Umiejętności
Corel Draw
Angielski
Doradztwo finansowe
Human Resources
Marketing
PowerPoint
komunikaty prasowe
Koordynacja projektu
Strategic Communications
Microsoft Exel
Pulic Relations
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Plener finansowy
IDF Sp. z o. o. S.K.A.
Specjalizuję się szczególnie w szeroko rozumianych inwestycjach alternatywnych, głównie takich, w których inwestuje się w realną i namacalną wartość - np. złoto, srebro, ziemia, sztuka.
W codziennej pracy tworzę długoterminowe plany finansowe uwzględniając:
- realizacji celów finansowych,
- ubezpieczenia zdrowia i życia, utraty dochodu,
- kompleksowego zabezpieczenia majątku,
- planowania sukcesji spadkowej w oparciu o korzyści prawno-finansowe
- optymalizacji zysków
W codziennej pracy tworzę długoterminowe plany finansowe uwzględniając:
- realizacji celów finansowych,
- ubezpieczenia zdrowia i życia, utraty dochodu,
- kompleksowego zabezpieczenia majątku,
- planowania sukcesji spadkowej w oparciu o korzyści prawno-finansowe
- optymalizacji zysków
PR i Marketing Manager
GYNCENTRUM Klinika Leczenia Niepłodności i Diagnostyki Prenatalnej
Kompleksowa obsługa komunikacyjna (PR i marketingowa). W tym m. in.: współpraca z mediami, on-line marketing, planowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych, działania z zakresu BTL i ATL.
- Utrzymywanie kontaktów z mediami, w tym pisanie informacji prasowych, organizacja konferencji prasowych
- Wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych także w obszarze on-line marketingu, takich jak: pozycjonowanie, linki sponsorowane, newsletters, content marketing. Aktualizowanie stron internetowych gyncentrum.pl, fundacjagyncentrum.pl; cudinvitro.pl
-Opracowanie i redagowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (foldery, ulotki), gadżetów wraz z nadzorem nad ich realizacją (współpraca z grafikami, drukarniami, agencjami reklamowymi)
- Utrzymywanie kontaktów z mediami, w tym pisanie informacji prasowych, organizacja konferencji prasowych
- Wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych także w obszarze on-line marketingu, takich jak: pozycjonowanie, linki sponsorowane, newsletters, content marketing. Aktualizowanie stron internetowych gyncentrum.pl, fundacjagyncentrum.pl; cudinvitro.pl
-Opracowanie i redagowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (foldery, ulotki), gadżetów wraz z nadzorem nad ich realizacją (współpraca z grafikami, drukarniami, agencjami reklamowymi)
PR i Marketing Manager
BeskidMed -Gabinety Okulistyczne
Obsługa komunikacyjna (PR i marketingowa) m. in.:
- Redagowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z nadzorem nad ich realizacją (współpraca z grafikami, drukarnią).
- Tworzenie reklam do prasy.
- Aktualizacja strony internetowej
- Szkolenie pracowników z zakresu obsługi klienta –pacjenta
- Redagowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z nadzorem nad ich realizacją (współpraca z grafikami, drukarnią).
- Tworzenie reklam do prasy.
- Aktualizacja strony internetowej
- Szkolenie pracowników z zakresu obsługi klienta –pacjenta
Account Executive
Imago Public Relations
Do moich obowiązków należało m. in.: redagowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych wraz z nadzorem nad ich realizacją (współpraca z grafikami, drukarniami, agencjami reklamowymi). Organizacja konferencji prasowych oraz współpraca z mediami. Tworzenie prezentacji multimedialnych, aktualizowanie stron internetowych. Organizacja imprez okolicznościowych, w tym: pikników, imprez integracyjnych, konkursów, warsztatów. Klienci: Urząd Miasta Tychy, Urząd Miasta Wadowice, PEC Tychy, ILF Consulting Engineers Polska, JOY, Fashion House, Komitet Wyborczy Prezydenta Andrzeja Dziuby.
