Anna Smolińska

Specjalista ds PR, MTP
Poznań, wielkopolskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds PR
MTP
Katarzyna Przewęzikowska
Katarzyna Przewęzikowska · współpracownik
wystawiono
PRawdziwa dama, PRofesjonalistka w każdym calu i świetny PR-owiec, każdy kto z nią pracuje to potwierdzi!

Edukacja

Logo
PR, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Inne

Kilkunatsoletnie doświadczenie w pracy w PR w branżach budowlanej, poligraficznej, edukacyjnej, opakowaniowej, wydawniczej i targowej oraz w świadczeniu usług PR na rzecz polityków. Doświadczenie na stanowisku rzecznika prasowego.

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Eventy. Podwykonawcy. Wydarzenia. Imprezy.
Eventy. Podwykonawcy. Wydarzenia. Imprezy.
Podwykonawcy w branży eventowej. Artyści, sale konferencyjne, sceny, stoiska targowe, dekoratorzy, konferansjerzy, wsparcie techniczne, atrakcje, itp.
Grecja
Grecja
Dla miłośników Hellady i nie tylko.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!
Marketing Poznań
Marketing Poznań
Grupa dla profesjonalistów odpowiedzialnych za marketing w średnich i dużych poznańskich firmach oraz w firmach doradczych i usługowych oferujących pomoc dla działów marketingu.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
MARKETING targowy
MARKETING targowy
Targi to neutralna platforma spotkań biznesowych, praktykowana na całym świecie.Które wybrać? Jak się do nich przygotować? Jak zrealizować cele handlowe i marketingowe?
PR
PR
Grupa Public Relations