Anna Roman

.
Gorlice, małopolskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
kierowca miedzynarodowy
BATIM TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA
Logo
Kierownik Biura Obsługi Klienta
AMB Energia Sprzedaż SA
• Zarządzanie projektami: infolinia, sprzedaż, save desk, utrzymanie,
• Zarządzanie Biurem Obsługi Klienta w zakresie personelu oraz projektów w 2 podległych lokalizacjach,
• Rekrutacja pracowników Biura Obsługi Klienta,
• Prowadzenie szkoleń branżowych, produktowych ,obsługowych dla pracowników,
• Motywowanie, mentoring,
• Coachingi indywidualne i grupowe,
• Delegowanie zadań,
• Rozliczanie pracowników z realizacji celów ilościowych i jakościowych,
• Odsłuch rozmów i ocena jakościowa,
• Prowadzenie badań satysfakcji Klienta z obsługi,
• Rozwiązywanie najtrudniejszych i najpilniejszych zgłoszeń Klientów,
• Opieka nad własnym portfelem Klientów strategicznych [najwięksi, najbardziej dochodowi dla firmy],
• Tworzenie ofert, negocjacje cenowe dla strategicznych Klientów,
• Rozliczanie MBO [Management by objectives]pracowników Biura Obsługi Klienta,
• Zaopatrzenie podległego działu firmy w niezbędne narzędzia pracy[ustawienia systemowe przy wsparciu działu IT, zakupy],
• Zamawianie artykułów biurowych ,dokumentów firmowych, materiałów reklamowych. Czuwanie nad zasobami oraz łańcuchem dostaw,
• Tworzenie misji, wizji i strategii firmy w zakresie Obsługi Klienta,
• Udział w konstruowaniu i specyfikacji systemowej CRM,
• Branie udziału w UAT [User Acceptance Tests],
• Działania mające na celu lojalizację Klientów oraz tworzenie długofalowych relacji biznesowych,
• Raportowanie bezpośrednio do Zarządu,
• Zarządzanie wskaźnikami Obsługi Klienta:ARPU [average revenue per user],KPI [Key performance indicator], SLA[service-level agrement],kampanie [połączenia wychodzące], kolejki [połączenia przychodzące-infolinia], IVR [Interactive Voice Response],
• Tworzenie skryptów rozmów, wzorów pism dla Klientów, procedur obsługowych, zasad pracy,
• Grafikowanie czasu pracy zespołu Biura Obsługi Klienta,
• Udział w spotkaniach ze strategicznym partnerem biznesowym firmy AMB Energia S.A, celem ustalania nowych procedur, wzorów obsługowych, zasad współpracy ,obiegu dokumentów, przekazywania spraw zgłoszonych przez Klientów, wspólnych SLA,
• Zarządzanie poufnym dokumentami Klientów oraz obiegiem tych dokumentów wewnątrz firmy,
• Współpraca z innymi Działami firmy oraz z podwykonawcami,
• Praca w oparciu o systemy komputerowe takie jak Thulium [system Call Center]oraz CRM[customer relationship management].
Logo
Specjalista Biura Obsługi Klienta
Amber Energia Sprzedaż Sp.zoo
-Techniczna pomoc w obsłudze e-book
-Wysyłanie ofert
-Telefoniczna obsługa Klienta
-Przyjmowanie reklamacji,wypowiedzeń
-Obsługa CRM
-Obsługa firmowej skrzynki e-mail, fax
-Przyjmowanie zgłoszeń oraz kierowanie ich do odpowiednich działów
-Realizacja dziennych raportów
-Utrzymanie obecnych Klientów
-Weryfikacja faktur,płatności,umów
Stream Communications Sp. z o.o.
Specjalista ds.obsługi klienta
-Telefoniczna obsługa Klienta
-Realizacja planów sprzedażowych
-Doradztwo i sprzedaż usług
-Przyjmowanie zgłoszeń i ich realizacja
-Obsługa CRM
-Wysyłanie ofert
-Wprowadzanie nowych klientów do bazy danych
-Wprowadzanie umów do systemu
-Utrzymanie obecnych klientów
-Techniczna obsługa klienta
-Weryfikacja faktur,płatności
-Realizacja dziennych raportów

Edukacja

Logo
Technik masażysta, zawodowe
Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego "MEDYK"

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

polska fantastyka,kuchnia, fotografia.

Inne

-Umiejętność planowania i organizowania pracy,
-Microsoft Word – bardzo dobrze,
-Microsoft Ecxel – bardzo dobrze,
-Microsoft Power Point – bardzo dobrze,
-Obsługa urządzeń biurowych.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.