Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds administracji
sprzedaż powierzchni reklamowej na terenie Centrum
-pozyskiwanie Najemców umów krótkoterminowych oraz koordynacja wynajmu powierzchni wspólnych na terenie Centrum
-koordynacja akcji promocyjno-reklamowych na terenie Centrum
-ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie wydarzeń Centrum
-współpraca z agencjami graficznymi w zakresie reklamy, oznakowania i wizerunku wewnątrz Centrum
-kontrola i analiza faktur pod względem merytorycznym i formalnym
-prowadzenie ewidencji faktur działu administracji
-koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług (TP S.A.) w zakresie zamówień oraz czuwanie nad terminem realizacji zamówienia
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych Najemców (gaz, energia elektryczna, cieplna, woda)
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych (energia elektryczna, gaz, woda, telefony)
-pozyskiwanie Najemców umów krótkoterminowych oraz koordynacja wynajmu powierzchni wspólnych na terenie Centrum
-koordynacja akcji promocyjno-reklamowych na terenie Centrum
-ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie wydarzeń Centrum
-współpraca z agencjami graficznymi w zakresie reklamy, oznakowania i wizerunku wewnątrz Centrum
-kontrola i analiza faktur pod względem merytorycznym i formalnym
-prowadzenie ewidencji faktur działu administracji
-koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług (TP S.A.) w zakresie zamówień oraz czuwanie nad terminem realizacji zamówienia
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych Najemców (gaz, energia elektryczna, cieplna, woda)
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych (energia elektryczna, gaz, woda, telefony)
Specjalista ds administracji
-sprzedaż powierzchni reklamowej na terenie Centrum
-pozyskiwanie Najemców umów krótkoterminowych oraz koordynacja wynajmu powierzchni wspólnych na terenie Centrum
-koordynacja akcji promocyjno-reklamowych na terenie Centrum
-ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie wydarzeń Centrum
-współpraca z agencjami graficznymi w zakresie reklamy, oznakowania i wizerunku wewnątrz Centrum
-kontrola i analiza faktur pod względem merytorycznym i formalnym
-prowadzenie ewidencji faktur działu administracji
-koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług (TP S.A.) w zakresie zamówień oraz czuwanie nad terminem realizacji zamówienia
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych Najemców (gaz, energia elektryczna, cieplna, woda)
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych (energia elektryczna, gaz, woda, telefony)
-pozyskiwanie Najemców umów krótkoterminowych oraz koordynacja wynajmu powierzchni wspólnych na terenie Centrum
-koordynacja akcji promocyjno-reklamowych na terenie Centrum
-ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie wydarzeń Centrum
-współpraca z agencjami graficznymi w zakresie reklamy, oznakowania i wizerunku wewnątrz Centrum
-kontrola i analiza faktur pod względem merytorycznym i formalnym
-prowadzenie ewidencji faktur działu administracji
-koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług (TP S.A.) w zakresie zamówień oraz czuwanie nad terminem realizacji zamówienia
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych Najemców (gaz, energia elektryczna, cieplna, woda)
-rozliczanie kosztów eksploatacyjnych (energia elektryczna, gaz, woda, telefony)
Asystent Dyrektora CHR Promenada
-zapewnienie prawidłowej pracy biura przełożonego
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-prowadzenie i zarządzanie dokumentami dotyczącymi Najemców
-delegowanie zadań do pracowników działu technicznego
oraz czuwanie nad ich terminową realizacją
-obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych firmy
-miesięczne rozliczanie najemców za usługi dodatkowe
-współpraca z dostawcami mediów, usług, towarów, itp.
-koordynacja współpracy z działem technicznym w zakresie prac i awarii zgłaszanych przez Najemców
-zarządzanie centralą telefoniczną w programie PC Anywhere
-obsługa umów z wykonawcami i podwykonawcami
-obsługa bazy danych Najemców Centrum
-współpraca z działem finansowym w zakresie kontroli płatności firm zewnętrznych
-współpraca z działem marketingu w sprawach dotyczących imprez i promocji na terenie Centrum
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-prowadzenie i zarządzanie dokumentami dotyczącymi Najemców
-delegowanie zadań do pracowników działu technicznego
oraz czuwanie nad ich terminową realizacją
-obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych firmy
-miesięczne rozliczanie najemców za usługi dodatkowe
-współpraca z dostawcami mediów, usług, towarów, itp.
-koordynacja współpracy z działem technicznym w zakresie prac i awarii zgłaszanych przez Najemców
-zarządzanie centralą telefoniczną w programie PC Anywhere
-obsługa umów z wykonawcami i podwykonawcami
-obsługa bazy danych Najemców Centrum
-współpraca z działem finansowym w zakresie kontroli płatności firm zewnętrznych
-współpraca z działem marketingu w sprawach dotyczących imprez i promocji na terenie Centrum
Szkolenia i kursy
Kurs III stopniowy księgowości (ksie,gowa- bilansistka)
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Film, sport
Inne
Prawo jazdy kategorii B