Anna Poznańska
Specjalista/ Kierownik
Myszków,
śląskie
Umiejętności
Negocjacje
Prowadzenie szkoleń
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Planowanie produkcji
PFRON
SODiR
OPTIMA Kadry i Płace
OPTIMA PPK
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Inspektor ds BHP
Usługi Wielobranżowe KABA
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy.
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
Prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych.
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
Prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych.
Specjalista ds. kadr i płac
Lavoro Sp. z o.o.
Kompletowanie danych niezbędnych do wyliczenia wynagrodzenia za pracę pracowników Spółki.
Ścisła współpraca z koordynatorami w sprawach ewidencji godzin przepracowanych przez pracowników.
Wprowadzanie do systemu kadrowo-płacowego urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności.
Sporządzanie list płac dla pracowników Spółki - praca na programie Optima.
Wystawianie zaświadczeń dla pracowników według potrzeby.
Wypełnianie wniosków emerytalno-rentowych, druków RP-7, Z-3 i innych.
Prowadzenie ewidencji i rozliczanie zwolnień lekarskich zgodnie z przepisami ZUS.
Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z procesem naliczania wynagrodzeń.
Dokonywanie potrąceń komorniczych z wynagrodzeń pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Ścisła współpraca z terenowymi organami administracji państwowej: ZUS, PUP, PIP, Urząd Skarbowy, PFRON.
Sporządzanie wszelkich dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników oraz rozwiązywania umów z pracownikami.
Elektroniczne sporządzanie wniosków o comiesięczne dofinansowanie do wynagrodzenia pracowników niepełnosprawnych ( SODiR).
Ścisła współpraca z koordynatorami w sprawach ewidencji godzin przepracowanych przez pracowników.
Wprowadzanie do systemu kadrowo-płacowego urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności.
Sporządzanie list płac dla pracowników Spółki - praca na programie Optima.
Wystawianie zaświadczeń dla pracowników według potrzeby.
Wypełnianie wniosków emerytalno-rentowych, druków RP-7, Z-3 i innych.
Prowadzenie ewidencji i rozliczanie zwolnień lekarskich zgodnie z przepisami ZUS.
Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z procesem naliczania wynagrodzeń.
Dokonywanie potrąceń komorniczych z wynagrodzeń pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Ścisła współpraca z terenowymi organami administracji państwowej: ZUS, PUP, PIP, Urząd Skarbowy, PFRON.
Sporządzanie wszelkich dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników oraz rozwiązywania umów z pracownikami.
Elektroniczne sporządzanie wniosków o comiesięczne dofinansowanie do wynagrodzenia pracowników niepełnosprawnych ( SODiR).
Doradca majątkowy
Pozyskiwanie klientów Obsługa Podpisywanie umów Sporządzanie ofert
Kierownik, Specjalista d/s HR, Specjalista d/s planowania i zarządzania produkcją
Usługi Wielobranżowe KABA
Obliczanie ulgi PFRON, Realizacja polityki personalnej w firmie, Nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczenia społecznego, Nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów kadrowych, Przygotowanie danych i dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac oraz nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych, Rekrutacja pracowników, Szkolenia wstępne BHP i stanowiskowe pracowników, Budowa pozytywnego wizerunku pracodawcy. Prowadzenie grupowego ubezpieczenia, Planowanie i organizacja produkcji, Zarządzanie całościowym procesem produkcyjnym, Monitorowanie wyników, Wdrażanie działań optymalizujących pracę, Rozwiązywanie bieżących problemów, Zarządzanie podległymi zespołami, Wprowadzanie działań zwiększających efektywność produkcji,
Kierownik, Specjalista d/s HR, Specjalista d/s planowania i zarządzania produkcją
UW Partner s.c.
Realizacja polityki personalnej w firmie,
Nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczenia
społecznego,
Nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów kadrowych,
Przygotowanie danych i dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac oraz nadzór nad
obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych, Obliczanie ulgi PFRON
Rekrutacja pracowników, Szkolenia wstępne BHP i stanowiskowe pracowników, Budowa
pozytywnego wizerunku pracodawcy
Nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczenia
społecznego,
Nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów kadrowych,
Przygotowanie danych i dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac oraz nadzór nad
obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych, Obliczanie ulgi PFRON
Rekrutacja pracowników, Szkolenia wstępne BHP i stanowiskowe pracowników, Budowa
pozytywnego wizerunku pracodawcy
Projektant
PPH Antra
współpraca z klientami indywidualnymi;
prowadzenie rozmów z klientami hurtowymi;
przyjmowanie zamówień indywidualnych i hurtowych;
częściowe koordynowanie projektów oraz kreatywny udział w tworzeniu nowych
kolekcji;
udział w targach promujących firmę;
organizacja zaopatrzenia w artykuły biurowe oraz materiały do produkcji;
prowadzenie grupowego ubezpieczenia w firmie
prowadzenie rozmów z klientami hurtowymi;
przyjmowanie zamówień indywidualnych i hurtowych;
częściowe koordynowanie projektów oraz kreatywny udział w tworzeniu nowych
kolekcji;
udział w targach promujących firmę;
organizacja zaopatrzenia w artykuły biurowe oraz materiały do produkcji;
prowadzenie grupowego ubezpieczenia w firmie
Szkolenia i kursy
07/2014
Szkolenie - Zarządzanie kompetencjami w MSP
05/2019
Szkolenie - Ewidencjonowanie czasu pracy po zmianach w 2019 roku
01/2019
Warsztaty - Prowadzenie akt osobowych. Zmiany w przepisach od styczeń 2019 roku
02/2020
Wybrane problemy funkcjonowania pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością w świetle zmian przepisów Ustawy o rehabilitacji, Ustawy Budżetowej, Kodeksu Pracy, Funduszu Solidarnościowego i płacy minimalnej - zmiany prawne po 1 stycznia 2020 roku.
