Anna Szajczyk

Kierownik Działu Sprzedaży
Radzymin, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

RAKS Sp. z o.o.
Kierownik Działu Sprzedaży Bezpośredniej
- opracowywanie wspólnie z Zarządem polityki sprzedażowej,
- realizacja planów sprzedażowych oraz budżetu Działu,
- ustalanie indywidualnych planów sprzedażowych dla podległych pracowników,
- wyznaczanie oraz wdrażanie standardów sprzedaży i obsługi Klienta obowiązujących w Dziale,
- organizowanie i zarządzanie pracą pracowników Działu,
- współprowadzenie rekrutacji pracowników Działu,
- weryfikacja kompetencji pracowników i ocena rozwoju,
- prowadzenie szkoleń/coachingów dla podległych pracowników celem pogłębienia ich wiedzy i podwyższenia kwalifikacji zawodowych,
- kontrola wiarygodności finansowej Klientów, ustalanie limitów kredytowania i warunków handlowych w ramach polityki firmy,
- współpraca z innymi Działami w zakresie tworzenia nowych produktów, realizacji nowych zadań w firmie
RAKS Sp. z o.o.
Specjalista ds. Klientów biznesowych
- sprzedaż oprogramowania RAKS poprzez aktywne zdobywanie nowych Klientów oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
- prowadzenie prezentacji systemu dla Klientów oraz dokonywanie analizy przedwdrożeniowej,
- sprawowanie opieki posprzedażowej nad dotychczasowymi Klientami Spółki oraz sprzedaż usług serwisowych,
- wprowadzanie w obowiązki nowych pracowników, szkolenia z wiedzy merytorycznej, produktowej, jak i procedur obowiązujących w firmie,
- przeprowadzanie egzaminów z wiedzy o produkcie wśród autoryzowanych dealerów - partnerów handlowych firmy,
- współtworzenie oferty handlowej oraz nadzór nad jej przebiegiem,
- pełnienie obowiązków kierownika podczas jego nieobecności.
Logo
Właściciel
FORMAT Anna Saczyk
- analiza raportów oraz wyciąganie z nich konstruktywnych wniosków, mających na celu zwiększenie sprzedaży i optymalizację kosztów,
- prowadzenie grupy sprzedażowej, wdrażanie nowych pracowników,
- analiza obecnego stanu, planowanie i wdrażanie nowych
(modyfikacja istniejących) elementów systemu logistycznego,
- samodzielne prowadzenie projektów marketingu bezpośredniego,
- prowadzenie i organizacja programów lojalnościowych,
- negocjowanie kontraktów i nadzór nad ich realizacją,
- pozyskiwanie i analizowanie informacji o rynku potencjalnych Klientów i konkurencji,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów instytucjonalnych (przedsiębiorstw, urzędów) i utrzymywanie długotrwałych relacji,
- identyfikacja i kreowanie potrzeb Klientów.

Szkolenia i kursy

Szkolenie dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych (zakończony egzaminem przeprowadzonym w PZU Życie SA w Warszawie),
Akademia Instytutu – budowanie relacji z klientem, sprzedaż i obsługa klienta,
Warsztaty telemarketingowe oraz sprzedażowe LogicTraining,
Warsztaty opracowujące kluczowe role menedżera: strateg, kontroler, coach LogicTraining.

Edukacja

Logo
Psychologia Biznesu dla Menedżerów , studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Finanse i bankowość / Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw, magisterskie
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

literatura, ekologia, sport, moda, dekoratorstwo, ceramika

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej