Anna Gwoździewicz

Anna Gwoździewicz

Specjalista ds. Zarządzania relacjami z Klientem
Bielsko-BiałaKraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

HSBC Service Delivery (Polska) sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Zarządzania relacjami z Klientem, zastępca kierownika zespołu
koordynacja pracy podzespołów, kontrola pracowników pod kątem zgdoności z procemsem,procedurami i regulacjami międzynarodowymi: kontrola jakości pracy pracowników, obsługa klientów anglojęzycznych, szkolenie nowych pracowników, współpraca z zespołem projektowym, tworzenie intsrukcji postępowania i procedur dla pracowników;
Sierpień 2012 – Sierpień 2014 - HSBC Service Delivery S
HSBC Service Delivery (Polska) sp. z o.o.
Inspektor ds. Zarządzania relacjami z Klientem
zarządzanie terminową realizacją zleceń; kontakt z zewnętrznymi i wewnętrznymi klientami, w celu dotrzymania terminów wykonania usług; wstępna weryfikacja niezbędnych dokumentów, custody service
HSBC Service Delivery (Polska) sp. z o.o.
Inspektor ds. przetwarzania ubezpieczeń
obsługa ubezpieczeń/inwestycji; realizacja i przetwarzanie dyspozycji klientów
HSBC Bank Polska S.A.
Inspektor ds. Obsługi Klienta

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
Socjologia Ogólna, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Socjologia rozwoju regionalnego i lokalnego, licencjackie
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bialej

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez

Grupy

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera