Wypowiedzi
-
12 maja wystartował serwis http://zBLOGowani.pl, będący agregatem blogów ze wszystkich kategorii tematycznych. zBLOGowani, jako pierwszy z tego typu serwisów, agreguje także treści z videoblogów na YouTube.
zBLOGowani mają za zadanie ułatwić czytelnikom blogów poruszanie się po dynamicznie rozrastającej się blogosferze, natomiast Blogerom umożliwić dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
Użytkownicy mają możliwość spersonalizowania swoich profili na zBLOGowanych, możliwość śledzenia ulubionych blogów poprzez dodanie ich do „obserwowanych”, dzięki czemu są na bieżąco informowani o nowościach na ulubionych blogach i vlogach. Mogą także grupować najciekawsze wpisy ze wszystkich agregowanych w serwisie, z opcją tworzenia katalogów tematycznych.
W ciągu pierwszych dwóch tygodni działania serwisu zarejestrowało się w nim ponad 1000 blogów z 22 kategorii tematycznych takich jak: kulinaria, moda, uroda, rodzina czy lifestyle.
Zapraszam! -
Praca dla Account Managera http://www.blog-media.pl/praca/
- 5.11.2013, 15:33
-
Zapraszam wszystkich tych którzy jeszcze nie mieli z nami kontaktu.
Możliwości realizacji:
- display - RON, kategorie tematyczne, wybrane blogi
- akcje specjalne
Więcej informacji na http://blog-media.pl -
BLOGmedia (http://blog-media.pl) - sieć reklamy na blogach przyjmie na staż studenta.
Miejsce pracy: Warszawa - Bemowo
Wymagania:
- student 3-5 roku
- umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji
- znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Power Point)
- dodatkowym atutem będzie znajomość rynku reklamy Internetowej, blogosfery (lub prowadzenie bloga).
Oferujemy:
- staż w młodym, energicznym i profesjonalnym zespole
- możliwość zatrudnienia po zakończeniu stażu
Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV oraz maila opisującego motywację do podjęcia stażu w BLOGmedia na adres: kontakt@blog-media.pl -
STAŻ DLA STUDENTA OD ZARAZ! Szukamy stażysty/stażyski na wakacje, jeśli się sprawdzi chętnie go potem zatrudnimy. Jeśli chcecie zdobyć doświadczenie w agencji zajmującej się marketingiem internetowym wysyłajcie zgłoszenia na adres a.pytkowska@e-ffectica.pl
A i najważniejsze to wymagania: dobra znajomość Excela i Power Pointa, interligentny/a, komunikatywny/a -
Sprzedam lub wynajmę - w zależności od zainteresowania. Mieszkanie dwupoziomowe na Warszawskim Bemowie, 86 m2 i 4 pokoje. Więcej szczegółów: http://mieszkaniebemowo.pl
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
-
Tomek Banasik:
Anna Pytkowska:
Tylko Internet - wszystko jet na naszej www :)
W takim wypadku nie oferujecie tego co domy mediowe, bo one analizują kreację i na życzenia klienta proponują nośniki reklamowe z różnych mediów, dobrane do konkretnej oferty lub kreacji.
Tomek czy mówimy tu o wszystkich mediach czy o Internecie? Wróćcie proszę do pierwszego postu a dopiero później komentujcie proszę :)
Domem mediowym nie jesteśmy, wolimy specjalizację i większą wiedzę z zakresu planowania Internetu. Wg nas nie warto robić wszystkiego tylko to w czym jest się dobrym :) -
Albert W.:
Anna Pytkowska:
Albert W.:
agencja nie zapewnia zasięgu mediowego :) od tego są domy mediowe.
Agencje zajmują się strategią i kreacją, a to gdzie się pojawi kampania i jaki będzie miała zasięg jest kwestią domu mediowego.
Jak się zleca kampanię to można to ograć na dwa sposoby, albo agencja rekomenduje dom mediowy i dorzuca jego wycenę oraz propozycje zakupu mediów do swojej oferty, albo można samemu podzwonić i wybrać ten,który najbardziej odpowiada.
A co do mailingu, to nie do końca można powiedzieć, że się zużył. Raczej wypaliła się jego standardowa forma, ale od tego są przecież kreatywni, żeby to medium nadal było ciekawe i trafiało do targetu.
Albert skąd taki pomysł że agencje nie zajmują się zakupem mediów. Jesteśmy przykładem agencji która może zaproponować równie wysokie rabaty jak domy mediowe, a przy tym kreację, strategię i pełną analitykę o której większość zapomina. Nie jest problemem bowiem zakupić media. Schody robią się przy analizowaniu ich skuteczności, konwersji, wejść brandingowych z podziałem na każde źródło etc.
@Daniel Duda: nieskromnie polecam siebie: http://e-ffectica.pl/
Anna, a o jakich kanałach mowa? Czy zakupujecie media na potrzeby ATL i BTL?
Tylko Internet - wszystko jet na naszej www :) -
Albert W.:
agencja nie zapewnia zasięgu mediowego :) od tego są domy mediowe.
