Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Negocjacje kontraktu
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Hotele SPA Dr Irena Eris
- pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad kluczowymi klientami hoteli
- zarządzanie sprzedażą korporacyjną oraz MICE obu hoteli
- zarządzanie działami sprzedaży w Hotelu SPA Dr Irena Eris Krynica Zdrój oraz Hotelu SPA
Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie
- tworzenie planów i strategii sprzedażowych oraz marketingowych dla grupy hotelowej
- tworzenie procedur oraz ich wdrażanie, szkolenia
- tworzenie strategii cenowej oraz polityki wizerunkowej marki
- negocjacje umów
- raportowanie wyników do zarządu, tworzenie analiz sprzedażowych
- zarządzanie sprzedażą korporacyjną oraz MICE obu hoteli
- zarządzanie działami sprzedaży w Hotelu SPA Dr Irena Eris Krynica Zdrój oraz Hotelu SPA
Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie
- tworzenie planów i strategii sprzedażowych oraz marketingowych dla grupy hotelowej
- tworzenie procedur oraz ich wdrażanie, szkolenia
- tworzenie strategii cenowej oraz polityki wizerunkowej marki
- negocjacje umów
- raportowanie wyników do zarządu, tworzenie analiz sprzedażowych
Specjalista ds. Sprzedaży Aktywnej/ Account Manager
- pozyskiwanie nowych klientów
- opieka nad kluczowymi klientami
- przygotowanie umów i negocjacje handlowe
- przygotowanie i wprowadzanie rebrandingu hotelu do marki Golden Tulip
- opracowywanie koncepcji sprzedażowych hoteli
- realizacja planów sprzedaży
- przygotowanie raportów i analiz sprzedażowych
- monitoring konkurencji
- opieka nad kluczowymi klientami
- przygotowanie umów i negocjacje handlowe
- przygotowanie i wprowadzanie rebrandingu hotelu do marki Golden Tulip
- opracowywanie koncepcji sprzedażowych hoteli
- realizacja planów sprzedaży
- przygotowanie raportów i analiz sprzedażowych
- monitoring konkurencji
Specjalista ds. Sprzedaży
- pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi dobrych relacji
- sprzedaż oraz organizacja konferencji i bankietów
- przygotowywanie ofert oraz negocjacje umów z klientami
- opieka nad klientami kluczowymi
- realizacja planu sprzedaży oraz budżetu
- koordynacja oraz kontrola działów operacyjnych hotelu w zakresie realizacji konferencji
- budowanie bazy klientów
- regularne monitorowanie działań konkurencji
- przygotowywanie wymaganych raportów i analiz
- sporządzanie kosztorysów i umów
- sprzedaż oraz organizacja konferencji i bankietów
- przygotowywanie ofert oraz negocjacje umów z klientami
- opieka nad klientami kluczowymi
- realizacja planu sprzedaży oraz budżetu
- koordynacja oraz kontrola działów operacyjnych hotelu w zakresie realizacji konferencji
- budowanie bazy klientów
- regularne monitorowanie działań konkurencji
- przygotowywanie wymaganych raportów i analiz
- sporządzanie kosztorysów i umów
billing coordinator w dziale sprzedaży konferencji i bankietów
- kontrola płatności oraz poprawności obciążeń klientów korporacyjnych dotyczących odbywających się konferencji oraz rezerwacji grupowych
- koordynacja i kontrola pracy działów: recepcji, bankietów operacyjnych, restauracji oraz sprzedaży konferencji w zakresie sposobu naliczania i obciążania rachunków klientów
- bezpośredni kontakt z klientem w celu uzgodnienia sposobu płatności organizowanych konferencji wraz z jednoczesnym badaniem zadowolenia ze współpracy z hotelem i analizą wyników przeprowadzonej ankiety
- określanie kwot prowizji dla klientów korporacyjnych w celu zwiększenia ich lojalności oraz poprawienie zadowolenia ze współpracy z hotelem
- kontrola działu księgowości w zakresie utrzymania należytej terminowości w operacjach dotyczących zarządzania działem organizacji bankietów i konferencji
- budowanie dobrych relacji z klientem poprzez utrzymanie satysfakcjonującego poziomu jego lojalności wobec sieci Starwood Hotels & Resorts poprzez administrowanie i zarządzanie programem Starwood Preffered Planner
- przejmowanie osobistej odpowiedzialności za krytyczne uwagi klientów dotyczące ewentualnych reklamacji związanych z organizacją konferencji, a następnie negocjowanie i łagodzenie niezadowolenia klientów
- aktualizacja budżetu związanego z działem konferencyjnym zgodnie z wcześniej ustalonym planem finansowym na dany rok
- ustalanie procedur finansowych pomagających usprawnienie działalności działów: recepcji, bankietów oraz sprzedaży
- koordynacja i kontrola pracy działów: recepcji, bankietów operacyjnych, restauracji oraz sprzedaży konferencji w zakresie sposobu naliczania i obciążania rachunków klientów
- bezpośredni kontakt z klientem w celu uzgodnienia sposobu płatności organizowanych konferencji wraz z jednoczesnym badaniem zadowolenia ze współpracy z hotelem i analizą wyników przeprowadzonej ankiety
- określanie kwot prowizji dla klientów korporacyjnych w celu zwiększenia ich lojalności oraz poprawienie zadowolenia ze współpracy z hotelem
- kontrola działu księgowości w zakresie utrzymania należytej terminowości w operacjach dotyczących zarządzania działem organizacji bankietów i konferencji
- budowanie dobrych relacji z klientem poprzez utrzymanie satysfakcjonującego poziomu jego lojalności wobec sieci Starwood Hotels & Resorts poprzez administrowanie i zarządzanie programem Starwood Preffered Planner
- przejmowanie osobistej odpowiedzialności za krytyczne uwagi klientów dotyczące ewentualnych reklamacji związanych z organizacją konferencji, a następnie negocjowanie i łagodzenie niezadowolenia klientów
- aktualizacja budżetu związanego z działem konferencyjnym zgodnie z wcześniej ustalonym planem finansowym na dany rok
- ustalanie procedur finansowych pomagających usprawnienie działalności działów: recepcji, bankietów oraz sprzedaży
Szkolenia i kursy
kurs kasjera walutowego
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
narciarstwo
żeglarstwo
powieści kryminalne
żeglarstwo
powieści kryminalne
Inne
- silna orientacja na klienta
- łatwość nawiązywania kontaktów
- doskonała organizacja pracy
- umiejętność pracy pod presją
- umiejętność prowadzenia negocjacji
- prawo jazdy kat. B
- łatwość nawiązywania kontaktów
- doskonała organizacja pracy
- umiejętność pracy pod presją
- umiejętność prowadzenia negocjacji
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie.
Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.