Anna Polak

Specjalista ds. relacji z Klientem, ODiTK
Opole, opolskie

Umiejętności

Microsoft Word sprzedaż telefoniczna Sprzedaż B2B sprzedaż usług HR Badanie potrzeb szkoleniowych sprzedaż b2c budowanie bazy klientów Budowanie relacji z klientem spotkania handlowe podtrzymywanie relacji z klientami

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ODiTK
Specjalista ds. relacji z klientem
- aktywna sprzedaż telefoniczna rozwiązań rozwojowych (szkoleń, usług doradczych) zwł. średnim i dużym organizacjom, a także korporacjom miedzynarodowym
- pozyskiwanie nowych Klientów i serwisowanie aktualnych
- wysyłanie ofert tematycznych
- współudział w rozwoju strategii sprzedażowej
- udział w pracach merytorycznych nad tworzeniem ofert
Logo
trener
Polskie Stowarzyszenie Higieny i Zdrowia
- wsparcie w stworzeniu strategii sprzedażowej
- przeszkolenie z podstawowych zasad obsługi klienta
- szkolenie z telefonicznej sprzedaży
Projektanci Kariery
Specjalista ds. usług HR
- pozyskiwanie klientów usług HR (kontakt B2B) – głównie sprzedaż telefoniczna (zwł. usług rekrutacyjnych, szkoleń otwartych i zamkniętych)
- budowanie bazy klientów
- podtrzymywanie relacji z klientami
- telefoniczna obsługa klienta
- uczestnictwo w spotkaniach handlowych
- rekrutacja uczestników szkoleń (kontakt B2B i B2C)
- weryfikacja kwalifikowalności osób na szkolenia finansowane z projektów POKL, PARP i KFS
- uczestnictwo w targach pracy
- badanie potrzeb szkoleniowych firm i tworzenie ofert z propozycjami projektów rozwojowych
PARETTi
Referent ds. rekrutacji
- tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych i zamieszczanie ich na stronie firmy i zewnętrznych portalach z pracą
- rekrutacja i selekcja osób na stanowiska wykonawcze oraz średniego szczebla (głównie do Niemiec)
- wstępna selekcja nadesłanych aplikacji
- wstępna rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
- przygotowywanie raportów o wybranych kandydatach dla klienta
- aktywne pozyskiwanie klientów usług rekrutacyjnych (B2B)
Logo
logistyk finansowy
Opolskie Centrum Finansowe Tomasz Sikora
- aktywne, telefoniczne pozyskiwanie klientów produktów ubezpieczeniowych: sprzedaż ubezpieczeń w II i III filarze oraz ubezpieczeń grupowych (kontakt zarówno z klientem indywidualnym, jak i biznesowym)
- umawianie spotkań handlowych
- telefoniczna obsługa klienta

Szkolenia i kursy

Kurs doskonalący: Zaburzenia lękowe u dzieci i młodzieży przeprowadzony przez firmę SET

Edukacja

Logo
psychologia, magisterskie
Uniwersytet Opolski
Logo
kulturoznawstwo, magisterskie
Uniwersytet Opolski

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Inne
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

góry, książki, muzyka metalowa

Organizacje

Stowarzyszenie Odnowy Wsi Pogórze