Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. wydawniczych
SW "Czytelnik", Warszawa
organizacja i zarządzenie kilkunastoosobowym pionem, który składa się z redakcji merytorycznej
i technicznej, działów reklamy, sprzedaży, umów i rozliczeń,
współtworzenie planu wydawniczego, koordynowanie nowych projektów,
współpraca z autorami, tłumaczami, recenzentami, grafikami oraz instytucjami kulturalnymi,
zawieranie zagranicznych i krajowych umów o zakup praw autorskich,
współpraca z dystrybutorami, negocjowanie umów handlowych,
sporządzanie budżetów i kalkulacji.
i technicznej, działów reklamy, sprzedaży, umów i rozliczeń,
współtworzenie planu wydawniczego, koordynowanie nowych projektów,
współpraca z autorami, tłumaczami, recenzentami, grafikami oraz instytucjami kulturalnymi,
zawieranie zagranicznych i krajowych umów o zakup praw autorskich,
współpraca z dystrybutorami, negocjowanie umów handlowych,
sporządzanie budżetów i kalkulacji.
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
SW "Czytelnik", Warszawa
nadzór i organizacja pracy działu marketingu i sprzedaży,
współtworzenie strategii marketingowej i sprzedażowej,
odpowiedzialność za funkcjonowanie i rozwój kanałów dystrybucyjnych,
prognozowanie sprzedaży,
negocjowanie umów handlowych,
współtworzenie planu wydawniczego,
przygotowanie wstępnych i ostatecznych kosztorysów publikacji,
odpowiedzialność za szatę graficzną wydawnictw i materiałów promocyjnych,
nadzorowanie czynności logistycznych i windykacyjnych.
współtworzenie strategii marketingowej i sprzedażowej,
odpowiedzialność za funkcjonowanie i rozwój kanałów dystrybucyjnych,
prognozowanie sprzedaży,
negocjowanie umów handlowych,
współtworzenie planu wydawniczego,
przygotowanie wstępnych i ostatecznych kosztorysów publikacji,
odpowiedzialność za szatę graficzną wydawnictw i materiałów promocyjnych,
nadzorowanie czynności logistycznych i windykacyjnych.
Kierownik ds. promocji i marketigu
SW "Czytelnik", Warszawa
planowanie, budżetowanie i koordynacja działań promocyjnych,
planowanie i koordynacja realizacji kalendarza imprez wystawienniczych i promocyjnych, organizacja wizyt autorów,
nadzór nad tworzeniem i aktualizacją baz redakcji mediów i wysyłką informacji prasowych, samodzielne pozyskiwanie nowych kontaktów,
współtworzenie i nadzór nad produkcją katalogu wydawniczego,
nadzór i samodzielne administrowanie stroną internetową,
monitorowanie rynku.
planowanie i koordynacja realizacji kalendarza imprez wystawienniczych i promocyjnych, organizacja wizyt autorów,
nadzór nad tworzeniem i aktualizacją baz redakcji mediów i wysyłką informacji prasowych, samodzielne pozyskiwanie nowych kontaktów,
współtworzenie i nadzór nad produkcją katalogu wydawniczego,
nadzór i samodzielne administrowanie stroną internetową,
monitorowanie rynku.
Specjalista ds. promocji
Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z przedstawicielami mediów (prasa, radio, telewizja),
administrowanie stroną internetową,
zdobywanie patronatów medialnych,
przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych,
reprezentowanie wydawnictwa na imprezach targowych,
prowadzenie archiwum.
administrowanie stroną internetową,
zdobywanie patronatów medialnych,
przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych,
reprezentowanie wydawnictwa na imprezach targowych,
prowadzenie archiwum.
Szkolenia i kursy
Asertywność
Kształtowanie kompetencji kierowniczych i strategicznych kadry zarządzającej przedsiębiorstw spółdzielczych (roczny kurs)
Negocjacje w biznesie
Skuteczna windykacja
Trening kontroli emocji i stresu permanentnego
Zarządzanie innowacją zespołu
Kształtowanie kompetencji kierowniczych i strategicznych kadry zarządzającej przedsiębiorstw spółdzielczych (roczny kurs)
Negocjacje w biznesie
Skuteczna windykacja
Trening kontroli emocji i stresu permanentnego
Zarządzanie innowacją zespołu
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Podróże, książki.
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Podróże360
Podróże 360 stopni, czyli tu i tam, i dookoła świata - forum dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć w jednym miejscu.