Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
koordynator ds. projektów ogólnopolskich
koordynowanie prac, działań i procesów związanych z obsługą klienta, wspieranie i rozwój kontaktów z klientami, monitorowanie przebiegu działań związanych z realizacją projektu, dbanie o jednakowy standard obsługi we wszystkich lokalizacjach, wdrażanie rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami klientów, wsparcie oraz motywacja zespołu w celu realizacji postawionych celów, raportowanie
account specialist
obsługa personalna kluczowego klienta z branży produkcyjnej (on-site), wsparcie w zakresie działań HR-owych, organizowanie i koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników, prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla, wdrażanie procedur, przygotowywanie raportów i zestawień, budowanie pozytywnych relacji z klientem biznesowym, monitoring rynku pracy, administracja kadrowa, opracowywanie dokumentów dla pracowników, wsparcie działu rozliczeń, stały nadzór nad przebiegiem zatrudnienia
koordynator
opieka nad Pracownikami Tymczasowymi, koordynacja w siedzibie Klienta (obsługa systemu kadrowego Teta), przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych (w tym rekrutacje masowe) , budowanie bazy kandydatów, nadzór nad ogłoszeniami (portale internetowe, gazety, Urzędy Pracy), prowadzenie dokumentacji osobowej, wsparcie administracyjne
Szkolenia i kursy
• ukończony kurs kadrowo-płacowy I stopnia z wynikiem b.dobrym potwierdzony certyfikatem MEN (znajomość prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, wypełniania dokumentów do ZUSu i US, etc.)
• szkolenia wewnętrzne dot. prawa pracy, czasu pracy, nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych, sposobu pozyskiwania i selekcji kandydatów, badania kompetencji, sztuki prezentacji, zarządzania sobą w czasie, asertywności, komunikacji etc. , profesjonalna obsługa klienta, savoir-vivre w biznesie
• zaawansowane narzędzia MS Excel
• szkolenia wewnętrzne dot. prawa pracy, czasu pracy, nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych, sposobu pozyskiwania i selekcji kandydatów, badania kompetencji, sztuki prezentacji, zarządzania sobą w czasie, asertywności, komunikacji etc. , profesjonalna obsługa klienta, savoir-vivre w biznesie
• zaawansowane narzędzia MS Excel
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Inne
• biegła obsługa – pakiet MS Office, SAP, Subiekt 5 Euro; podst. TETA, podst. Płatnik
• audytor wewnętrzny ISO 9001:2008
• prawo jazdy kat. B
• audytor wewnętrzny ISO 9001:2008
• prawo jazdy kat. B