Umiejętności
Komunikacja
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Sprzedaż
negocjacje handlowe
Języki
angielski
dobry
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura i Działu Obsługi Klienta
obsługa obiektów handlowych i centrów handlowych istniejących i nowo powstających:
przygotowywanie ofert przetargowych dotyczących systemów niskoprądowych,
wyszukiwanie dostawców i negocjowanie warunków handlowych,
prowadzenie bieżącej dokumentacji, przygotowywanie raportów, protokołów, kontrola umów i stopnia ich realizacji
przygotowywanie ofert przetargowych dotyczących systemów niskoprądowych,
wyszukiwanie dostawców i negocjowanie warunków handlowych,
prowadzenie bieżącej dokumentacji, przygotowywanie raportów, protokołów, kontrola umów i stopnia ich realizacji
Kierownik Działu Zakupów i Gospodarki Magazynowej
zarządzanie procesem zakupowym i logistycznym materiałów do produkcji ślusarki aluminiowej oraz ceramiki budowlanej,
organizacja, przeprowadzanie przetargów zakupowych oraz negocjacji zgodnie z obowiązującymi procedurami,
współpraca z biurami projektowymi i architektami,
analiza rynku szkła fasadowego i specjalnego,
tworzenie i nadzorowanie realizacji zamówień,
poszukiwanie nowych, alternatywnych źródeł zakupu dóbr i usług substytucyjnych.
organizacja, przeprowadzanie przetargów zakupowych oraz negocjacji zgodnie z obowiązującymi procedurami,
współpraca z biurami projektowymi i architektami,
analiza rynku szkła fasadowego i specjalnego,
tworzenie i nadzorowanie realizacji zamówień,
poszukiwanie nowych, alternatywnych źródeł zakupu dóbr i usług substytucyjnych.
Specjalista ds. planowania i zakupów/ Specjalista ds. importu
Wavin Metalplast-Buk Sp.z o.o.
zapewnianie dostępności wyrobów gotowych do sprzedaży przy zachowaniu optymalnego zapasu;
przygotowywanie analiz i raportów dotyczących rotacji, bieżącej sprzedaży oraz prognoz na nadchodzące miesiące;
bieżąca obsługa zamówień – przygotowywanie zamówień zakupu, zamawianie transportu, rozliczanie dostaw pod względem finansowo-księgowym;
kontrola i analiza realizacji zamówień;
analiza reklamacji;zakupy surowców i materiałów produkcyjnych w kraju i za granicą;
przygotowywanie raportów i analiz: dokonanych ilości zakupów, zużycia produkcyjnego, stanów magazynowych, prognozowanie cen i ilości zużycia surowców według raportów sprzedaży produktów;
prowadzenie bazy reklamacji ilościowych i jakościowych na podstawie zgłoszeń wszystkich działów produkcyjnych;
poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych w oparciu o informacje od technologów firmy, nawiązywanie nowych kontaktów, zakupy komponentów na próby
przygotowywanie analiz i raportów dotyczących rotacji, bieżącej sprzedaży oraz prognoz na nadchodzące miesiące;
bieżąca obsługa zamówień – przygotowywanie zamówień zakupu, zamawianie transportu, rozliczanie dostaw pod względem finansowo-księgowym;
kontrola i analiza realizacji zamówień;
analiza reklamacji;zakupy surowców i materiałów produkcyjnych w kraju i za granicą;
przygotowywanie raportów i analiz: dokonanych ilości zakupów, zużycia produkcyjnego, stanów magazynowych, prognozowanie cen i ilości zużycia surowców według raportów sprzedaży produktów;
prowadzenie bazy reklamacji ilościowych i jakościowych na podstawie zgłoszeń wszystkich działów produkcyjnych;
poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych w oparciu o informacje od technologów firmy, nawiązywanie nowych kontaktów, zakupy komponentów na próby
Specjalista ds. obsługi klienta/Koordynator ds. marketingu
współpraca z przedstawicielami regionalnymi,
obsługa logistyczna i rozliczanie kontraktów,
wystawianie faktur;
planowanie, budżetowanie i realizacja akcji marketingowych,
organizacja targów i wystaw, konferencji,
przygotowywanie reklam i kampanii promocyjnych,
współpraca z agencjami reklamowymi oraz pismami branżowymi,
opracowywanie i przygotowywanie upominków reklamowych.
obsługa logistyczna i rozliczanie kontraktów,
wystawianie faktur;
planowanie, budżetowanie i realizacja akcji marketingowych,
organizacja targów i wystaw, konferencji,
przygotowywanie reklam i kampanii promocyjnych,
współpraca z agencjami reklamowymi oraz pismami branżowymi,
opracowywanie i przygotowywanie upominków reklamowych.
Szkolenia i kursy
skuteczna komunikacja interpersonalna w obsłudze serwisowej obiektu
Zarządzanie Magazynem-skuteczna organizacja, metody redukcji kosztów w przedsiębiorstwie
Szkolenie Lotus Notes + zasady bezpieczeństwa systemów informatycznych, Altkom Poznań
Szkolenie: Gra Decyzyjna „Beer Game”, Centrum Edukacji Logistycznej Poznań
Strategiczne Zarządzanie Dostawcami, Wavin Holandia
Umiejętność Obsługi Klienta, Learning Systems Polska
Dyplom maszynistki piszącej z biegłością 220 znaków/min., Stowarzyszenie Maszynistek i Stenografów w Polsce
Dyplom stenografa biurowego z biegłością 180 znaków/min., Stowarzyszenie Maszynistek i Stenografów w Polsce
Prawo jazdy kat. B, czynne
Zarządzanie Magazynem-skuteczna organizacja, metody redukcji kosztów w przedsiębiorstwie
Szkolenie Lotus Notes + zasady bezpieczeństwa systemów informatycznych, Altkom Poznań
Szkolenie: Gra Decyzyjna „Beer Game”, Centrum Edukacji Logistycznej Poznań
Strategiczne Zarządzanie Dostawcami, Wavin Holandia
Umiejętność Obsługi Klienta, Learning Systems Polska
Dyplom maszynistki piszącej z biegłością 220 znaków/min., Stowarzyszenie Maszynistek i Stenografów w Polsce
Dyplom stenografa biurowego z biegłością 180 znaków/min., Stowarzyszenie Maszynistek i Stenografów w Polsce
Prawo jazdy kat. B, czynne
Edukacja
Handel i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Podyplomowe Studia Menedżerskie, magisterskie
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W POZNANIU
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
piłka siatkowa, rozwój osobisty
muzyka (gram na pianinie, śpiewam w chórze)
muzyka (gram na pianinie, śpiewam w chórze)