Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Online Biuro Reklamy TVN
• przygotowywanie raportów na potrzeby dostawców treści
• raporty z przychodów reklamowych na poszczególnych platformach partnerów biznesowych,
• przygotowywanie do zgłoszenia licencjodawcom projektów graficznych wszystkich akcji sponsoringowych powiązanych ze stronami www,
• bieżące raportowanie przychodów ze względu na wartość zakupionych kampanii w Internecie w podziale na Agencję, Klienta, Produkt w stosunku do wydatków w TV,
• prace nad rozbudową systemu finansowego i bukowania kampanii reklamowych,
• udział w procesie tworzenia Polityki Handlowej firmy,
• przygotowywanie raportów i analiz dla Domów Mediowych,
• wsparcie handlowców w zakresie rozliczania z Reklamodawcami (statystyki po kampanii na serwisach Onetowych i TVN)
• prace nad patronatami i kampaniami autopromocyjnymi
• parametryzowanie i monitorowanie przebiegu kampanii reklamowych w Internecie,
• nadzorowanie procesu defininiowania kampanii reklamowych,
• bukowanie kampanii reklamowych w systemie finansowym,
• definicja kampanii na wszystkich serwisach TVN,
• współpraca z Biurem Reklamy Onet, koordynacja zleceń wewnętrznych wychodzących
• raporty z przychodów reklamowych na poszczególnych platformach partnerów biznesowych,
• przygotowywanie do zgłoszenia licencjodawcom projektów graficznych wszystkich akcji sponsoringowych powiązanych ze stronami www,
• bieżące raportowanie przychodów ze względu na wartość zakupionych kampanii w Internecie w podziale na Agencję, Klienta, Produkt w stosunku do wydatków w TV,
• prace nad rozbudową systemu finansowego i bukowania kampanii reklamowych,
• udział w procesie tworzenia Polityki Handlowej firmy,
• przygotowywanie raportów i analiz dla Domów Mediowych,
• wsparcie handlowców w zakresie rozliczania z Reklamodawcami (statystyki po kampanii na serwisach Onetowych i TVN)
• prace nad patronatami i kampaniami autopromocyjnymi
• parametryzowanie i monitorowanie przebiegu kampanii reklamowych w Internecie,
• nadzorowanie procesu defininiowania kampanii reklamowych,
• bukowanie kampanii reklamowych w systemie finansowym,
• definicja kampanii na wszystkich serwisach TVN,
• współpraca z Biurem Reklamy Onet, koordynacja zleceń wewnętrznych wychodzących
wystawiono
Ciepła, szczera i otwarta prywatnie, profesjonalna i uczciwa, chetna do pomocy służbowo. Zdecydowanie TAK jeśli chodzi o Anię i współpracę z nią.
wystawiono
Anna jest sumienna osoba, na której zawsze można polegać. Potrafi się poświęcić dla danego projektu i spędzić nad nim mnóstwo czasu. Efekty pracy są zaskakujące i wyczerpujące. Rekomenduje Anie na stanowiska wymagających charyzmy i poświęcenia.
wystawiono
Jaka jest Ania? Obowiązkowa i odpowiedzialna, zadba o każdy detal... Jednocześnie stanowcza i dobrze zorganizowana, a wszystko to sprawia, że mając ją w zespole ma się duży komfort pracy.
Specjalista ds. Rejestru Cywilnych Statków Powietrznych
Urząd Lotnictwa Cywilnego-Rejestr Cywilnych Statków Powietrznych
-proces rejestracji statków powietrznych w Rejestrze Cywilnych Statków Powietrznych i przygotowywanie stosownych Decyzji Administracyjnych
-wykreślanie statków powietrznych z rejestru
-wydawanie zaświadczeń o wykreśleniu względnie o niezarejestrowaniu
-prowadzenie spraw związanych z ewidencją statków powietrznych wyłączonych z zastosowania niektórych przepisów ustawy - Prawo Lotnicze
-ewidencja stałego pobytu polskich cywilnych statków powietrznych za granicą na okres powyżej 6 miesięcy oraz ewidencja stałego pobytu obcych cywilnych statków powietrznych w Rzeczypospolitej Polskiej na okres powyżej 3 miesięcy
- nadawanie kodów transpondera radaru wtórnego Mode-S.
-wykreślanie statków powietrznych z rejestru
-wydawanie zaświadczeń o wykreśleniu względnie o niezarejestrowaniu
-prowadzenie spraw związanych z ewidencją statków powietrznych wyłączonych z zastosowania niektórych przepisów ustawy - Prawo Lotnicze
-ewidencja stałego pobytu polskich cywilnych statków powietrznych za granicą na okres powyżej 6 miesięcy oraz ewidencja stałego pobytu obcych cywilnych statków powietrznych w Rzeczypospolitej Polskiej na okres powyżej 3 miesięcy
- nadawanie kodów transpondera radaru wtórnego Mode-S.
Specjalista ds. Reklamy i Public Relation-staż
-planowanie kampanii reklamowej dla nowego klienta firmy,
-realizacja kampanii reklamowej - współpraca z klientem i podwykonawcami (media, poligrafia, wydawnictwa),
-obsługa stałych firm i instytucji z zakresu Public Relation,
-redagowanie i wydawanie biuletynów informacyjnych,
-redagowanie informacji prasowych,
-stałe kontakty z mediami,
-organizacja konferencji prasowych, sesji naukowych,
-organizacja wyjazdów zagranicznych,
-uczestnictwo w targach,
-przygotowywanie materiałów marketingowych,
-tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
-badanie rynku konkurencyjnego
-realizacja kampanii reklamowej - współpraca z klientem i podwykonawcami (media, poligrafia, wydawnictwa),
-obsługa stałych firm i instytucji z zakresu Public Relation,
-redagowanie i wydawanie biuletynów informacyjnych,
-redagowanie informacji prasowych,
-stałe kontakty z mediami,
-organizacja konferencji prasowych, sesji naukowych,
-organizacja wyjazdów zagranicznych,
-uczestnictwo w targach,
-przygotowywanie materiałów marketingowych,
-tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
-badanie rynku konkurencyjnego
Edukacja
Zainteresowania
-Muzyka
-Śpiew
-Marketing polityczny
-Malarstwo
-Rysunek
-Architektura
-Śpiew
-Marketing polityczny
-Malarstwo
-Rysunek
-Architektura
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
MUZYKA , ZESPOŁY, GRANIE, SPIEW
Witam grupa osób interesujacych sie muzyka od strony praktycznej w szerokim tego slowa rozumieniu praktyczne wykonywanie muzyki jako pasja, przyjemnosc, praca