Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Uniwersytetów Dziecięcych w Akademickim Biurze Karier i Kształcenia Ustawicznego
Koordynator Uniwersytetów Dziecięcych Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej (w roku akademickim 2015/2016 koordynator 16 uniwersytetów lokalnych, ponad 160 interaktywnych wykładów, blisko 60 warsztatów fakultatywnych):
- planowanie działań realizowanych w ramach Uniwersytetach Dziecięcych, nawiązywanie współpracy z wykładowcami, władzami samorządowymi, ustalanie strategii marketingowej;
- promocja projektu (w tym udział w eventach plenerowych, współpraca z mediami)
- aktualizacja stron internetowych, funpagów, utrzymywanie kontaktów z rodzicami małych studentów,
- prowadzenie zajęć dla dzieci, m.in. "Kto ty jesteś? Polak mały!", "Elegancja - Francja",
- promocja zadań realizowanych przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej
- planowanie działań realizowanych w ramach Uniwersytetach Dziecięcych, nawiązywanie współpracy z wykładowcami, władzami samorządowymi, ustalanie strategii marketingowej;
- promocja projektu (w tym udział w eventach plenerowych, współpraca z mediami)
- aktualizacja stron internetowych, funpagów, utrzymywanie kontaktów z rodzicami małych studentów,
- prowadzenie zajęć dla dzieci, m.in. "Kto ty jesteś? Polak mały!", "Elegancja - Francja",
- promocja zadań realizowanych przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Specjalista ds. marketingu i PR
1. Wspieranie procesu kreowania wizerunku firmy L.GRANT HR Consulting:
- opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych: broszury, prezentacje, reklamy prasowe i internetowe (projekty graficzne oraz warstwa tekstowa); - redagowanie i publikacja artykułów merytoryczno-promocyjnych;
- aktualizacja i zarządzanie stronami internetowymi firmy (obsługa CMSa, tworzenie grafiki, aktualizacja treści, optymalizacja użyteczności stron internetowych);
- obsługa wybranych zapytań ofertowych;
- współpraca z mediami i partnerami biznesowymi;
- udział w realizowanych przez firmę projektach rekrutacyjno-doradczych;
2. Zarządzanie i realizacja zadań związanych z kompleksową kampanią promocyjną projektu społecznego „Aktywni 50+” (projekt dwuletni, współfinansowany przez UE; zadania realizowane w oparciu o przyjęty budżet i wskaźniki efektywności):
- opracowanie i realizacja strategii promocji wykorzystującej działania ATL i BTL;
- przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych;
- organizacja konferencji i spotkań;
- zarządzanie stroną internetową projektu;
- współpraca z agencjami reklamowymi, mediami, przedsiębiorcami
i beneficjentami projektu;
- opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych: broszury, prezentacje, reklamy prasowe i internetowe (projekty graficzne oraz warstwa tekstowa); - redagowanie i publikacja artykułów merytoryczno-promocyjnych;
- aktualizacja i zarządzanie stronami internetowymi firmy (obsługa CMSa, tworzenie grafiki, aktualizacja treści, optymalizacja użyteczności stron internetowych);
- obsługa wybranych zapytań ofertowych;
- współpraca z mediami i partnerami biznesowymi;
- udział w realizowanych przez firmę projektach rekrutacyjno-doradczych;
2. Zarządzanie i realizacja zadań związanych z kompleksową kampanią promocyjną projektu społecznego „Aktywni 50+” (projekt dwuletni, współfinansowany przez UE; zadania realizowane w oparciu o przyjęty budżet i wskaźniki efektywności):
- opracowanie i realizacja strategii promocji wykorzystującej działania ATL i BTL;
- przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych;
- organizacja konferencji i spotkań;
- zarządzanie stroną internetową projektu;
- współpraca z agencjami reklamowymi, mediami, przedsiębiorcami
i beneficjentami projektu;
Specjalista ds. Marketingu
Najważniejsze obowiązki:
- realizacja zadań z zakresu marketingu, reklamy i kampanii promocyjnych;
- rozbudowa serwisu jobs.pl;
- współpraca przy doborze i przygotowaniu materiałów reklamowych, opracowywanie tekstów informacyjnych
- udział w targach pracy i spotkaniach branżowych;
- nawiązywanie współpracy z nowymi partnerami;
- analizowanie danych rynkowych, monitorowanie działań konkurencji;
- kontakt z mediami, przygotowywanie newsów, artykułów promocyjnych, udzielanie informacji merytorycznych, dotyczących portalu i rynku pracy;
- wspieranie rozwoju portalu internetowego jobs.pl oraz całej firmy.
