Umiejętność obsługi szkolenia z oprogramowaniem, architektura, projektowaniem, funkcjonalnymi testami produktów IT.
Umiejętności w pracy zespołowej, kreatywność, zaangażowanie i wiedza, uznanie potrzeb klienta.
Znajomość prawa bankowego, rachunkowości, funduszu społecznego, ubezpieczenia, zamówień publicznych.
Priorytet I - Rozwój infrastruktury zwiekszającej konkurencyjność, Działanie 1.3 - Rozwój społeczeństwa informacyjnego, kategoria interwencji funduszy strukturalnych: Infrastruktura telekomunikacyjna (w tym sieci szerokopasmowe).
Prowadzenie i prowadzenie przetargów (zamówienia publiczne).

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Dziennikarze,graficy, fotograficy - freelancerzy
Dziennikarze,graficy, fotograficy - freelancerzy
Dla wszystkich freelancerów - od tych bezrobotnych, do tych nie wyrabiających się z pracą.
Foto - maniak
Foto - maniak
Fotomaniak - nic dodać nic ująć :)
Francja...
Francja...
Grupa dla osób kochających Francję, jęz. francuski, francuską kuchnię...
IT&Telecom
IT&Telecom
IT&Telecom to grupa dla osób z branży oraz tych, którzy interesują się jej rozwojem.
Tatry miłośnicy gór
Tatry miłośnicy gór
hej:) witam wszystkich :) jeśli ktoś kocha góry tak jak ja je pokochałam zapraszam do dyskusji, może jakiś wspólnych wypadów czas pokaże.. można tu napisać jeśli ktoś chce wyjechać a nie ma zbytnio z
Wyjazdy na narty/snowboard
Wyjazdy na narty/snowboard
OGŁOSZENIA, SPOTKANIA, WYJAZDY NA NARTY/SNOWBOARD...
Zakopane
Zakopane
Dla wszystkich kochających to miejsce na ziemi
Zielona Góra
Zielona Góra
Zapraszam Zielonogórzan i ludzi związanych w jakikolwiek sposób z tym miastem