Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
st.specjalista ds.roliczeń , koordynator ds sprzedaży
-współpraca z siecią sprzedaży i Partnerami handlowymi
-parametryzacja systemów wspierających sprzedaż
-koordynowanie zmian w systemach
-merytoryczne i systemowe wsparcie dla pracowników firmy
-przygotowywanie umów o współpracy oraz innych dokumentów operacyjnych dla Partnerów Handlowych
-weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, związanych z rozpoczęciem współpracy z Partnerem
-zlecanie sprawdzeń prewencyjnych i prowadzenie rejestru sprawdzeń dla nowych i obecnych Partnerów
-zlecenie parametryzacji nowych Partnerów i punktów sprzedaży
-archiwizowanie dokumentów, powstających w procesie nawiązywania i bieżącej współpracy z Partnerami
-bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, zaangażowanymi w proces nawiązania i bieżącej współpracy z Partnerami
-opracowywanie i modyfikacja procedur operacyjnych, instrukcji i regulacji formalnych
-doskonalenie i rozwój procesów nawiązywania i bieżącej współpracy z Partnerami – zgłaszanie zmian w procesach i uczestnictwo we wdrażaniu zmian w procesach
-zarządzanie dokumentacją (przygotowanie, dystrybucja, archiwizacja, monitorowanie obiegu dokumentacji)
-rozliczanie dokumentów finansowych
-rozliczanie zaliczek pracowniczych
-pilnowanie rozrachunków
-dekretacja i księgowanie faktur
-przygotowywanie i rozliczanie umów dla zleceniobiorców
-zgłaszanie zleceniobiorców do Zusu
-parametryzacja systemów wspierających sprzedaż
-koordynowanie zmian w systemach
-merytoryczne i systemowe wsparcie dla pracowników firmy
-przygotowywanie umów o współpracy oraz innych dokumentów operacyjnych dla Partnerów Handlowych
-weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, związanych z rozpoczęciem współpracy z Partnerem
-zlecanie sprawdzeń prewencyjnych i prowadzenie rejestru sprawdzeń dla nowych i obecnych Partnerów
-zlecenie parametryzacji nowych Partnerów i punktów sprzedaży
-archiwizowanie dokumentów, powstających w procesie nawiązywania i bieżącej współpracy z Partnerami
-bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, zaangażowanymi w proces nawiązania i bieżącej współpracy z Partnerami
-opracowywanie i modyfikacja procedur operacyjnych, instrukcji i regulacji formalnych
-doskonalenie i rozwój procesów nawiązywania i bieżącej współpracy z Partnerami – zgłaszanie zmian w procesach i uczestnictwo we wdrażaniu zmian w procesach
-zarządzanie dokumentacją (przygotowanie, dystrybucja, archiwizacja, monitorowanie obiegu dokumentacji)
-rozliczanie dokumentów finansowych
-rozliczanie zaliczek pracowniczych
-pilnowanie rozrachunków
-dekretacja i księgowanie faktur
-przygotowywanie i rozliczanie umów dla zleceniobiorców
-zgłaszanie zleceniobiorców do Zusu
współpracownik
wystawiono
Przez ponad 4 lata współpracy Ania dała się poznać jako osoba bardzo dokładna, dbająca o wysoki standard wykonywanej pracy, a przy tym bardzo pogodna, otwarta i uczynna w stosunku do innych.
Szkolenia i kursy
Podatkowa księga przychodów i rozchodów
Podatek CIT
Umiejętności interpersonalne
Pozyskiwanie funduszy Unii Europejskiej na projekty w MŚP
Zamówienia publiczne
Techniki sprzedaży
Asertywność w sprzedaży
Budowanie Zespołu - Team Building
Zorientuj się na swojego klienta
Podatek CIT
Umiejętności interpersonalne
Pozyskiwanie funduszy Unii Europejskiej na projekty w MŚP
Zamówienia publiczne
Techniki sprzedaży
Asertywność w sprzedaży
Budowanie Zespołu - Team Building
Zorientuj się na swojego klienta
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Inne
Prawo jazdy kategorii B