Anna Polak

Specjalista ds administarcji, ECC Sp.z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

ECC Property Management Sp. z o.o.
Specjalista ds administracji
sprzedaż powierzchni reklamowej na terenie Centrum
-pozyskiwanie Najemców umów krótkoterminowych oraz koordynacja wynajmu powierzchni wspólnych na terenie Centrum
-koordynacja akcji promocyjno-reklamowych na terenie Centrum
-ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie wydarzeń Centrum
-współpraca z agencjami graficznymi w zakresie reklamy, oznakowania i wizerunku wewnątrz Centrum
-kontrola i analiza faktur pod względem merytorycznym i formalnym
-prowadzenie ewidencji faktur działu administracji
-koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług (TP S.A.) w zakresie zamówień oraz czuwanie nad terminem realizacji zamówienia
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych Najemców (gaz, energia elektryczna, cieplna, woda)
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych (energia elektryczna, gaz, woda, telefony)
ECC Sp. z o.o.
Specjalista ds administracji
-sprzedaż powierzchni reklamowej na terenie Centrum
-pozyskiwanie Najemców umów krótkoterminowych oraz koordynacja wynajmu powierzchni wspólnych na terenie Centrum
-koordynacja akcji promocyjno-reklamowych na terenie Centrum
-ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie wydarzeń Centrum
-współpraca z agencjami graficznymi w zakresie reklamy, oznakowania i wizerunku wewnątrz Centrum
-kontrola i analiza faktur pod względem merytorycznym i formalnym
-prowadzenie ewidencji faktur działu administracji
-koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług (TP S.A.) w zakresie zamówień oraz czuwanie nad terminem realizacji zamówienia
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych Najemców (gaz, energia elektryczna, cieplna, woda)
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych (energia elektryczna, gaz, woda, telefony)
ECC Sp. z o.o.
Asystent Dyrektora CHR Promenada
-zapewnienie prawidłowej pracy biura przełożonego
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-prowadzenie i zarządzanie dokumentami dotyczącymi Najemców
-delegowanie zadań do pracowników działu technicznego
oraz czuwanie nad ich terminową realizacją
-obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych firmy
-miesięczne rozliczanie najemców za usługi dodatkowe
-współpraca z dostawcami mediów, usług, towarów, itp.
-koordynacja współpracy z działem technicznym w zakresie prac i awarii zgłaszanych przez Najemców
-zarządzanie centralą telefoniczną w programie PC Anywhere
-obsługa umów z wykonawcami i podwykonawcami
-obsługa bazy danych Najemców Centrum
-współpraca z działem finansowym w zakresie kontroli płatności firm zewnętrznych
-współpraca z działem marketingu w sprawach dotyczących imprez i promocji na terenie Centrum

Szkolenia i kursy

Kurs III stopniowy księgowości (ksie,gowa- bilansistka)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, inżynierskie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

Film, sport

Inne

Prawo jazdy kategorii B