Anna Prażmo

Sprzedawca w sklepie kreatywnym :)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

mBank S.A.
pracownik help desk
-Tworzenie instrukcji obsługi aplikacji służącej ocenie pracowników,
-Obsługa aplikacji z poziomu administratora,
-Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych mailowo i telefonicznie przez użytkowników aplikacji,
-Udzielanie pracownikom banku informacji dotyczących procesu oceny oraz obsługi aplikacji służącej ocenie,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzeniu oceny rocznej w poszczególnych departamentach banku,
-Przygotowanie danych do raportów i zestawień dotyczących wyników oceny rocznej w poszczególnych departamentach
mBank S.A.
pracownik help desk
-Obsługa aplikacji służącej ocenie pracowników z poziomu administratora,
-Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych mailowo i telefonicznie przez użytkowników aplikacji,
-Wprowadzanie zmian na stronie intranetu dotyczącej rocznej oceny pracowniczej,
-Udzielanie pracownikom banku informacji dotyczących procesu oceny oraz obsługi aplikacji służącej ocenie,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzeniu oceny rocznej w poszczególnych departamentach banku,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzaniu ocen 360 stopni wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie dokumentów potrzebnych w przeprowadzeniu oceny wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie danych do raportów i zestawień dotyczących wyników oceny rocznej w poszczególnych departamentach
Logo
sprzedawca
Expans Avena Sp. z o.o.
- Sprzedaż książek na stoiskach firmy (obsługa kasy fiskalnej),
- Prowadzenie rejestru sprzedanego towaru (obsługa palmtopa z oprogramowaniem przystosowanym do handlu),
- Zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw,
- Zwracanie uszkodzonego towaru,
- Utrzymywanie czystości na terenie stoiska,
- Okresowe dokonywanie remanentu.
mBank S.A.
brak
-Zaprojektowanie i zbudowanie witryny w Share Point Portal Server 2003 dotyczącej zwycięzców konkursów pracowniczych banku,
-Zebranie i sformatowanie danych na stronę.
mBank S.A.
pracownik help desk
-Wprowadzanie zmian na stronie intranetu dotyczącej rocznej oceny pracowniczej,
-Udzielanie pracownikom banku informacji dotyczących procesu oceny oraz obsługi aplikacji służącej ocenie,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzeniu oceny rocznej w poszczególnych departamentach banku,
-Monitorowanie w aplikacji postępów w przeprowadzaniu ocen 360 stopni wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie dokumentów potrzebnych w przeprowadzeniu oceny wybranych pracowników banku,
-Przygotowanie danych do raportów i zestawień dotyczących wyników oceny rocznej w poszczególnych departamentach.
Cemat Silicon S.A.
brak
-Pomiar oporności płytek krzemowych,
-Oddzielenie płytek nie spełniających wymaganych norm na danym etapie produkcji,
-Przygotowanie opakowań do transportu płytek krzemowych.
mBank S.A.
praktykant
-Migracja danych z Share Point Portal Server 2001 do Share Point Portal Server 2003,
-Projektowanie i budowanie witryn w Share Point Portal Server 2003,
-Korekta stron html za pomocą Microsoft FrontPage,
-Współudział w opracowaniu instrukcji tworzenia i zasilania stron intranetowych dla administratorów Intranetu

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

-Czytanie książek (po polsku i angielsku),
-Rysowanie,
-Gotowanie i pieczenie,
-Kultura orientalna (Indie, Japonia).