Anna Rogowska

Anna Rogowska

Z-ca Dyrektora, PKO BP

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Dyrektor Biura ds. Wsparcia Sieci Zewnętrznej
- opracowanie i wdrożenie koncepcji Placówki Partnerskiej PKO Banku Polskiego (restrukturyzacja agencyjnych okienek kasowych w partnerskie placówki sprzedażowe)
- zapewnienie bieżącego wsparcia operacyjnego dla współpracującej z Bankiem sieci agentów i pośredników Banku gwarantującego najwyższy poziom efektywności realizowanych procesów (około 4 000 tys. Podmiotów gospodarczych)
- opracowanie koncepcji rozwoju sieci agencyjnej i etapów jej organizacji, nadzór nad wdrożeniem ww. zasad
- inicjowanie i koordynowanie realizacji działań w obszarze promocji sprzedaży oraz marketingu bezpośredniego
- inicjowanie zmian w polityce cenowej produktów oraz polityce wynagrodzeń agentów i pośredników w kontekście wskaźników finansowych dla danych produktów i usług
- zapewnienie rozwoju aplikacji wspierających zarządzanie procesami biznesowymi w sieci podmiotów współpracujących
- identyfikowanie potrzeb szkoleniowych pracowników sieci agencyjnej, agentów i pośredników, koordynowanie działań szkoleniowych dla ww. oraz pozyskiwanie środków finansowych na organizację szkoleń z programów unijnych oraz zarządzanie budżetami szkoleniowymi związanymi z tymi programami
- zarządzanie budżetem marketingowym
- odpowiedzialność za merchandising w sieci oddziałów agencyjnych oraz wizualizację/oznakowanie placówek
- nadzór na prawidłowością realizacji zadań związanych z procesem zawierania i administrowania umowami współpracy z pośrednikami i agentami oraz koordynowanie procesu rozliczeń ich wynagrodzeń
Plus Bank S.A
Dyrektor Departamentu Klientów Detalicznych
Odpowiedzialność za całokształt działań strategicznych związanych rozwojem oferty produktowej dla klienta detalicznego oraz procesów sprzedażowych w sieci sprzedaży.
Organizacja sprzedaży i zarządzanie siecią sprzedaży.
Inicjowanie działań w obszarze marketingu i promocji sprzedaży dla klientów detalicznych.
Polbank EFG S.A.
Region Mazowiecki
Udział w tworzeniu partnerskiej sieci sprzedaży.
Rekrutacja kandydatów na partnerów, otwieranie placówek partnerskich, zarządzanie sprzedażą w nowo otwartych placówkach. Nadzór nad procesami szkolenia i uruchomienia nowej placówki.
Dominet Bank S.A.
Dyrektor Departamentu Sprzedaży
Koordynowanie prac związanych z organizacją sprzedaży produktów Banku dla Klientów detalicznych, w tym:
- Tworzenie, rozwój i modyfikacja oferty produktowej Banku,
- wdrażanie produktów do sprzedaży oraz monitorowanie poziomu i tendencji sprzedaży,
- planowanie i rozwój kanałów dystrybucji wykorzystywanych przy sprzedaży produktów
- Opracowywanie i uruchomienie pierwszego pionierskiego modelu Bankowej Placówki Partnerskiej,
- Rozwój sieci Partnerskiej oraz wdrażanie sprzedażowe sieci Placówek Partnerskich
- Dbałość o poziom wyszkolenia pracowników Placówek. Tworzenie programów szkoleniowych, dbałość o efektywność i jakość prowadzonych szkoleń produktowych i sprzedażowych
- planowanie i realizacja działań promocyjno-marketingowych

Edukacja

Logo
Bankowość, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie Biznesem, MBA
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University

Specjalizacje

Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zdrowie i Uroda
Zdrowie i Uroda
Zdrowie ⋅ Uroda ⋅ Moda ⋅ Kultura ⋅ Sztuka ⋅ Kosmetologia ⋅ Styl ⋅ Ciało ⋅ Biznes ⋅ Dieta ⋅ Porady