Agencje zajmują się strategią i kreacją, a to gdzie się pojawi kampania i jaki będzie miała zasięg jest kwestią domu mediowego.
Jak się zleca kampanię to można to ograć na dwa sposoby, albo agencja rekomenduje dom mediowy i dorzuca jego wycenę oraz propozycje zakupu mediów do swojej oferty, albo można samemu podzwonić i wybrać ten,który najbardziej odpowiada.
A co do mailingu, to nie do końca można powiedzieć, że się zużył. Raczej wypaliła się jego standardowa forma, ale od tego są przecież kreatywni, żeby to medium nadal było ciekawe i trafiało do targetu.
Albert skąd taki pomysł że agencje nie zajmują się zakupem mediów. Jesteśmy przykładem agencji która może zaproponować równie wysokie rabaty jak domy mediowe, a przy tym kreację, strategię i pełną analitykę o której większość zapomina. Nie jest problemem bowiem zakupić media. Schody robią się przy analizowaniu ich skuteczności, konwersji, wejść brandingowych z podziałem na każde źródło etc.
@Daniel Duda: nieskromnie polecam siebie: http://e-ffectica.pl/ -
Jest to niezgodnie z regulaminem Facebooka. Domyślam się bowiem że chodzi Ci o reklamę na grafice Timeline. Na tejże grafice nie można umieszczać CTA, danych kontaktowych i zachęcać do wykonywania akcji. Takie kwestie Facebook ma banować.
-
Cloaking w najnowszej kampanii AliorBanku w Internecie http://e-ffectica.pl/blog/case-study-aliorsync-wykorzy...
-
Mailing wysłany do użytkowników portalu patentingowego skuteczniejszy niż z witryny budowlanej? A jednak to możliwe. e-ffectica.pl nie tylko planuje, ale także skrupulatnie analizuje efekty. Szczegółową analizę znajdziecie tu: http://e-ffectica.pl/blog/mailing-dla-deweloperow-znac...
-
Najnowszy wpis na blogu e-ffectica.pl dotyczy narzędzia Google Insights http://e-ffectica.pl/blog/planowanie-kampanii-nie-tylk...
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing farmaceutyczny
-
Anna Łaga:
Witam!
Przeprowadzam badanie do mojej pracy magisterskiej dotyczące korzystania z kawiarni, więc jeśli ktoś z mieszkańców Warszawy/ Krakowa/ Wrocławia/ Poznania/ Gdańska/ Gdyni/ Szczecina mógłby poświęcić chwilę na moją ankietę byłabym bardzo wdzięczna!! :)
http://moje-ankiety.pl/respond-17717.html
wypełniłam. 9 pytanie jest nieskładne i tak naprawdę nie wiadomo o co w nim chodzi. Co to za aspekt "dobrze"?
w kilku pytaniach najlepiej było by dać możliwość zaznaczenia więcej niż jednej odpowiedzi. Ja np lubię kilka rodzai kawiarni, w zależności od pory dnia, celu wejścia, formy spędzania czasu. -
Tomasz Liptak:
Anna Pytkowska:
....
2. drażniący wręcz pasek w górnej części strony ....
O który pasek chodzi, ten pomarańczowy u samej góry?
Chodzi mi raczej o pasek gdzie jest napisane - "time4fea.pl itd....." a kolorze szaro-brązowym lub brązowo-szarym :) nakładce na baner górny. -
Na pewno są lepsi niż ja, którzy mogą się wypowiedzieć o SEO i optymalizacji samej strony. Jednak chyba przyda się wam kobiecy punkt widzenia, bo mam wrażanie że główną grupę docelowa stanowią właśnie kobiety.
Uwagi:
1. po pierwsze szaro-buro, czyli serwis nie przyciąga uwagi
2. drażniący wręcz pasek w górnej części strony i częstotliwość zmian górnego banera taka, że oczopląsu można dostać.
3. Słabe zdjęcia, w kiepskiej rozdzielczości, ucięte tak że część rozsypanej herbaty jest poza fotką
4. W opisach herbaty tak jasna czcionka że trzeba wytężać wzrok. Czcionka jest też za mała i nie ma wyodrębnionych sekcji z opisem.
5. Może brak fotki z produktem finalnym czyli herbatą w filiżance???
6. Koszyk po lewej stronie - któż by się go tam spodziewał. Mi jakoś osobiście nie pasuje.
7. Jest FB - super, ale też wymaga pracy. Dajcie kupony rabatowe fanom, zróbcie info na stronie sklepu, a zatrzymacie sobie klientów na dłużej. -
Będzie, choć nie musisz być widoczny jako administrator dla wszystkich. To jedyny i poprawny sposób zakładania stron na FB.
-
Marcin fanpage zakładaj z poziomu swojego profilu osobowego, inaczej możesz się liczyć z tym że za chwilę przestanie istnieć. W takim przypadku wszystkie funkcje o których wspominamy będą widoczne.