Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Sprzedaży
● Przyjmowanie oraz nadzorowanie procesów zamówień hurtowych oraz detalicznych
● Ponowne nawiązywanie relacji z nieaktywnymi klientami firmy. Zakończona sukcesem aktywizacja ich poprzez zachęcenie do ponownego skorzystania z oferty
● Obsługa po sprzedażowa związane z fakturowaniem oraz nadzorowaniem procesów reklamacyjnych
● Pełna obsługa systemu SAP w zakresie wpisywania oraz edycji zamówień, fakturowania a także korygowania faktur, jak również eksportu raportów z systemu, nadzorowania płatności jak i zarządzania internetowym systemem zamówień B2B za pośrednictwem systemu SAP.
● Nawiązywanie kontaktów z nowymi i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami firmy
● Koordynacja procesu likwidacji szkód komunikacyjnych
● Współpraca w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych z podmiotami zewnętrznym
● Nadzorowanie podmiotów wykonawczych, w zakresie likwidacji szkód.
● Ponowne nawiązywanie relacji z nieaktywnymi klientami firmy. Zakończona sukcesem aktywizacja ich poprzez zachęcenie do ponownego skorzystania z oferty
● Obsługa po sprzedażowa związane z fakturowaniem oraz nadzorowaniem procesów reklamacyjnych
● Pełna obsługa systemu SAP w zakresie wpisywania oraz edycji zamówień, fakturowania a także korygowania faktur, jak również eksportu raportów z systemu, nadzorowania płatności jak i zarządzania internetowym systemem zamówień B2B za pośrednictwem systemu SAP.
● Nawiązywanie kontaktów z nowymi i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami firmy
● Koordynacja procesu likwidacji szkód komunikacyjnych
● Współpraca w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych z podmiotami zewnętrznym
● Nadzorowanie podmiotów wykonawczych, w zakresie likwidacji szkód.
Specjalista ds.Telemarketingu
● Nadzór i kierowanie projektem Call Center
● Samodzielne prowadzenie telefonicznej kampanii jakościowej dla klienta zewnętrznego, polegającej na przeprowadzaniu ankiet dotyczących zadowolenia klientów.
● Organizacja i prowadzenie szkoleń dla podległych pracowników
● Kontrola jakości rozmów konsultantów
● Opracowywanie raportów i wyników z przeprowadzonych akcji telefonicznych
● Wspieranie działu HR poprzez rekrutację pracowników
● Samodzielne prowadzenie telefonicznej kampanii jakościowej dla klienta zewnętrznego, polegającej na przeprowadzaniu ankiet dotyczących zadowolenia klientów.
● Organizacja i prowadzenie szkoleń dla podległych pracowników
● Kontrola jakości rozmów konsultantów
● Opracowywanie raportów i wyników z przeprowadzonych akcji telefonicznych
● Wspieranie działu HR poprzez rekrutację pracowników
Opiekun Klienta
• Bezgotówkowa obsługa klienta kredytowego, indywidualnego
• Prace administracyjno-biurowe
• Aktywna sprzedaż usług bankowych
• Prace administracyjno-biurowe
• Aktywna sprzedaż usług bankowych
Szkolenia i kursy
Kurs Kasjera złotowo - walutowego
Kurs rozpoznawania znaków pieniężnych i autentyczności dokumentów.
Kurs rozpoznawania znaków pieniężnych i autentyczności dokumentów.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
Fotografia
Grupy
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Husky
Grupa dla wszystkich miłośników tej rasy. Zapraszam do wymiany informacji oraz zamieszczania rad dotyczących wychowania i hodowli przez doświadczonych właścicieli psiaków :)