Umiejętności
Zarządzanie Marką
Merchandising
Purchasing Negotiation
Retail Purchasing
Team management skills
Sales Managment
Fashion Retail
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Fashion Buyer
- Tworzę i wprowadzam politykę zakupów strategicznych w Polsce i Europie Wschodniej
- Monitoruję i analizuję proces zakupowy rekomendując możliwe najlepsze rozwiązania zapewniające optymalne zakupy
- Negocjuję warunki finansowe z kluczowymi dostawcami
- Zarządzam i koordynuję pracą zespołu kupieckiego
- Odpowiadam za bieżące zamówienia koordynując terminowość dostaw
- Monitoruję i analizuję proces zakupowy rekomendując możliwe najlepsze rozwiązania zapewniające optymalne zakupy
- Negocjuję warunki finansowe z kluczowymi dostawcami
- Zarządzam i koordynuję pracą zespołu kupieckiego
- Odpowiadam za bieżące zamówienia koordynując terminowość dostaw
Senior Fashion Buyer
- zarządzam towarem na Europę Środkowo-Wschodnią z ustaleniem potencjału produktów i ulokowaniem ich na odpowiednie rynki docelowe
- negocjuję warunki finansowe oraz ceny produktów z dostawcami krajów azjatyckich
- składam zamówienia podległego asortymentu oraz kontroluję ich terminowość oraz proces produkcyjny
- poszukuję i nawiązuję kontakty z nowymi dostawcami azjatyckimi
- pozyskuję nowe jakości na podstawie wyjazdów na targi, wizyty u dostawców (Chiny, Indie, Bangladesz)
- współpracuję z działem spedycji i finansowym w zakresie płatności oraz obrotu dokumentami handlowymi
- negocjuję warunki finansowe oraz ceny produktów z dostawcami krajów azjatyckich
- składam zamówienia podległego asortymentu oraz kontroluję ich terminowość oraz proces produkcyjny
- poszukuję i nawiązuję kontakty z nowymi dostawcami azjatyckimi
- pozyskuję nowe jakości na podstawie wyjazdów na targi, wizyty u dostawców (Chiny, Indie, Bangladesz)
- współpracuję z działem spedycji i finansowym w zakresie płatności oraz obrotu dokumentami handlowymi
Product Manager
- zarządzałam i koordynowałam pracą 12 osobowego zespołu (kupcy, projektanci, technolodzy) w celu stworzenia męskiej kolekcji koszul i swetrów zgodnej ze strategią marki Reserved w Polsce i krajach Europy Wschodniej
- moim głównym zdaniem było wypracowanie zaplanowanego wyniku finansowego w podległych grupach
- wprowadzałam produkty na rynek Polski i zagraniczny zgodnie z analizą bieżących trendów, tendencji sprzedażowych w danym kraju
- planowałam oraz koordynowałam polityką zakupów strategicznych i rozliczałam terminowość dostaw
- ściśle współpracowałam z działem handlowym i działem marketingu przy podejmowaniu decyzji sprzedażowych (promocje sezonowe, midseason sale) w Polsce i zagranicą przy jednoczesnej współpracy z zespołem VM celem wzmocnienia ekspozycji
- pozyskiwałam nowe jakości na podstawie wyjazdów na targi, shoppingi (Londyn, Barcelona, Berlin) oraz podczas wyjazdów do dostawców (Chiny, Turcja, Indie, Bangladesz) przy jednoczesnym negocjowaniu warunków z kluczowymi kontrahentami
- współpracowałam z działem HR w celu przeprowadzenia rekrutacji pracowników
- moim głównym zdaniem było wypracowanie zaplanowanego wyniku finansowego w podległych grupach
- wprowadzałam produkty na rynek Polski i zagraniczny zgodnie z analizą bieżących trendów, tendencji sprzedażowych w danym kraju
- planowałam oraz koordynowałam polityką zakupów strategicznych i rozliczałam terminowość dostaw
- ściśle współpracowałam z działem handlowym i działem marketingu przy podejmowaniu decyzji sprzedażowych (promocje sezonowe, midseason sale) w Polsce i zagranicą przy jednoczesnej współpracy z zespołem VM celem wzmocnienia ekspozycji
- pozyskiwałam nowe jakości na podstawie wyjazdów na targi, shoppingi (Londyn, Barcelona, Berlin) oraz podczas wyjazdów do dostawców (Chiny, Turcja, Indie, Bangladesz) przy jednoczesnym negocjowaniu warunków z kluczowymi kontrahentami
- współpracowałam z działem HR w celu przeprowadzenia rekrutacji pracowników
Fashion Buyer
- tworzyłam i realizowałam strategię zakupów w oparciu o analizy rynku i potrzeby wewnętrzne firmy
- negocjowałam warunki finansowe oraz ceny produktów z dostawcami krajów azjatyckich w grupie męskich dzianin metrażowych (t-shirts)