09/2019
Ustawa o rehabilitacji po zmianach w 2019 roku a praktyka zatrudnienia osób niepełnosprawnych i uzyskiwania pomocy publicznej z PFRON
01/2017
Priorytety i zmiany w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, uzyskiwaniu dofinansowań z PFRON, udzielaniu ulg we wpłatach na PFRON i prowadzeniu ZFRON w 2017 roku.
09/2016
Warsztaty ze sprawozdań do PFRON po 1 lipca 2016 r. Wypełnianie nowych druków dot. wpłat, zwolnień, ulg we wpłatach, dofinansowań i refundacji.
06/2016
Certyfikat - Zmiany w ustawie o rehabilitacji i 5 rozporządzeniach wykonawczych dot. ulg we wpłatach na PFRON, dofinansowań, DEK-ów, INF-ów i refundacji składek.
10/2015
Certyfikat - Bardzo ważne zmiany w ustawie o rehabilitacji wpływające na prowadzenie działalności gospodarczej w 2015 i 2016 roku oraz zatrudnienie osób niepełnosprawnych w teorii i praktyce.
01/2015
Certyfikat - Kluczowe zmiany w ustawie o rehabilitacji i rozporządzeniach
wykonawczych wchodzące w życie od 1 stycznia 2015 roku, wpływające na
zatrudnienie osób niepełnosprawnych.
05/2014
Certyfikat - Kompleksowe ujęcie zmian w ustawie o rehabilitacji i
rozporządzeniach wykonawczych po 01 kwietnia 2014 r.
01/2014
Certyfikat - Zmiany w ustawie o rehabilitacji po 01.01.2014 r.
06/2013
Certyfikat - Warsztaty z dofinansowań - stan prawny 2013 r.
Szkolenie - Zarządzanie kompetencjami w MSP
05/2019
Szkolenie - Ewidencjonowanie czasu pracy po zmianach w 2019 roku
01/2019
Warsztaty - Prowadzenie akt osobowych. Zmiany w przepisach od styczeń 2019 roku
02/2020
Wybrane problemy funkcjonowania pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością w świetle zmian przepisów Ustawy o rehabilitacji, Ustawy Budżetowej, Kodeksu Pracy, Funduszu Solidarnościowego i płacy minimalnej - zmiany prawne po 1 stycznia 2020 roku.
09/2019
Ustawa o rehabilitacji po zmianach w 2019 roku a praktyka zatrudnienia osób niepełnosprawnych i uzyskiwania pomocy publicznej z PFRON
01/2017
Priorytety i zmiany w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, uzyskiwaniu dofinansowań z PFRON, udzielaniu ulg we wpłatach na PFRON i prowadzeniu ZFRON w 2017 roku.
09/2016
Warsztaty ze sprawozdań do PFRON po 1 lipca 2016 r. Wypełnianie nowych druków dot. wpłat, zwolnień, ulg we wpłatach, dofinansowań i refundacji.
06/2016
Certyfikat - Zmiany w ustawie o rehabilitacji i 5 rozporządzeniach wykonawczych dot. ulg we wpłatach na PFRON, dofinansowań, DEK-ów, INF-ów i refundacji składek.
10/2015
Certyfikat - Bardzo ważne zmiany w ustawie o rehabilitacji wpływające na prowadzenie działalności gospodarczej w 2015 i 2016 roku oraz zatrudnienie osób niepełnosprawnych w teorii i praktyce.
01/2015
Certyfikat - Kluczowe zmiany w ustawie o rehabilitacji i rozporządzeniach
wykonawczych wchodzące w życie od 1 stycznia 2015 roku, wpływające na
zatrudnienie osób niepełnosprawnych.
05/2014
Certyfikat - Kompleksowe ujęcie zmian w ustawie o rehabilitacji i
rozporządzeniach wykonawczych po 01 kwietnia 2014 r.
01/2014
Certyfikat - Zmiany w ustawie o rehabilitacji po 01.01.2014 r.
06/2013
Certyfikat - Warsztaty z dofinansowań - stan prawny 2013 r.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
BHP/Ochrona środowiska
Inne
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Zainteresowania
Sport - jazda na rowerze, rolkach,
muzyka
Psycholigia
muzyka
Psycholigia
Inne
Prawo jazdy kat. B
Fakturowanie, Obsługa Open Office, MicrosoftOffice, inne
Ubezpieczenia / Kredyty/ Inwestycje
Fakturowanie, Obsługa Open Office, MicrosoftOffice, inne
Ubezpieczenia / Kredyty/ Inwestycje