Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. zarządzania przychodami – Revenue Management
Kluczowe projekty i zadania:
- przygotowanie, wdrożenie i monitorowanie projektu mającego na celu zwiększenie zysku w kontraktach obecnych Klientów. Projekt zakończony – styczeń 2016 z efektem zwiększenia profitu o ok. 10%,
- analiza wniosków handlowych. Opracowywanie strategii sprzedażowych i szukanie wspólnych rozwiązań z przedstawicielami handlowymi przy wprowadzaniu warunków współpracy z Klientami firmy. Udział w spotkaniach handlowych,
- przygotowywanie i prowadzenie raportów monitorujących pracę działu Revenue Management mające na celu analizę oferowanych rabatów i stworzenie szablonów ułatwiających oferowanie rentownych rabatów na usługi świadczone przez firmę,
- dostarczenie informacji ułatwiających rozmowy handlowe podczas corocznych podwyżek cennikowych. Przygotowanie i prowadzenie prezentacji omawiających nowości i innowacje wprowadzone w bieżącym roku w firmie, omówienie wartości dodanych, przedstawienie mocnych stron firmy na tle konkurencji.
- przygotowanie, wdrożenie i monitorowanie projektu mającego na celu zwiększenie zysku w kontraktach obecnych Klientów. Projekt zakończony – styczeń 2016 z efektem zwiększenia profitu o ok. 10%,
- analiza wniosków handlowych. Opracowywanie strategii sprzedażowych i szukanie wspólnych rozwiązań z przedstawicielami handlowymi przy wprowadzaniu warunków współpracy z Klientami firmy. Udział w spotkaniach handlowych,
- przygotowywanie i prowadzenie raportów monitorujących pracę działu Revenue Management mające na celu analizę oferowanych rabatów i stworzenie szablonów ułatwiających oferowanie rentownych rabatów na usługi świadczone przez firmę,
- dostarczenie informacji ułatwiających rozmowy handlowe podczas corocznych podwyżek cennikowych. Przygotowanie i prowadzenie prezentacji omawiających nowości i innowacje wprowadzone w bieżącym roku w firmie, omówienie wartości dodanych, przedstawienie mocnych stron firmy na tle konkurencji.
Ekspert ds. szkoleń wewnętrznych z różnych obszarów Marketingu (w trakcie pracy w UPS od 2007 roku).
- rola Eksperta ds. narzędzia wewnętrznego IWA umożliwiającego pracę na kontraktach handlowych. Opracowanie i prowadzenie szkoleń technicznych wprowadzających dla nowych pracowników, oraz aktualizujących dla obecnych pracowników (sesje grupowe, warsztaty, instruktaże on Line, Webinaria). Nowy projekt w przygotowaniu – tutoriale,
- stworzenie i prowadzenie Platformy Wiedzy Handlowej mającej na celu zwiększenie wiedzy na temat segmentów rynku i lepsze zrozumienie potrzeb Klientów z poszczególnych branż, oraz dostarczanie działowi handlowemu materiałów na temat ogólnej sytuacji rynkowej,
- przygotowywanie treningów na temat wartości dodanych spółki w obsłudze przesyłek międzynarodowych w porównaniu z konkurencją dla działu handlowego. Efekt - wzrost podpisanych kontraktów na usługi międzynarodowe o 20%,
- przygotowanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń dla działu handlowego i marketingu, support merytoryczny po szkoleniach w najważniejszym projekcie działu marketingu na rok 2010 (wdrożenie nowej aplikacji umożliwiającej monitoring i analizę kontraktów handlowych IWA),
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń z programów i narzędzi korporacyjnych dla działu handlowego i działu marketingu,
- monitoring konkurencji, oraz przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla działu handlowego mających na celu zwiększenie wiedzy przedstawicieli handlowych na temat konkurencji. Efekt - usystematyzowanie informacji na temat wartości dodanych spółki, które przedstawiciele handlowi mogą prezentować podczas spotkań biznesowych.
