Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Utrzymania Relacji z Klientami Korporacyjnymi
planowanie i tworzenie budżetu oraz odpowiedzialność za jego realizację; utrzymanie przychodów generowanych przez klientów; wdrożenie projektu utrzymaniowego dla klientów biznesowych, zarządzanie zespołem utrzymującym klienta korporacyjnego, koordynowanie działań utrzymaniowych w całym segmencie Business; rekrutacja pracowników; coaching; udział w projektach wspomagających procesy antychurnowe;
W ramach pracy na tym stanowisku byłam również odpowiedzialna za:
-utworzenie zespołu zajmującego się obsługą klienta biznesowego (rekrutację, wyznaczenie celów i zadań, stworzenie procedur, zapewnienie narzędzi pracy) – w ramach projektu specjalnego,
-zaplanowanie i wdrożenie mechanizmów pracy zespołu,
-umiejscowienie tego zespołu w zmieniających się strukturach (w tym w strukturze macierzowej),
-zapewnienie efektywnej współpracy z zespołami sprzedażowymi,
-zapewnienie czynnego i aktywnego udziału członków zespołu w programie lojalnościowym dedykowanym największym klientom,
W ramach pracy na tym stanowisku byłam również odpowiedzialna za:
-utworzenie zespołu zajmującego się obsługą klienta biznesowego (rekrutację, wyznaczenie celów i zadań, stworzenie procedur, zapewnienie narzędzi pracy) – w ramach projektu specjalnego,
-zaplanowanie i wdrożenie mechanizmów pracy zespołu,
-umiejscowienie tego zespołu w zmieniających się strukturach (w tym w strukturze macierzowej),
-zapewnienie efektywnej współpracy z zespołami sprzedażowymi,
-zapewnienie czynnego i aktywnego udziału członków zespołu w programie lojalnościowym dedykowanym największym klientom,
Key Account Manager
nawiązywanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy, sprzedaż i obsługa posprzedażna, planowanie i realizacja budżetu, organizacja i nadzorowanie pracy zespołów odpowiedzialnych za realizację projektów i przygotowywanie ofert; współpraca z managerami i sprzedawcami w regionach, planowanie i realizacja planów i strategii pracy z klientami, wykorzystywanie CRM i PASCO.
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
piłka nożna, siatkówka i inne rodzaje sportu