Anna Raczyńska

Senior Fashion Buyer, moodo urban fashion mode
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Merchandising Purchasing Negotiation Retail Purchasing Team management skills Sales Managment Fashion Retail

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

moodo urban fashion mode
Senior Fashion Buyer
- Tworzę i wprowadzam politykę zakupów strategicznych w Polsce i Europie Wschodniej
- Monitoruję i analizuję proces zakupowy rekomendując możliwe najlepsze rozwiązania zapewniające optymalne zakupy
- Negocjuję warunki finansowe z kluczowymi dostawcami
- Zarządzam i koordynuję pracą zespołu kupieckiego
- Odpowiadam za bieżące zamówienia koordynując terminowość dostaw
LPP
Senior Fashion Buyer
- zarządzam towarem na Europę Środkowo-Wschodnią z ustaleniem potencjału produktów i ulokowaniem ich na odpowiednie rynki docelowe
- negocjuję warunki finansowe oraz ceny produktów z dostawcami krajów azjatyckich
- składam zamówienia podległego asortymentu oraz kontroluję ich terminowość oraz proces produkcyjny
- poszukuję i nawiązuję kontakty z nowymi dostawcami azjatyckimi
- pozyskuję nowe jakości na podstawie wyjazdów na targi, wizyty u dostawców (Chiny, Indie, Bangladesz)
- współpracuję z działem spedycji i finansowym w zakresie płatności oraz obrotu dokumentami handlowymi
LPP
Product Manager
- zarządzałam i koordynowałam pracą 12 osobowego zespołu (kupcy, projektanci, technolodzy) w celu stworzenia męskiej kolekcji koszul i swetrów zgodnej ze strategią marki Reserved w Polsce i krajach Europy Wschodniej
- moim głównym zdaniem było wypracowanie zaplanowanego wyniku finansowego w podległych grupach
- wprowadzałam produkty na rynek Polski i zagraniczny zgodnie z analizą bieżących trendów, tendencji sprzedażowych w danym kraju
- planowałam oraz koordynowałam polityką zakupów strategicznych i rozliczałam terminowość dostaw
- ściśle współpracowałam z działem handlowym i działem marketingu przy podejmowaniu decyzji sprzedażowych (promocje sezonowe, midseason sale) w Polsce i zagranicą przy jednoczesnej współpracy z zespołem VM celem wzmocnienia ekspozycji
- pozyskiwałam nowe jakości na podstawie wyjazdów na targi, shoppingi (Londyn, Barcelona, Berlin) oraz podczas wyjazdów do dostawców (Chiny, Turcja, Indie, Bangladesz) przy jednoczesnym negocjowaniu warunków z kluczowymi kontrahentami
- współpracowałam z działem HR w celu przeprowadzenia rekrutacji pracowników
LPP
Fashion Buyer
- tworzyłam i realizowałam strategię zakupów w oparciu o analizy rynku i potrzeby wewnętrzne firmy
- negocjowałam warunki finansowe oraz ceny produktów z dostawcami krajów azjatyckich w grupie męskich dzianin metrażowych (t-shirts)
- składanie zamówień modeli oraz kontrola ich terminowości przy współpracy z działem finansowym i działem spedycji
- poszukiwałam i nawiązałam kontakty z nowymi dostawcami
- pozyskiwałam nowe jakości na podstawie wyjazdów na targi, wizyty u dostawców (Chiny, Turcja, Indie, Bangladesz)
- tworzyłam analizy produktów konkurencyjnych z zakresu cen oraz krajów produkcji
LPP
Junior Fashion Buyer
- tworzyłam i realizowałam strategię zakupów w oparciu o analizy rynku i potrzeby wewnętrzne firmy
- negocjowałam warunki finansowe oraz ceny produktów z dostawcami krajów azjatyckich w grupie tkanin męskich (kurtki, spodnie, szorty) marki Reserved
- składałam zamówienia modeli oraz kontrolowałam ich terminowośc przy współpracy z działem finansowym i działem spedycji
- pozyskiwałam nowe jakości na podstawie wyjazdów do dostawców (Chiny, Bangladesz)
- tworzyłam analizy produktów konkurencyjnych
LPP
Junior Merchandiser
- selekcjonowałam modele kolekcji męskiej RESERVED na podstawie analizy potrzeb preferencji klientów zgodnie z procedurami i strategią marki
- ściśle współpracowałam z działem handlowym i alokacji przy podejmowaniu decyzji o bieżącej sprzedaży (promocje produktowe, midseason sale)
- współpracowałam z działem VM w celu wzmocnienia ekspozycji produktów w salonie oraz na witrynie
- współpracowałam z działem marketingu w celu dostarczenia właściwego sposobu komunikacji o nowej ofercie produktowej, promocji, specyfikacji produktowej
- tworzyłam raporty i analizy produktów konkurencyjnych

Szkolenia i kursy

2015 – Intensive English summer course (Profi Lingua School)
2015 – Komunikacja w biznesie (szkolenie wewnętrzne)
2014 – Teambuilding – budowanie efektywnych zespołów
2012 – 2014 Cykl szkoleń z zespołem z Saint Martins College
2012 – 2014 Cykl szkoleń z zespołem z włoskiej szkoły mody Polimoda
2011 – ABC Managera (szkolenie wewnętrzne)
2011 – Przywództwo (szkolenie zewnętrzne zakończone certyfikatem)
2010 – 2011 Udział w programie talenty LPP – ESKADRA (szkolenia dla przyszłych managerów)
2010 – The business culture & etiquette – negocjacje z dostawcami prowadzone przez trenera Darren Chong z firmy Asia Connect

Edukacja

Logo
Zarządanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem
Redirecting to /narzedzia/captcha Redirecting to /narzedzia/captcha.

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.