- stworzenie i prowadzenie Platformy Wiedzy Handlowej mającej na celu zwiększenie wiedzy na temat segmentów rynku i lepsze zrozumienie potrzeb Klientów z poszczególnych branż, oraz dostarczanie działowi handlowemu materiałów na temat ogólnej sytuacji rynkowej,
- przygotowywanie treningów na temat wartości dodanych spółki w obsłudze przesyłek międzynarodowych w porównaniu z konkurencją dla działu handlowego. Efekt - wzrost podpisanych kontraktów na usługi międzynarodowe o 20%,
- przygotowanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń dla działu handlowego i marketingu, support merytoryczny po szkoleniach w najważniejszym projekcie działu marketingu na rok 2010 (wdrożenie nowej aplikacji umożliwiającej monitoring i analizę kontraktów handlowych IWA),
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń z programów i narzędzi korporacyjnych dla działu handlowego i działu marketingu,
- monitoring konkurencji, oraz przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla działu handlowego mających na celu zwiększenie wiedzy przedstawicieli handlowych na temat konkurencji. Efekt - usystematyzowanie informacji na temat wartości dodanych spółki, które przedstawiciele handlowi mogą prezentować podczas spotkań biznesowych.
Specjalista ds. Marketingu – Planning & Opportunity
Kluczowe projekty i zadania:
- wyszukanie i opracowywanie możliwości biznesowych dla firmy w poszczególnych segmentach rynku. Zwiększenie wiedzy i świadomości przedstawicieli handlowych na temat branż na rynku polskim. Przekazywanie wiedzy na temat segmentów w formie szkoleń, wsparcie merytoryczne podczas trwania projektu. Tworzenie propozycji rozwiązań zgodnych z potrzebami Klientów z konkretnego segmentu. W efekcie działań zdobycie przez dział handlowy kilkudziesięciu profitowych Klientów z pożądanych segmentów rynku.
- wyszukanie i opracowywanie możliwości biznesowych dla firmy w poszczególnych segmentach rynku. Zwiększenie wiedzy i świadomości przedstawicieli handlowych na temat branż na rynku polskim. Przekazywanie wiedzy na temat segmentów w formie szkoleń, wsparcie merytoryczne podczas trwania projektu. Tworzenie propozycji rozwiązań zgodnych z potrzebami Klientów z konkretnego segmentu. W efekcie działań zdobycie przez dział handlowy kilkudziesięciu profitowych Klientów z pożądanych segmentów rynku.
wystawiono
Przez cały okres współpracy Ania wykazała się wysokim zaangażowaniem w pracę, dużą samodzielnością oraz umiejętnością analizy i rozwiązywania problemów. Jest osobą energiczną, komunikatywną i potrafiącą dobrze odnaleźć się w nowym otoczeniu. Umie pracować w grupie, jest ambitna, a powierzone zadania wykonuje odpowiedzialnie, dokładnie i w przemyślany sposób. Szybko się uczy i jest otwarta na nowe wyzwania.
Z pełną odpowiedzialnością mogę ją polecić jako pracownika.
Z pełną odpowiedzialnością mogę ją polecić jako pracownika.
Specjalista ds. handlowych
główne zadania: monitoring i wprowadzanie nowych danych asortymentowych do systemu, prowadzenie dokumentacji ofertowej i cenowej, przesyłanie informacji do komórek współpracujących, sporządzanie zestawień do analizy sprzedaży artykułów, działania z zakresu realizacji strategii promocyjnej, organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, tworzenie raportów dotyczących asortymentu działu, wyjaśnianie rozbieżności cenowych w fakturach, koordynowanie współpracy z dostawcami, przygotowywanie zamówień i kontrola stanów magazynowych.
asystentka managera działu magazyn, ISL Sp. z o.o. – referent w dziale transportu
Jago S.A. (przejęcie firmy T&B) – stanowisko i obowiązki jak niżej (umowa o pracę), Tibbett&Britten
główne zadania: monitoring dostaw w systemie, prowadzenie dokumentacji, ewidencja czasu pracy pracowników magazynu, kontrola wydatków związanych z działem magazyn, analizy obrotu paletowego, zwrotów, inwentaryzacje, prowadzenie korespondencji dotyczącej działu oraz prowadzenie biura magazynu, rekrutacja pracowników do działu, organizacja i prowadzenie szkoleń, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i dostawcami (umowa o pracę). Ewidencja czasu pracy kierowców, prowadzenie specyfikacji kosztów transportowych, oraz raportów dotyczących samochodów eksploatowanych w firmie (umowa zlecenie).
