Umiejętności
Obsługa urządzeń biurowych
czynne prawo jazdy kat. B
MS Office \(Word, Excel\), środowisko MS Windows, Internet
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. weryfikacji kredytowej, Analityk Kredytowy, Specjalista
- administrowanie dokumentacją kredytową w Biurze Kredytów Zabezpieczonych na Nieruchomości;
- archiwizacja dokumentów po ich uprzedniej weryfikacji;
- poznanie procesu weryfikacji kredytów zabezpieczonych na nieruchomości od analizy ekonomicznej,
prawnej po wycenę i wypłatę środków oraz obsługę posprzedażową;
- współpraca z analitykami kredytowymi;
- telefoniczna weryfikacja zaświadczeń o dochodach klientów.
- archiwizacja dokumentów po ich uprzedniej weryfikacji;
- poznanie procesu weryfikacji kredytów zabezpieczonych na nieruchomości od analizy ekonomicznej,
prawnej po wycenę i wypłatę środków oraz obsługę posprzedażową;
- współpraca z analitykami kredytowymi;
- telefoniczna weryfikacja zaświadczeń o dochodach klientów.
Inspektor bankowy ds. obsługi telefonicznej klientów; Ekspert ds. sprzedaży; Referent ds. obsługi
- pozyskiwanie klientów MultiBanku;
- udzielanie informacji o produktach MultiBanku, w szczególności o rachunkach (dla osób fizycznych
i firm), lokatach, kredycie odnawialnym i kartach kredytowych;
- realizacja limitów sprzedażowych w zakresie w/w produktów (zakładanie rachunków i lokat w
systemie Altamira - wersja BO, przyjmowanie wniosków o kredyty odnawialne i karty kredytowe);
- udzielanie informacji o MultiBanku, jego produktach i usługach;
- obsługa telefoniczna dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami, skryptami i
instrukcjami;
- pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z korzystaniem z automatycznych
kanałów dystrybucji;
- edukacja klientów w zakresie procesów towarzyszących ofercie MultiBanku;
- przyjmowanie reklamacji i skarg klientów MultiBanku;
- wypełnianie formularzy dotyczących dyspozycji, reklamacji i skarg klientów oraz przekazywanie ich
do realizacji;
- wsparcie dla pozostałych kampanii w ramach wydziału Teleoperatorów MultiBanku;
- wsparcie sprzedażowe w ramach produktów oferowanych przez MultiBank;
- obsługa produktów informatycznych, tj.: Altamira, wersja CC (wykonywanie operacji na
rachunkach klientów), Mig (Baza dokumentów zastrzeżonych), aplikacja e-mail, chat, intranet,
Internet, poczta elektroniczna.
- udzielanie informacji o produktach MultiBanku, w szczególności o rachunkach (dla osób fizycznych
i firm), lokatach, kredycie odnawialnym i kartach kredytowych;
- realizacja limitów sprzedażowych w zakresie w/w produktów (zakładanie rachunków i lokat w
systemie Altamira - wersja BO, przyjmowanie wniosków o kredyty odnawialne i karty kredytowe);
- udzielanie informacji o MultiBanku, jego produktach i usługach;
- obsługa telefoniczna dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami, skryptami i
instrukcjami;
- pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z korzystaniem z automatycznych
kanałów dystrybucji;
- edukacja klientów w zakresie procesów towarzyszących ofercie MultiBanku;
- przyjmowanie reklamacji i skarg klientów MultiBanku;
- wypełnianie formularzy dotyczących dyspozycji, reklamacji i skarg klientów oraz przekazywanie ich
do realizacji;
- wsparcie dla pozostałych kampanii w ramach wydziału Teleoperatorów MultiBanku;
- wsparcie sprzedażowe w ramach produktów oferowanych przez MultiBank;
- obsługa produktów informatycznych, tj.: Altamira, wersja CC (wykonywanie operacji na
rachunkach klientów), Mig (Baza dokumentów zastrzeżonych), aplikacja e-mail, chat, intranet,
Internet, poczta elektroniczna.
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
.
Inne
1996 – ukończenie Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia w Sieradzu w klasie fortepianu.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.