Inspektor ds. technicznych
Praca w Dziale Organizacji i Przygotowania Produkcji. W tym: Opracowywanie ofert przetargowych w zakresie budownictwa podziemnego, naziemnego oraz projektowania (w tym wizje lokalne) Reprezentowanie przedsiębiorstwa w przetargach oraz podczas negocjacji cenowych. Dostosowanie procedur ISO 9001 do aktualnych potrzeb działu.
Partner Zarządzający, Dyrektor ds. marketingu i PR
- Opracowanie i realizacja strategii wprowadzenia nowych brendów oraz know-how: Akademii Językowej Open School, Open Bussines Translations, Open Business Academy oraz Open Kids
- Budowa oraz koordynowanie sieci franczyzowej (11 oddziałów ). W tym m. in.: negocjacje z potencjalnymi franczyzobiorcami, prowadzenie szkoleń oraz bieżące doradztwo dla franczyzobiorców
- Kompleksowa obsługa komunikacyjna (PR i marketingowa). W tym m. in.: współpraca z mediami, on-line marketing, planowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych (11 oddziałów), działania z zakresu BTL i ATL.
- Organizowanie procesów sprzedażowych. Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi
Zarządzanie Akademią Open School -szkołą języków obcych w Tychach oraz Open Business Translations -ogólnopolskim biurem tłumaczeń, w tym zarządzanie kosztami. W tym:
- Zarządzanie sprzedażą: planowanie i osiąganie celów biznesowych
- Rekrutacja, szkolenie i nadzór pracy pracowników/współpracowników szkoły językowej oraz biura - tłumaczeń (m. in.: konsultantów, handlowców, lektorów) (ok. 30 os.)
- Prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych.
- Budowa oraz koordynowanie sieci franczyzowej (11 oddziałów ). W tym m. in.: negocjacje z potencjalnymi franczyzobiorcami, prowadzenie szkoleń oraz bieżące doradztwo dla franczyzobiorców
- Kompleksowa obsługa komunikacyjna (PR i marketingowa). W tym m. in.: współpraca z mediami, on-line marketing, planowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych (11 oddziałów), działania z zakresu BTL i ATL.
- Organizowanie procesów sprzedażowych. Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi
Zarządzanie Akademią Open School -szkołą języków obcych w Tychach oraz Open Business Translations -ogólnopolskim biurem tłumaczeń, w tym zarządzanie kosztami. W tym:
- Zarządzanie sprzedażą: planowanie i osiąganie celów biznesowych
- Rekrutacja, szkolenie i nadzór pracy pracowników/współpracowników szkoły językowej oraz biura - tłumaczeń (m. in.: konsultantów, handlowców, lektorów) (ok. 30 os.)
- Prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych.
Dyrektor ds. marketingu i PR
Szkoła Językowa British School
Opracowanie strategii marketingowej i PR szkoły w Tychach. Koordynacja działań reklamowych (teksty reklamowe, produkcja materiałów informacyjnych i promocyjnych, planowanie i realizacja kampanii promocyjnych i PR. Organizacja udziału i reprezentowanie szkoły podczas targów branżowych. Realizacja konkursu propagującego naukę języków obcych w szkołach podstawowych, gimnazjalnych i średnich (ok. 1 tys. uczestników). Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi. Rekrutacja, szkolenie i nadzór pracy pracowników/współpracowników szkoły językowej.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Podróże bliskie i dalekie, jogging, taniec (salsa cubana, bachata), żeglarstwo, narciarstwo, grafika komputerowa, finanse :)
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Franczyza
Grupa dla wszystkich tych którzy chcą spróbować własnych sił w biznesie a nie mają jak dotąd pomysłu na własna firmę.
Języki obce a praca
Grupa poliglotów. Powiedz jakimi językami obcymi władasz, a wskażemy Ci mozliwości wykorzystywania tych języków na codzień.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.