Anna Sopala

Anna Sopala

Naczelnik w Departamencie Rozwoju Informatyki
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Bank Gospodarstwa Krajowego
Naczelnik Wydziału
- project management
- zarządzanie zespołem
- budżetowanie
- raportowanie stanu projektu
- zarządzanie ryzykiem w projekcie
- dedykowanie zasobów na potrzeby projektu
- analiza wykonalności
Bank Gospodarstwa Krajowego
Specjalista
 Analiza danych oraz przygotowywanie raportów z hurtowni danych (SQL).
 Wsparcie systemów sprawozdawczości obligatoryjnej.
 Zarządzanie procesami oraz ich kontrola jakościowa w zakresie zadań przynależnych dla DI.
 Modelowanie propozycji ulepszeń funkcjonujących procesów oraz współpraca przy ich implementacji.
 Koordynacja procesu budowania budżetu oraz monitorowanie jego realizacji.
 Realizowanie zakupów produktów i usług IT zgodnie z planem finansowym.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Controls and Compliance Officer
 Opracowanie standardu katalogowania usług świadczonych przez departament zgodnie z ITIL (Information Technology Infrastructure Library – best practice).
 Wypracowywanie wewnętrzych standarów poziomu świadczonych usług poprzez tworzenie, uzgadnianie oraz zarządzanie umowami Service Level Agreement.
 Koordynacja procesu uzgadniania poziomu świadczonych usług w ramach jednostek zrzeszonych w grupie kapitałowej w Polsce i za granicą.
 Koordynacja prawidłowego przebiegu procesu Risk Control Self Assesment (RCSA) oraz weryfikacja jego wykonania w zakresie Departamentu Infrastruktury Technologicznej.
 Weryfikacja wykonanych RCSA w regionie Turcja, Węgry.
 Tworzenie planów kontrolnych dla departamentu na podstawie wzorcowych planów Compliance.
 Kontrola obszaru TI oraz raportowanie jej wyników.
 Identyfikacja wykrytych ryzyk oraz koordynacja działań naprawczych w ramach jednostki.
 Planowanie oraz przeprowadzanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz tematyki compliance.
 Koordynacja procesów związanych z przygotowywaniem departamentu do kontroli wewnętrznych oraz audytów zewnętrznych.
 Opiniowanie wewnętrznych aktów normatywnych dla obszaru technologii.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
p.o.Help Desk manager
 Zarządzanie zespołem.
 Rekrutacja, szkolenia, coaching i zarządzanie podległymi zasobami ludzkimi.
 Przygotowywanie miesięcznych raportów z poziomu świadczonych usług technologicznych – MIS report.
 Współpraca z regionalnymi administratorami poczty elektronicznej.
 Tworzenie oraz aktualizacja dokumentacji tj. procedury, PCM’y, niezbędnej do prawidłowego działania zespołu w strukturze banku.
 Prowadzenie projektów informatycznych. Samodzielne przeprowadzenie migracji poczty elektronicznej (Exchange) dla 4000 skrzynek w związku ze standaryzacją komunikacji w Citigroup.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Specjalista ds. Informatyki
 Przygotowywanie raportów z aplikacji transakcyjnej (platforma AS/400).
 Rozwiązywanie problemów informatycznych pracowników banku.
 Aktywny udział w zespole projektowym wdrożenia virtualnego helpdesku. – VirtualTech.
 Zarządzanie zasobami sieciowymi w środowisku SOE (Service Operating Environment). Funkcje ISA (Information Security Administrator) w domenie

Szkolenia i kursy

Metodyka zarządzania projektami Prince2 - certyfikat Practitioner
Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 -
certyfikat na poziomie foundation
ITIL V3 Foundation, Zarządzanie usługami IT. (Certyfikat)

Edukacja

Logo
Bazy Danych, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Inne

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o