Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pracownik ds. kadr i płac
Biuro rachunkowe Katarzyna Rogala
- prowadzenie akt osobowych pracowników oraz kandydatów do pracy, ewidencja badań kontrolnych i okresowych klientów biura rachunkowego
- naliczanie i sporządzanie list płac dla klientów biura rachunkowego
- rozliczenia z ZUS, PIT, Płatnik klientów biura rachunkowego
- naliczanie i sporządzanie list płac dla klientów biura rachunkowego
- rozliczenia z ZUS, PIT, Płatnik klientów biura rachunkowego
Asystentka prezesa
PHU Elbaco Sp. z o.o.
- wykonywanie prac administracyjno–biurowych związanych z bieżącą działalnością firmy
- obsługa programu Symfonia przy księgowaniu dokumentów, wystawianiu faktur, kontrola należności oraz zobowiązań, rozliczenie wyciągów bankowych, prowadzenie kasy
- prowadzenie akt osobowych pracowników oraz kandydatów do pracy, ewidencja badań kontrolnych i okresowych
- naliczanie i sporządzanie list płac
- rozliczenia z ZUS, GUS, PIT, Płatnik
- obsługa programu Symfonia przy księgowaniu dokumentów, wystawianiu faktur, kontrola należności oraz zobowiązań, rozliczenie wyciągów bankowych, prowadzenie kasy
- prowadzenie akt osobowych pracowników oraz kandydatów do pracy, ewidencja badań kontrolnych i okresowych
- naliczanie i sporządzanie list płac
- rozliczenia z ZUS, GUS, PIT, Płatnik
Asystentka dyrektora
PHU Elbaco Mirosław Moroz
- wykonywanie prac administracyjno–biurowych związanych z bieżącą działalnością firmy
- obsługa programu Symfonia przy księgowaniu dokumentów, wystawianiu faktur, kontrola należności oraz zobowiązań, rozliczenie wyciągów bankowych, prowadzenie kasy
- prowadzenie akt osobowych pracowników oraz kandydatów do pracy, ewidencja badań kontrolnych i okresowych
- naliczanie i sporządzanie list płac
- rozliczenia z ZUS, GUS, PIT, Płatnik
- obsługa programu Symfonia przy księgowaniu dokumentów, wystawianiu faktur, kontrola należności oraz zobowiązań, rozliczenie wyciągów bankowych, prowadzenie kasy
- prowadzenie akt osobowych pracowników oraz kandydatów do pracy, ewidencja badań kontrolnych i okresowych
- naliczanie i sporządzanie list płac
- rozliczenia z ZUS, GUS, PIT, Płatnik
stażystka w Wydziale Oświaty
URZĄD MIEJSKI w Szczecinie
- sporządzanie różnorodnych zestawień, sprawozdań dotyczących placówek oświatowych
- redagowanie pism oraz prowadzenie korespondencji z gminami ościennymi
- przygotowanie korespondencji referatu Organizacji i Zarządzania Szkołami i Placówkami Oświatowymi
- współpraca z dyrektorami przedszkoli, szkół i placówek
- redagowanie pism oraz prowadzenie korespondencji z gminami ościennymi
- przygotowanie korespondencji referatu Organizacji i Zarządzania Szkołami i Placówkami Oświatowymi
- współpraca z dyrektorami przedszkoli, szkół i placówek
referent ds. administracyjnych
Pomerania Brokers Sp. z o.o.
- zapoznanie się z działalnością biura brokerskiego
- praca z systemem do obsługi biur brokerskich BROKER
- udział w szkoleniach z zakresu: Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz pomiaru ryzyka korporacyjnego w praktyce
- praca z systemem do obsługi biur brokerskich BROKER
- udział w szkoleniach z zakresu: Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz pomiaru ryzyka korporacyjnego w praktyce
pracownik administracyjno - biurowy
Pehamot Sp. z o.o., Szczecin
- wykonywanie prac administracyjno–biurowych związanych z bieżącą działalnością firmy
- obsługa programu Symfonia przy księgowaniu dokumentów i raportów z bieżącej działalności firmy
- zapoznanie się i wspieranie działań kadrowych
- przygotowywanie dokumentów kadrowych
- obsługa programu Symfonia przy księgowaniu dokumentów i raportów z bieżącej działalności firmy
- zapoznanie się i wspieranie działań kadrowych
- przygotowywanie dokumentów kadrowych
headhunter, stażystka
Letni staż w butiku doradztwa personalnego, gdzie odbywałam również zeszłoroczne (2007) praktyki.
Zakres obowiązków:
- wykonywanie prac administracyjno – biurowych związanych z bieżącą działalnością firmy, w tym praca edytorska na dokumentach w języku polskim oraz angielskim
- obsługa oraz aktualizacja bazy danych
- wspieranie konsultantów oraz współprowadzenie realizowanych projektów rekrutacyjnych, ma także samodzielne prowadzenie mniejszych projektów
- nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktu z klientami oraz kandydatami
- kontakt z dostawcami usług
- gromadzenie i przetwarzanie informacji dotyczących rynku pracy i zachodzących na nim zmian personalnych
Zakres obowiązków:
- wykonywanie prac administracyjno – biurowych związanych z bieżącą działalnością firmy, w tym praca edytorska na dokumentach w języku polskim oraz angielskim
- obsługa oraz aktualizacja bazy danych
- wspieranie konsultantów oraz współprowadzenie realizowanych projektów rekrutacyjnych, ma także samodzielne prowadzenie mniejszych projektów
- nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktu z klientami oraz kandydatami
- kontakt z dostawcami usług
- gromadzenie i przetwarzanie informacji dotyczących rynku pracy i zachodzących na nim zmian personalnych
Szkolenia i kursy
"Doradztwo - kolejna odsłona" PricewaterhouseCoopers
"Rozwiązywanie problemów" KPMG
"Utrzymanie klienta biznesowego" TP S.A.
"Pomiar ryzyka korporacyjnego w praktyce" POLRISK
"Rozwiązywanie problemów" KPMG
"Utrzymanie klienta biznesowego" TP S.A.
"Pomiar ryzyka korporacyjnego w praktyce" POLRISK
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Bardziej zainteresowania niż hobby:
literatura sensacyjno-historyczna i powieści, fotografia, rysunek, poznawanie natury człowieka
literatura sensacyjno-historyczna i powieści, fotografia, rysunek, poznawanie natury człowieka
Grupy
Szczecin
Szczecin (łac. Sedinum lub Stetinum, niem. Stettin) – miasto na prawach powiatu, stolica i największe miasto województwa zachodniopomorskiego.