Anna Rydel
Kierownik Działu Męskiego, Zara, Inditex
Rzeszów,
podkarpackie
Umiejętności
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Zarządzanie produktem
Kompleksowa obsługa klientów
Zarządzanie systemem Teta HRM
Commercial Manager
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik
Nadzór nad sprzedażą produktów firmy w powierzonym dziale meskim sklepu ZARA, zapewniające osiąganie założonych celów finansowych.
- Doskonała znajomość, nieustanne wdrażanie w życie oraz szkolenie podległego personelu z 5 zasad zarządzania ( otwarta komunikacja z każdą z osób pracujących w firmie, wysokie oczekiwania wobec siebie i zespołu, dokonywanie wewnętrznych promocji - wybór, szkolenie i właściwa ocena osób z potencjałem, sprawiedliwość i obiektywizm w traktowaniu oraz ocenie pracowników, współpracowników oraz przełożonych, szybkie podejmowanie decyzji - branie odpowiedzialności za swoje czyny ).
- Stały kontakt z działem Regionalnych Managerów Operacyjnych, HR oraz innymi wspierającymi działami, również w języku angielskim z jednostkami znajdującymi się w Hiszpanii.
- Tworzenie i planowanie pracy własnej i podległego zespołu.
- Stała kontrola i analiza budżetu sprzedaży oraz budżetu godzin przyznanych danemu działowi sklepu ZARA.
- Kompleksowe tworzenie zespołu pracowników.
- Stałe szkolenie personelu działu/sklepu z zakresu norm i procedur Spółki.
-Nadzór, prowadzenie zmiany oraz kontrola pracy calego sklepu.
- Doskonała znajomość, nieustanne wdrażanie w życie oraz szkolenie podległego personelu z 5 zasad zarządzania ( otwarta komunikacja z każdą z osób pracujących w firmie, wysokie oczekiwania wobec siebie i zespołu, dokonywanie wewnętrznych promocji - wybór, szkolenie i właściwa ocena osób z potencjałem, sprawiedliwość i obiektywizm w traktowaniu oraz ocenie pracowników, współpracowników oraz przełożonych, szybkie podejmowanie decyzji - branie odpowiedzialności za swoje czyny ).
- Stały kontakt z działem Regionalnych Managerów Operacyjnych, HR oraz innymi wspierającymi działami, również w języku angielskim z jednostkami znajdującymi się w Hiszpanii.
- Tworzenie i planowanie pracy własnej i podległego zespołu.
- Stała kontrola i analiza budżetu sprzedaży oraz budżetu godzin przyznanych danemu działowi sklepu ZARA.
- Kompleksowe tworzenie zespołu pracowników.
- Stałe szkolenie personelu działu/sklepu z zakresu norm i procedur Spółki.
-Nadzór, prowadzenie zmiany oraz kontrola pracy calego sklepu.
Specjalista ds. sprzedaży produktu
-Kompleksowe zarządzanie produktem na sali sprzedaży,
- Analiza raportów oraz realizowanie action planów w celu zmaksymalizowania sprzedaży produktu.
- Stały kontakt z działem Regionalnych Managerów Operacyjnych oraz innymi wspierającymi działami, również w języku angielskim z jednostkami znajdującymi się w Hiszpanii.
-Planowanie pracy własnej i calego zespołu,
-Kompleksowe szkolenie nowych pracowników z systemów kasowych oraz produktu,
-Wdrażanie podstawowych zasad funkcjonowania jednostki, oraz weryfikowanie przestrzegania procedur przez pracowników .
-Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie działu podczas nieobecności Kierownika.
- Analiza raportów oraz realizowanie action planów w celu zmaksymalizowania sprzedaży produktu.
- Stały kontakt z działem Regionalnych Managerów Operacyjnych oraz innymi wspierającymi działami, również w języku angielskim z jednostkami znajdującymi się w Hiszpanii.
-Planowanie pracy własnej i calego zespołu,
-Kompleksowe szkolenie nowych pracowników z systemów kasowych oraz produktu,
-Wdrażanie podstawowych zasad funkcjonowania jednostki, oraz weryfikowanie przestrzegania procedur przez pracowników .
-Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie działu podczas nieobecności Kierownika.
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
- Dążenie do osiągnięcia przez Sklep maksymalnego poziomu sprzedaży.
- Kompletne i kulturalne udzielanie klientom informacji o właściwości i zaletach towarów, warunkach kupna i trybie udzielania ewentualnej reklamacji.
- Podnoszenie wiedzy o asortymencie towarów, ich przeznaczeniu i zaletach.
- Doskonalenie umiejętności obsługi klienta
- Właściwa, zgodna z instrukcjami i zaletami ekspozycja towarów.
- Kontrola i analiza stanu zapasów na dziale.
- Obserwacja nowości rynkowych, cen konkurencji.
- Zabezpieczenie towaru, oznakowanie kodem kreskowym, ceną.
- Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych w drodze samokształcenia oraz uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Spółkę, warsztatach oraz wykorzystywanie ich dalej.
- Przestrzeganie obowiązujących zarządzeń, poleceń, instrukcji i procedur.
- Efektywne wykorzystanie czasu pracy.
- Poddawanie się okresowej ocenie pracowniczej oraz uzyskiwanie pozytywnych wyników.
- Kompletne i kulturalne udzielanie klientom informacji o właściwości i zaletach towarów, warunkach kupna i trybie udzielania ewentualnej reklamacji.
- Podnoszenie wiedzy o asortymencie towarów, ich przeznaczeniu i zaletach.
- Doskonalenie umiejętności obsługi klienta
- Właściwa, zgodna z instrukcjami i zaletami ekspozycja towarów.
- Kontrola i analiza stanu zapasów na dziale.
- Obserwacja nowości rynkowych, cen konkurencji.
- Zabezpieczenie towaru, oznakowanie kodem kreskowym, ceną.
- Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych w drodze samokształcenia oraz uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Spółkę, warsztatach oraz wykorzystywanie ich dalej.
- Przestrzeganie obowiązujących zarządzeń, poleceń, instrukcji i procedur.
- Efektywne wykorzystanie czasu pracy.
- Poddawanie się okresowej ocenie pracowniczej oraz uzyskiwanie pozytywnych wyników.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Podróże,
Książki,
Renowacja mebli,
Wystrój wnętrz,
Ogród
Książki,
Renowacja mebli,
Wystrój wnętrz,
Ogród