- składanie zamówień modeli oraz kontrola ich terminowości przy współpracy z działem finansowym i działem spedycji
- poszukiwałam i nawiązałam kontakty z nowymi dostawcami
- pozyskiwałam nowe jakości na podstawie wyjazdów na targi, wizyty u dostawców (Chiny, Turcja, Indie, Bangladesz)
- tworzyłam analizy produktów konkurencyjnych z zakresu cen oraz krajów produkcji
- negocjowałam warunki finansowe oraz ceny produktów z dostawcami krajów azjatyckich w grupie męskich dzianin metrażowych (t-shirts)
- składanie zamówień modeli oraz kontrola ich terminowości przy współpracy z działem finansowym i działem spedycji
- poszukiwałam i nawiązałam kontakty z nowymi dostawcami
- pozyskiwałam nowe jakości na podstawie wyjazdów na targi, wizyty u dostawców (Chiny, Turcja, Indie, Bangladesz)
- tworzyłam analizy produktów konkurencyjnych z zakresu cen oraz krajów produkcji
Junior Fashion Buyer
- tworzyłam i realizowałam strategię zakupów w oparciu o analizy rynku i potrzeby wewnętrzne firmy
- negocjowałam warunki finansowe oraz ceny produktów z dostawcami krajów azjatyckich w grupie tkanin męskich (kurtki, spodnie, szorty) marki Reserved
- składałam zamówienia modeli oraz kontrolowałam ich terminowośc przy współpracy z działem finansowym i działem spedycji
- pozyskiwałam nowe jakości na podstawie wyjazdów do dostawców (Chiny, Bangladesz)
- tworzyłam analizy produktów konkurencyjnych
- negocjowałam warunki finansowe oraz ceny produktów z dostawcami krajów azjatyckich w grupie tkanin męskich (kurtki, spodnie, szorty) marki Reserved
- składałam zamówienia modeli oraz kontrolowałam ich terminowośc przy współpracy z działem finansowym i działem spedycji
- pozyskiwałam nowe jakości na podstawie wyjazdów do dostawców (Chiny, Bangladesz)
- tworzyłam analizy produktów konkurencyjnych
Junior Merchandiser
- selekcjonowałam modele kolekcji męskiej RESERVED na podstawie analizy potrzeb preferencji klientów zgodnie z procedurami i strategią marki
- ściśle współpracowałam z działem handlowym i alokacji przy podejmowaniu decyzji o bieżącej sprzedaży (promocje produktowe, midseason sale)
- współpracowałam z działem VM w celu wzmocnienia ekspozycji produktów w salonie oraz na witrynie
- współpracowałam z działem marketingu w celu dostarczenia właściwego sposobu komunikacji o nowej ofercie produktowej, promocji, specyfikacji produktowej
- tworzyłam raporty i analizy produktów konkurencyjnych
- ściśle współpracowałam z działem handlowym i alokacji przy podejmowaniu decyzji o bieżącej sprzedaży (promocje produktowe, midseason sale)
- współpracowałam z działem VM w celu wzmocnienia ekspozycji produktów w salonie oraz na witrynie
- współpracowałam z działem marketingu w celu dostarczenia właściwego sposobu komunikacji o nowej ofercie produktowej, promocji, specyfikacji produktowej
- tworzyłam raporty i analizy produktów konkurencyjnych
Szkolenia i kursy
2015 – Intensive English summer course (Profi Lingua School)
2015 – Komunikacja w biznesie (szkolenie wewnętrzne)
2014 – Teambuilding – budowanie efektywnych zespołów
2012 – 2014 Cykl szkoleń z zespołem z Saint Martins College
2012 – 2014 Cykl szkoleń z zespołem z włoskiej szkoły mody Polimoda
2011 – ABC Managera (szkolenie wewnętrzne)
2011 – Przywództwo (szkolenie zewnętrzne zakończone certyfikatem)
2010 – 2011 Udział w programie talenty LPP – ESKADRA (szkolenia dla przyszłych managerów)
2010 – The business culture & etiquette – negocjacje z dostawcami prowadzone przez trenera Darren Chong z firmy Asia Connect
2015 – Komunikacja w biznesie (szkolenie wewnętrzne)
2014 – Teambuilding – budowanie efektywnych zespołów
2012 – 2014 Cykl szkoleń z zespołem z Saint Martins College
2012 – 2014 Cykl szkoleń z zespołem z włoskiej szkoły mody Polimoda
2011 – ABC Managera (szkolenie wewnętrzne)
2011 – Przywództwo (szkolenie zewnętrzne zakończone certyfikatem)
2010 – 2011 Udział w programie talenty LPP – ESKADRA (szkolenia dla przyszłych managerów)
2010 – The business culture & etiquette – negocjacje z dostawcami prowadzone przez trenera Darren Chong z firmy Asia Connect
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.