- realizacja zadań z zakresu marketingu, reklamy i kampanii promocyjnych;
- rozbudowa serwisu jobs.pl;
- współpraca przy doborze i przygotowaniu materiałów reklamowych, opracowywanie tekstów informacyjnych
- udział w targach pracy i spotkaniach branżowych;
- nawiązywanie współpracy z nowymi partnerami;
- analizowanie danych rynkowych, monitorowanie działań konkurencji;
- kontakt z mediami, przygotowywanie newsów, artykułów promocyjnych, udzielanie informacji merytorycznych, dotyczących portalu i rynku pracy;
- wspieranie rozwoju portalu internetowego jobs.pl oraz całej firmy.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
EURO-SLET Marian Kubica
- promocja nowej marki elektronarzędzi i narzędzi na rynku polskim;
- utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami;
- aktualizacja strony internetowej;
- przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje;
- udział w targach i ekspozycjach branżowych;
- opracowywanie strategii promocyjnej firmy.
- utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami;
- aktualizacja strony internetowej;
- przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje;
- udział w targach i ekspozycjach branżowych;
- opracowywanie strategii promocyjnej firmy.
Starszy specjalista ds. promocji i reklamy
- opracowywanie wydawnictw promocyjnych i informacyjnych firmy (broszury, katalogi, ulotki, raporty roczne, referencje, uprawnienia, itp.), współpraca z agencjami reklamowymi;
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji multimedialnych w trakcie spotkań biznesowych (również międzynarodowych);
- udział w targach i sympozjach;
- opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych w języku angielskim;
- redagowanie firmowego biuletynu informacyjnego;
- prowadzenie dokumentacji fotograficznej prac wykonywanych przez firmę;
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji multimedialnych w trakcie spotkań biznesowych (również międzynarodowych);
- udział w targach i sympozjach;
- opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych w języku angielskim;
- redagowanie firmowego biuletynu informacyjnego;
- prowadzenie dokumentacji fotograficznej prac wykonywanych przez firmę;
Szkolenia i kursy
2006 - seminaria na temat PR organizowane przez Business Center Club w Warszawie
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Sport (narty, pływanie, tenis, taniec towarzyski), podróże, poezja, nauka języków obcych.
Organizacje
2000-2005 NZS Akademia Ekonomiczna w Katowicach (m.in. wiceprzewodnicząca ds. kontaktów z mediami);
Parlament Studencki AE Katowice, Członek Senatu AE Katowice.
Redakcja ogólnopolskiego magazynu studenckiego "Nowy Gwóźdź Programu" oraz biuletynu Parlamentu Studenckiego "PS"
Parlament Studencki AE Katowice, Członek Senatu AE Katowice.
Redakcja ogólnopolskiego magazynu studenckiego "Nowy Gwóźdź Programu" oraz biuletynu Parlamentu Studenckiego "PS"
Inne
- prawo jazdy kat. B od 2000 roku,
- biegła obsługa komputera (Word, Excel, PowerPoint, Internet, obsługa CMSów stron internetowych),
- dobra znajomość programów graficznych Corel Draw i Photo Paint;
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych, prowadzeniu warsztatów i prezentacji dla dorosłych, dzieci i młodzieży;
- umiejętność sprawnego i poprawnego redagowania tekstów,
- odpowiedzialność, operatywność, systematyczność w pracy, dyskrecja i kreatywność.
- biegła obsługa komputera (Word, Excel, PowerPoint, Internet, obsługa CMSów stron internetowych),
- dobra znajomość programów graficznych Corel Draw i Photo Paint;
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych, prowadzeniu warsztatów i prezentacji dla dorosłych, dzieci i młodzieży;
- umiejętność sprawnego i poprawnego redagowania tekstów,
- odpowiedzialność, operatywność, systematyczność w pracy, dyskrecja i kreatywność.
Grupy
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dąbrowa Górnicza
Forum dla Dąbrowiczan, ludzi mieszkających w tym mieście lub tych, którzy z jakiś względów czują do niego sentyment.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
HR 2.0
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zastosowaniami technologii Web 2.0, innowacji technologicznych oraz narzędzi IT w branży HR.
Grupa dla tych, którzy nie boją się myśleć :)