Umiejętności
Reklama
bankowość
Digital Marketing
E-commerce
Ekonomika
Finanse
Human Resources
Humans
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
SEO
Social Media Marketing
Nauczanie
E-mail marketing
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Performance Marketing Manager
- planowanie kampanii performance dla Klientów Infinity Media
- tworzenie ofert przetargowych z zakresu performance marketingu
- współpraca z działem offline przy tworzeniu kompleksowych ofert dla Klientów
- tworzenie ofert i prezentacji dla nowych Klientów Infinity Media
- realizacja działań performance dla Klientów
- odbywanie spotkań z Klientami Infinity Media
- negocjowanie warunków zakupu powierzchni reklamowej
- tworzenie ofert przetargowych z zakresu performance marketingu
- współpraca z działem offline przy tworzeniu kompleksowych ofert dla Klientów
- tworzenie ofert i prezentacji dla nowych Klientów Infinity Media
- realizacja działań performance dla Klientów
- odbywanie spotkań z Klientami Infinity Media
- negocjowanie warunków zakupu powierzchni reklamowej
Media Planner&Buyer
GoldenAd sp. z o.o.
- budowa sieci premium performance GoldenAd
- negocjowanie warunków handlowych
- dbanie o relacje z kluczowymi dostawcami powierzchni reklamowej
- budowa działu zakupu GoldenAd
- optymalizacja kampanii pod względem konwersji na wyznaczony przez Klienta cel i kosztów realizacji
- przygotowywanie i poszerzanie oferty reklamowej GoldenAd
- przygotowywanie indywidualnych ofert i mediaplanów dla klientów GoldenAd
- identyfikowanie potrzeb i możliwości klienta oraz analizowanie sytuacji rynkowej
- przygotowywanie analiz grupy docelowej na podstawie Megapanel PBI/Gemius
- raportowanie i analiza wyników kampanii
- prowadzenie rozliczeń z Wydawcami
- negocjowanie warunków handlowych
- dbanie o relacje z kluczowymi dostawcami powierzchni reklamowej
- budowa działu zakupu GoldenAd
- optymalizacja kampanii pod względem konwersji na wyznaczony przez Klienta cel i kosztów realizacji
- przygotowywanie i poszerzanie oferty reklamowej GoldenAd
- przygotowywanie indywidualnych ofert i mediaplanów dla klientów GoldenAd
- identyfikowanie potrzeb i możliwości klienta oraz analizowanie sytuacji rynkowej
- przygotowywanie analiz grupy docelowej na podstawie Megapanel PBI/Gemius
- raportowanie i analiza wyników kampanii
- prowadzenie rozliczeń z Wydawcami
Media Planner&Buyer
- przygotowywanie indywidualnych ofert i mediaplanów dla klientów ClickHouse
- identyfikowanie potrzeb i możliwości klienta oraz analizowanie sytuacji rynkowej
- przygotowywanie analiz grupy docelowej na podstawie Megapanel PBI/Gemius
- raportowanie i analiza wyników kampanii
- negocjowanie warunków handlowych
- kontakt z dostawcami powierzchni reklamowych
- prowadzenie rozliczeń z Wydawcami
- identyfikowanie potrzeb i możliwości klienta oraz analizowanie sytuacji rynkowej
- przygotowywanie analiz grupy docelowej na podstawie Megapanel PBI/Gemius
- raportowanie i analiza wyników kampanii
- negocjowanie warunków handlowych
- kontakt z dostawcami powierzchni reklamowych
- prowadzenie rozliczeń z Wydawcami
Affiliate Specialist
Afilo (ZPR SA Group)
- telefoniczna i e-mailowa obsługa Wydawców
- negocjowanie stawek rozliczeniowych
- nadzorowanie i optymalizacja kampanii
- tworzenie i uzupełnianie bazy Wydawców
- współpraca z działami sprzedaży
- zarządzanie treścią strony www.afilo.pl
- bieżąca komunikacja z Wydawcami za pomocą Blip.pl
- negocjowanie stawek rozliczeniowych
- nadzorowanie i optymalizacja kampanii
- tworzenie i uzupełnianie bazy Wydawców
- współpraca z działami sprzedaży
- zarządzanie treścią strony www.afilo.pl
- bieżąca komunikacja z Wydawcami za pomocą Blip.pl
Szkolenia i kursy
Skuteczny handlowiec (2008)
Aktywne pozyskiwanie klientów i telemarketing (2010)
Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP (Akademia PARP)
Marketing internetowy i e-commerce w MŚP (Akademia PARP)
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem (Akademia PARP)
E-Biznes (Akademia PARP)
Negocjacje handlowe w MŚP (Akademia PARP)
Aktywne pozyskiwanie klientów i telemarketing (2010)
Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP (Akademia PARP)
Marketing internetowy i e-commerce w MŚP (Akademia PARP)
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem (Akademia PARP)
E-Biznes (Akademia PARP)
Negocjacje handlowe w MŚP (Akademia PARP)
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
- reklama (przede wszystkim), podróże, psychologia
Inne
- eCommerce.edu.pl - artykuł "Jak zarabiać na stronie www"
- First Certificate in English (2005)
- Prawo jazdy kategoria B
- First Certificate in English (2005)
- Prawo jazdy kategoria B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Podróże360
Podróże 360 stopni, czyli tu i tam, i dookoła świata - forum dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć w jednym miejscu.