Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
pracownik help desk
-Tworzenie instrukcji obsługi aplikacji służącej ocenie pracowników,
-Obsługa aplikacji z poziomu administratora,
-Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych mailowo i telefonicznie przez użytkowników aplikacji,
-Udzielanie pracownikom banku informacji dotyczących procesu oceny oraz obsługi aplikacji służącej ocenie,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzeniu oceny rocznej w poszczególnych departamentach banku,
-Przygotowanie danych do raportów i zestawień dotyczących wyników oceny rocznej w poszczególnych departamentach
-Obsługa aplikacji z poziomu administratora,
-Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych mailowo i telefonicznie przez użytkowników aplikacji,
-Udzielanie pracownikom banku informacji dotyczących procesu oceny oraz obsługi aplikacji służącej ocenie,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzeniu oceny rocznej w poszczególnych departamentach banku,
-Przygotowanie danych do raportów i zestawień dotyczących wyników oceny rocznej w poszczególnych departamentach
pracownik help desk
-Obsługa aplikacji służącej ocenie pracowników z poziomu administratora,
-Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych mailowo i telefonicznie przez użytkowników aplikacji,
-Wprowadzanie zmian na stronie intranetu dotyczącej rocznej oceny pracowniczej,
-Udzielanie pracownikom banku informacji dotyczących procesu oceny oraz obsługi aplikacji służącej ocenie,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzeniu oceny rocznej w poszczególnych departamentach banku,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzaniu ocen 360 stopni wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie dokumentów potrzebnych w przeprowadzeniu oceny wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie danych do raportów i zestawień dotyczących wyników oceny rocznej w poszczególnych departamentach
-Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych mailowo i telefonicznie przez użytkowników aplikacji,
-Wprowadzanie zmian na stronie intranetu dotyczącej rocznej oceny pracowniczej,
-Udzielanie pracownikom banku informacji dotyczących procesu oceny oraz obsługi aplikacji służącej ocenie,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzeniu oceny rocznej w poszczególnych departamentach banku,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzaniu ocen 360 stopni wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie dokumentów potrzebnych w przeprowadzeniu oceny wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie danych do raportów i zestawień dotyczących wyników oceny rocznej w poszczególnych departamentach
sprzedawca
Expans Avena Sp. z o.o.
- Sprzedaż książek na stoiskach firmy (obsługa kasy fiskalnej),
- Prowadzenie rejestru sprzedanego towaru (obsługa palmtopa z oprogramowaniem przystosowanym do handlu),
- Zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw,
- Zwracanie uszkodzonego towaru,
- Utrzymywanie czystości na terenie stoiska,
- Okresowe dokonywanie remanentu.
- Prowadzenie rejestru sprzedanego towaru (obsługa palmtopa z oprogramowaniem przystosowanym do handlu),
- Zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw,
- Zwracanie uszkodzonego towaru,
- Utrzymywanie czystości na terenie stoiska,
- Okresowe dokonywanie remanentu.
pracownik help desk
-Wprowadzanie zmian na stronie intranetu dotyczącej rocznej oceny pracowniczej,
-Udzielanie pracownikom banku informacji dotyczących procesu oceny oraz obsługi aplikacji służącej ocenie,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzeniu oceny rocznej w poszczególnych departamentach banku,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzaniu ocen 360 stopni wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie dokumentów potrzebnych w przeprowadzeniu oceny wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie danych do raportów i zestawień dotyczących wyników oceny rocznej w poszczególnych departamentach.
-Udzielanie pracownikom banku informacji dotyczących procesu oceny oraz obsługi aplikacji służącej ocenie,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzeniu oceny rocznej w poszczególnych departamentach banku,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzaniu ocen 360 stopni wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie dokumentów potrzebnych w przeprowadzeniu oceny wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie danych do raportów i zestawień dotyczących wyników oceny rocznej w poszczególnych departamentach.
praktykant
-Migracja danych z Share Point Portal Server 2001 do Share Point Portal Server 2003,
-Projektowanie i budowanie witryn w Share Point Portal Server 2003,
-Korekta stron html za pomocą Microsoft FrontPage,
-Współudział w opracowaniu instrukcji tworzenia i zasilania stron intranetowych dla administratorów Intranetu
-Projektowanie i budowanie witryn w Share Point Portal Server 2003,
-Korekta stron html za pomocą Microsoft FrontPage,
-Współudział w opracowaniu instrukcji tworzenia i zasilania stron intranetowych dla administratorów Intranetu
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
-Czytanie książek (po polsku i angielsku),
-Rysowanie,
-Gotowanie i pieczenie,
-Kultura orientalna (Indie, Japonia).
-Rysowanie,
-Gotowanie i pieczenie,
-Kultura orientalna (Indie, Japonia).