Anna Śmigielska

Kierownik Departamentu Operacji Faktoringowych
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office, bezwzrokowe pisanie na klawiaturze metodą dziesięciopalcową

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BGŻ BNP Paribas Faktoring Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
- Weryfikacja dokumentów stanowiących podstawę uruchomienia finansowania w tym zabezpieczeń; dbałość o zgodność przedmiotowej dokumentacji z zapisami umowy oraz decyzji kredytowej.
- Zapewnienie stałego wsparcia dla klientów, w szczególności szkolenia z systemu faktoringowego.
- Parametryzacja umów oraz kontrahentów w systemie faktoringowym zgodnie z zapisami umowy oraz decyzji kredytowej.
- Prowadzenie rozliczeń oraz wyjaśnianie rozbieżności w otrzymywanych spłatach.
- Akceptacja składanych przez klientów wniosków o finansowanie.
- Współpraca z zespołem IT. Analiza błędów, zgłaszanych przez użytkowników systemu. Przeprowadzanie testów nowych funkcjonalności oraz zmian wprowadzanych do systemu.
SEB Commercial Finance Sp. z o.o.
Kierownik Departamentu Operacji Faktoringowych
• Przetwarzanie płatności przychodzących (z wyciągów i plików płatności masowych);
• Zatwierdzanie poleceń przelewów wychodzących;
• Administrowanie umowami faktoringowymi w systemie Ebi Faktor i w przeznaczonych do tego plikach Excel;
• Zapewnienie podziału obowiązków w ramach zespołu;
• Tworzenie koniecznych raportów;
• Udział w projektach organizacji;
• Szkolenie nowych pracowników w dziale
Gmac Commercial Finance Sp. z o.o.
Inspektor w Departamencie Operacji Faktoringowych
• Przetwarzanie płatności przychodzących (z wyciągów i plików płatności masowych);
• Zatwierdzanie poleceń przelewów wychodzących;
• Administrowanie umowami faktoringowymi w systemie Ebi Faktor i w przeznaczonych do tego plikach Excel;
• Aktualizacja kursów wymiany walut w systemie
General Banking Services Sp. z o.o.
Specj. ds. Operacyjnej Obsługi Rachunków Bankowych
• czynności techniczne związane z zamykaniem kont Klientów;
• telefoniczna weryfikacja Klientów Banku
Partner ASM
Specjalista ds. Obsługi Klienta
• nadzorowanie pracy merchandiserów;
• raportowanie do Klienta;
• organizacja akcji promocyjnych z udziałem hostess;
• organizacja akcji związanych z dystrybucją materiałów POS

Szkolenia i kursy

5/2015 - Certyfikat ukończenia kursu komputerowego Microsoft Excel Zaawansowany
Organizator: Expose Sp. z o.o;
10/2014- szkolenie "Komunikacja interpersonalna-partnerska współpraca w firmie, jedna firma jeden cel"
Organizator: Akademia Biznesu MDDP;
3/2013 - Certyfikat ukończenia kursu komputerowego Microsoft Excel Zaawansowany
Organizator: Expose Sp. z o.o;
5/2012 - Warsztaty nt. "Modelowanie procesów biznesowych w narzędziu ARIS Business Designer oraz szkolenie uzupełniające z zakresu ARIS Business Architect".
Organizator: Software AG Polska Sp. z o.o.;
9/2011 - Seminarium Microsoft Office Excel 2002
Organizator: Centrum Kursów i Szkoleń Komputerowych Euro Info Group Sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Wydział Ekonomiczny, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego
Logo
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, średnie
Liceum Ekonomiczne w ZSZ im. S. Staszica w Radomiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Finanse/Ekonomia
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

czytanie książek, siatkówka