Anna Sawośko

Business Development
Lozanna, Vaud, Szwajcaria

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

IBM Global Services Delivery Centre Polska
Project Manager
Project Management - delivery of the IT services for different clients,
Sika Poland Sp. z o.o.
BU Distribution Director Deputy
General management of BU Distribution at Sika Poland
Logo
Regional Sales Manager
MC Building Chemicals Ireland (MC Bauchemie)
- developing sales of specialized chemicals for construction (B2B) in Munster area, Ireland
- providing technical and business consulting for key customers
- performing marketing research against existing and new business opportunities
Selena FM S.A.
Product Development Manager
- preparing the offer for new products of chemical construction for the market
- developing the main brand (Tytan) on different markets;
- executing marketing researches
- building marketing strategies for specific products on new markets in Central, Eastern and South Europe (Poland, Czech, Slovakia, Hungary, Romania, Russia, Ukraine, Turkey)
- managing the marketing communication
- setting promotions and price policies
- technical assist and training for key customers
NORQUIMIA Polska Sp. z o.o.
Regional Sales Manager
- Introducing new brand and products on the Polish market
- Building sales agents system in chosen area
- Management of a team sales representatives
- Performing trainings for sales reps and customers: construction companies, architects, subcontractors – professional market (B2B and B2C)
Logo
Sales Representative/Regional Sales Manager
Tegola Polonia Ltd
Developing the sales of high quality bitumen roof shields and other products for construction

Szkolenia i kursy

Marketing B2B - Uniwersytet Ekonomiczny, Wrocław, 2010

Edukacja

Logo
MBA, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie - Social Communication in Business, studia podyplomowe
Politechnika Wrocławska
Logo
Biotechnologia na wydziale chemicznym, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Budownictwo w internecie
Budownictwo w internecie
Budownictwo w Internecie - czyli jak skutecznie korzystać z Internetu, jako narzędzia pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi w oparciu o branżowe serwisy internetowe.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!
Trade Marketing
Trade Marketing
Marketing vs Sprzedaż