Anna Szmalenberger (Skałecka)

Project Manager, Call Center Inter Galactica
Wrocław, dolnośląskie

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CCIG Group
Back Office Manager
Dyrektor oddziału Back Office
CCIG Group
Team Manager
- kierowanie zespołem konsultantów telefonicznych
- odpowiedzialność za wynik zespołu
- kontrola jakości rozmów sprzedażowych
- raportowanie wyników do PM i BUM
CCIG Group
Project Manager
- zarządzanie zespołem Team Managerów, wdrażanie nowych TM, kontrola ich pracy
- odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i jakościowych na realizowanych projektach,
- dbanie o utrzymywanie właściwych relacji z Kontrahentami
- reprezentacja firmy przed partnerami, kontakt mailowy i telefoniczny z Kontrahentami,
- współpraca z zespołami DEV oraz IT,
- prowadzenie i kontrola dokumentacji projektowej,
- raportowanie bezpośrednio do HQ i BUM
CCIG Group
starszy konsultant
Natalia Zielińska
Natalia Zielińska · przełożony
wystawiono
Znakomicie odnajduje się zarówno pracując samodzielnie, jak i w grupie. Potrafi pracować pod presją czasu, sprawdza się w sytuacjach stresowych. Jest osobą samodzielną, sumienną i bardzo zaangażowaną w pracę. Powierzone jej zadania wykonuje systematycznie a jednocześnie dokładnie.
Podczas 6-miesięcznej współpracy, świetnie potrafiła odnależć się w sytuacjach kryzysowych i stanowiła duże oparcie w codziennych obowiązkach i problemach związanych z zarządzaniem Teamem.
CCIG Group
Konsultant telefoniczny
Logo
Aushilfe
Rechtsanwaltskanzlei Selting + Baldermann
Logo
Aushilfe
Anna u. Paul

Szkolenia i kursy

30.06 - 01.07.2011
"Agile Product Management with Scrum"
Szkolenia i konsultacje z zakresu Agile Software Development

--------------------------------------
05.04 - 06.04.2011
"Negocjacje w biznesie"
SKUTECZNY MENEDŻER - Pakiet szkoleń dla MSP w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

--------------------------------------
16.03 - 17.03.2011
"Psychologia w biznesie"
SKUTECZNY MENEDŻER - Pakiet szkoleń dla MSP w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

--------------------------------------
26.02 - 28.02.2011
"Coach czyli kto?"
Warsztat kształtujący postawę coacha. Program warsztatu spełniał i zaznajamiał uczestników z kompetencjami i standardami etycznymi promowanymi przez International Coach Federation

--------------------------------------
09.10 - 11.10.2009
"Coaching możliwości rozwoju"
Szkolenie przeprowadzone przez Leader Business Institut

Edukacja

Logo
Theater-, Film- und Fernsehwissenschaft, licencjackie
Universitaet zu Koeln
Logo
Deutsch als Fremdsprache, licencjackie
Universitaet zu Koeln

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center