Anna Śliwińska

Nagel Polska Sp.z o.o. Starszy Specjalista Ds.obsługi Klientów Kluczowych
Grodzisk Mazowiecki, mazowieckie

Umiejętności

Marketing Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Nagel Polska Sp. z o.o.
Starszy Specjalista Ds. obsługi Klientów Kluczowych
-budowanie długotrwałych relacji z Kluczowymi Klientami firmy oraz ich dalszy rozwój poprzez wypracowywanie najwyższych standardów obsługi
-implementacja nowych klientów
-raportowanie, wdrażanie i nadzór nad realizowanymi projektami
-kontrola działań operacyjnych
-optymalizacja kosztów
-bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w kraju (dział spedycji,dział sprzedaży,dział logistyki,windykacja,reklamacje i jakość)
-bieżąca obsługa klientów (bezpośrednia,telefoniczna,emailowa)
Nagel Polska Sp. z o.o.
Koordynator Administracji Logistycznej
-doświadczenie we wdrażaniu nowych projektów
- planowanie i rozmieszczanie towarów w magazynie
-doświadczenie związane z przenoszeniem klientów do nowych oddziałów firmy na terenie Polski
-kontrola całości działań operacyjnych
-optymalizacja kosztów
-budowanie długotrwałych relacji z klientem
-planowanie zadań dla podległych pracowników oraz kontrolowanie procesu ich realizacji
- koordynowanie procesu przyjmowania i realizowania zamówień
-znajomość dokumentacji magazynowej
-rozwiązywanie problemów związanych z przygotowaniem wysyłek (kontrola dat ważności)
-inwentaryzacje z klientami
- fakturowanie, windykacja, raportowanie klientów, opracowywanie szkód.
Fresh Logistics Polska
Starszy Specjalista ds.administracji dystrybucyjnej
-fakturowanie i raportowanie klientów
-przyjmowanie i realizowanie zamówień
-rozwiązywanie problemów związanych z przygotowywaniem wysyłek(kontrola dat ważności)
-obsługa zwrotów,rozpatrywanie reklamacji,zgłoszenia do działu jakości,windykacja klientów
-zarządzanie gospodarką magazynową,znajomość dokumentacji magazynowej
Grupa Raben
Specjalista ds.administarcji spedycyjnej,Specjalista ds.administracji dystrybucyjnej
-przyjmowanie i realizowanie zamówień
- raportowanie, fakturowanie klientów, rozpatrywanie reklamacji, obsługa zwrotów
-zarządzanie gospodarką magazynową,znajomość dokumentacji magazynowej
-planowanie transportu-spedycja
-bieżąca obsługa klienta
-archiwizacja dokumentacji

Edukacja

Logo
zarządzanie i kierowanie oświatą, magisterskie
Mazowiecka Wyższa Szkoła Humanistyczno-Pedagogiczna w Łowiczu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja

Zainteresowania

podróże,czytanie książek,muzyka

Inne

Sumienność,odpowiedzialność, komunikatywność,umiejetność pracy w zespole,prawo jazdy kat.B,brak nalogów