Anna Rydel

Anna Rydel

Kierownik Działu Męskiego, Zara, Inditex
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Sprzedaż Zarządzanie produktem Kompleksowa obsługa klientów Zarządzanie systemem Teta HRM Commercial Manager

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Inditex
Kierownik
Nadzór nad sprzedażą produktów firmy w powierzonym dziale meskim sklepu ZARA, zapewniające osiąganie założonych celów finansowych.
- Doskonała znajomość, nieustanne wdrażanie w życie oraz szkolenie podległego personelu z 5 zasad zarządzania ( otwarta komunikacja z każdą z osób pracujących w firmie, wysokie oczekiwania wobec siebie i zespołu, dokonywanie wewnętrznych promocji - wybór, szkolenie i właściwa ocena osób z potencjałem, sprawiedliwość i obiektywizm w traktowaniu oraz ocenie pracowników, współpracowników oraz przełożonych, szybkie podejmowanie decyzji - branie odpowiedzialności za swoje czyny ).
- Stały kontakt z działem Regionalnych Managerów Operacyjnych, HR oraz innymi wspierającymi działami, również w języku angielskim z jednostkami znajdującymi się w Hiszpanii.
- Tworzenie i planowanie pracy własnej i podległego zespołu.
- Stała kontrola i analiza budżetu sprzedaży oraz budżetu godzin przyznanych danemu działowi sklepu ZARA.
- Kompleksowe tworzenie zespołu pracowników.
- Stałe szkolenie personelu działu/sklepu z zakresu norm i procedur Spółki.
-Nadzór, prowadzenie zmiany oraz kontrola pracy calego sklepu.
Inditex
Specjalista ds. sprzedaży produktu
-Kompleksowe zarządzanie produktem na sali sprzedaży,
- Analiza raportów oraz realizowanie action planów w celu zmaksymalizowania sprzedaży produktu.
- Stały kontakt z działem Regionalnych Managerów Operacyjnych oraz innymi wspierającymi działami, również w języku angielskim z jednostkami znajdującymi się w Hiszpanii.
-Planowanie pracy własnej i calego zespołu,
-Kompleksowe szkolenie nowych pracowników z systemów kasowych oraz produktu,
-Wdrażanie podstawowych zasad funkcjonowania jednostki, oraz weryfikowanie przestrzegania procedur przez pracowników .
-Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie działu podczas nieobecności Kierownika.
Inditex
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
- Dążenie do osiągnięcia przez Sklep maksymalnego poziomu sprzedaży.
- Kompletne i kulturalne udzielanie klientom informacji o właściwości i zaletach towarów, warunkach kupna i trybie udzielania ewentualnej reklamacji.
- Podnoszenie wiedzy o asortymencie towarów, ich przeznaczeniu i zaletach.
- Doskonalenie umiejętności obsługi klienta
- Właściwa, zgodna z instrukcjami i zaletami ekspozycja towarów.
- Kontrola i analiza stanu zapasów na dziale.
- Obserwacja nowości rynkowych, cen konkurencji.
- Zabezpieczenie towaru, oznakowanie kodem kreskowym, ceną.
- Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych w drodze samokształcenia oraz uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Spółkę, warsztatach oraz wykorzystywanie ich dalej.
- Przestrzeganie obowiązujących zarządzeń, poleceń, instrukcji i procedur.
- Efektywne wykorzystanie czasu pracy.
- Poddawanie się okresowej ocenie pracowniczej oraz uzyskiwanie pozytywnych wyników.

Edukacja

Logo
, magisterskie
Rzeszów University
Logo
Saksofon, średnie
Zespół Szkół Muzycznych nr 2 im. W. Kilara w Rzeszowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Podróże,
Książki,
Renowacja mebli,
Wystrój wnętrz,
Ogród