Szkolenia i kursy
29 – 30.04,2010 – Power Negotiation – warsztat symulujący proces negocjacji – SHtraining Doradztwo Personalne i Szkoleniowe
2009 - 2010 - Projekt Zarządzania Awansem i Promocji Talentów „MAPP”. – wewnętrzny program rozwojowy UPS Polska mający na celu sprawdzenie umiejętności i predyspozycje do stanowisk specjalistycznych i kierowniczych – ukończony pozytywnym wynikiem.
09.07.2008 – Szkolenie Outlook – Art.-Technik Karolina Czarska
09-10.01.2008 – Szkolenie Podstawy Excela - Art.-Technik Karolina Czarska
02.2006 – 06.2006 – Kurs pedagogiczny – Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
11.2005 – Obsługa programu MMS i Apollo
14 – 18.02.2005; 04 – 31.05.2005 – Staż w Poradni Seksuologii i Patologii Współżycia Centrum Psychoterapii w Warszawie pod kierunkiem dr hab. med. W. Czernikiewicza.
01 – 05.03.2005 – Obsługa programu logistycznego Safo.biz
17 – 24.09.2003 – Obsługa programu logistycznego Qguar
04.2003 – Obsługa programu logistycznego SUN System
12 – 13.07.2002 – „Techniki sprzedaży w telemarketingu” – szkolenie sprzedażowe FPL Sp. z o.o.
2009 - 2010 - Projekt Zarządzania Awansem i Promocji Talentów „MAPP”. – wewnętrzny program rozwojowy UPS Polska mający na celu sprawdzenie umiejętności i predyspozycje do stanowisk specjalistycznych i kierowniczych – ukończony pozytywnym wynikiem.
09.07.2008 – Szkolenie Outlook – Art.-Technik Karolina Czarska
09-10.01.2008 – Szkolenie Podstawy Excela - Art.-Technik Karolina Czarska
02.2006 – 06.2006 – Kurs pedagogiczny – Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
11.2005 – Obsługa programu MMS i Apollo
14 – 18.02.2005; 04 – 31.05.2005 – Staż w Poradni Seksuologii i Patologii Współżycia Centrum Psychoterapii w Warszawie pod kierunkiem dr hab. med. W. Czernikiewicza.
01 – 05.03.2005 – Obsługa programu logistycznego Safo.biz
17 – 24.09.2003 – Obsługa programu logistycznego Qguar
04.2003 – Obsługa programu logistycznego SUN System
12 – 13.07.2002 – „Techniki sprzedaży w telemarketingu” – szkolenie sprzedażowe FPL Sp. z o.o.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Psychologia stosowana – relacje interpersonalne, szkolenia, komunikacja, terapia indywidualna i grupowa, poradnictwo, warsztaty.
Dziennikarstwo – felietony opowiadania pisane do gazet szkolnych i na studiach o życiu codziennym, problemach, ludziach.
Teatr – 1993 – 1995 – Kurs teatralny w Miejskim Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim, przedstawienia, konkursy recytatorskie, monodramy.
Książki – o tematyce psychologicznej, beletrystyka
Kryminalistyka, patologia
Dziennikarstwo – felietony opowiadania pisane do gazet szkolnych i na studiach o życiu codziennym, problemach, ludziach.
Teatr – 1993 – 1995 – Kurs teatralny w Miejskim Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim, przedstawienia, konkursy recytatorskie, monodramy.
Książki – o tematyce psychologicznej, beletrystyka
Kryminalistyka, patologia
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Kampania Przeciw Homofobii
Grupa dla wszystkich, w tym członków i sympatyków Kampanii Przeciw Homofobii - organizacji pożytku publicznego.
warsztaty dziennikarskie
Pozwalamy młodym ludziom realizować swoje pasje poprzez trudną sztukę jaką jest dziennikarstwo