Anna Puczyłowska

Anna Puczyłowska

agent celny, TSL
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Odporność na stres Obsługa urządzeń biurowych Umiejętność pracy pod presją czasu zdolność logicznego myślenia i wyciągania wniosków Koncentracja na zadaniu Dokładność i skrupulatność Podzielność uwagi i spostrzegawczość Bezkonfliktowa praca w zespole i komunikatywność punktualność i terminowość realizacji zadań umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej organizacji i planowania pracy własnej Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność Biegła obsługa komputera: pakiet Office optymizm, kreatywność, zaangażowanie wielozadaniowość Telefoniczna i mailowa obsługa klienta Obługa Microsoft Outlook wysoka kultura oraz etyka osobista nastawienie na osiąganie celów oraz efektywne rozwiązywanie problemów

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
duński
dobry

Doświadczenie zawodowe

TSL Sp. z o.o.
agent celny
TSL
- dokonywanie zgłoszeń importowych oraz eksportowych w procedurze zwykłej
- sporządzanie korekt zgłoszeń
- monitorowanie statusu zgłoszeń oraz przekazywanie komunikatów klientom
- weryfikacja upoważnień oraz ich rejestracja
- ścisła współpraca z działami spedycji drogowej, lotniczej oraz morskiej
- reprezentowanie klientów przed organami celnymi
ACP Global Forwarding
Specjalista ds. celnych
- Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji celnej i/lub spedycyjnej związanej z obsługą eksportu oraz importu
- Obsługa zgłoszeń celnych w eksporcie
- Dokonywanie zgłoszeń celnych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Przekazywanie komunikatów o zakończeniu operacji wywozowych do klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- Monitorowanie zleceń eksportowych drogowych
- Ścisła współpraca z działem spedycji drogowej
- Weryfikacja upoważnień oraz ich rejestracja
ACP Global Forwarding
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
- utrzymywanie telefonicznych, bezpośrednich bądź e-mailowych kontaktów z klientami oraz krajowymi i zagranicznymi oddziałami
- prowadzenie czynności wyjaśniających i naprawczych w stosunku do zaistniałych błędów operacyjnych związanych z przewozem przesyłek oraz innych nieprawidłowości powstałych w transporcie paczek międzynarodowych
- wyjaśnianie problemów związanych z niedoręczonymi przesyłkami
- wspieranie w pozyskiwaniu dokumentacji związanej z przewozem paczek międzynarodowych w tym celnych
- analiza danych oraz sporządzanie raportów
- monitorowanie oraz wprowadzanie zleceń
- przygotowywanie raportów operacyjnych dla klientów
Logo
Specjalista ds. Posprzedażowej Magazynowej Obsługi Klienta
DPD Polska Oddział WA2
- wsparcie działań oddziału mających na celu skuteczne doręczenie przesyłek
- bieżąca komunikacja mailowa z klientami oraz współpracownikami
- podejmowanie optymalnych decyzji dla firmy w zakresie bieżącej współpracy z klientami
- wprowadzenie danych do systemu
- wsparcie recepcji poprzez bezpośrednie wydawanie przesyłek klientom oraz nadawanie nowych, wydawanie odpowiedniej dokumentacji podczas wydawania oraz nadawania przesyłki
Logo
Świadczenie usług konfekcjonowania i magazynowania
DPD Polska Sp.z.o.o. Oddział WA1/WA2
- mailowa oraz telefoniczna posprzedażowa obługa klientów
- sporządzanie raportów jakościowych i ilościowych an potrzeby oddziału
- prowadzenie czynności wyjaśniających dotyczących przesyłek niedoręczonych
- prowadzenie czynności naprawczych w celu skutecznego doręczenia przesyłek

Szkolenia i kursy

Pierwsza Pomoc

Edukacja

Logo
Liceum Ogólnokształcące, średnie
XIX Wieczorowe Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych w Katowicach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Inne
Transport/Spedycja
Agencje celne
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie

Zainteresowania

fotografia
podróże
kulinaria
literatura
sport