Doświadczenie zawodowe
KIEROWNIK DS KLUCZOWYCH KLIENTÓW
-negocjacje handlowe z kluczowymi klientami eksportowymi,
- pozyskiwanie nowych klientów(udział w targach, wystawach zagranicznych,
- nawiązywanie i utrzymanie kontaktów ze strategicznymi klientami,
- realizacja założonych budżetów sprzedaży,
- bezpośrednia bieżąca obsługa kluczowych klientów(negocjacje, ustalanie warunków współpracy)
- organizowanie wysyłek i dokumentów z tym związanych,
-obsługa programu księgowo – magazynowego(SAP)
- aktywna współpraca z innymi działami, zwłaszcza z działem marketingowym,
- przygotowywanie materiałów reklamowych, głównie eksportowych.
- pozyskiwanie nowych klientów(udział w targach, wystawach zagranicznych,
- nawiązywanie i utrzymanie kontaktów ze strategicznymi klientami,
- realizacja założonych budżetów sprzedaży,
- bezpośrednia bieżąca obsługa kluczowych klientów(negocjacje, ustalanie warunków współpracy)
- organizowanie wysyłek i dokumentów z tym związanych,
-obsługa programu księgowo – magazynowego(SAP)
- aktywna współpraca z innymi działami, zwłaszcza z działem marketingowym,
- przygotowywanie materiałów reklamowych, głównie eksportowych.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG