Umiejętności
Księgowość
Wycena nieruchomości
bankowość
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Corel Draw
zarządzanie kreatywne
Kreatywność
E-commerce
Ekonomika
Facebook
Finanse
Rachunkowość finansowa
Sprawozdawczość finansowa
Internet
Mac OS X 10.5
Zarządzanie
Marketing
Media
relacje z mediami
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
MS Project
Negocjacje
Administracja biura
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
marketing produktu
Zarządzanie nieruchomościami
Public Relations
Publikacje
nieruchomości
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media
Social Media Marketing
Hiszpański
Adobe Photoshop
Obsługa urządzeń biurowych
Sprzedaż
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Photoshop (podstawy)
cad decor
Cad Kuchnie
3 DS Max ( modelowanie, teksturowanie, V-Ray)
Cad Decor Pro
Języki
polski
ojczysty
hiszpański
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Social Media Specialist
• Build digital audiences thorough social media channels
• Manage social listening efforts and report back to clients and management.
• Develop content used to engage constituents and grow channels. Curate digital content.
• Compile data, analyze and report on social media use.
• Monitor Twitter, Facebook, blogs, and other social media to identify and engage in conversations of strategic value to clients.
• Acts as internal advocate for digital community efforts, building support for social initiatives among internal stakeholders and driving digital best practices.
• Contribute to overall development and refinement of digital engagement strategy, and to innovative social initiatives.
• Manage social listening efforts and report back to clients and management.
• Develop content used to engage constituents and grow channels. Curate digital content.
• Compile data, analyze and report on social media use.
• Monitor Twitter, Facebook, blogs, and other social media to identify and engage in conversations of strategic value to clients.
• Acts as internal advocate for digital community efforts, building support for social initiatives among internal stakeholders and driving digital best practices.
• Contribute to overall development and refinement of digital engagement strategy, and to innovative social initiatives.
Kierownik ds. sprzedaży
Dom-Dekor Wnętrzarski Outlet
Koordynacja pracy dwóch sklepów stacjonarnych oraz sprzedaży internetowej, zarządzanie transportami, sporządzanie statystyk sprzedaży, działania promocyjne i marketingowe, współpraca z młodymi projektantami, kontrola pracowników niższego szczebla, działania kadrowo-administracyjne firmy.
Specjalista ds homestagingu
Invest-Home
Profesjonalne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży bądź do wynajmu. Prezentacja i sprzedaż nieruchomości podmiotom zainteresowanym, tworzenie efektywnej strategii sprzedaży lub najmu, wsparcie w tworzeniu i negocjowaniu umów, profesjonalna obsługa klientów.
Specjalista ds. Social Media i marketingu internetowego
Domowy hotel dla psów i kotów
Przygotowanie i realizacja strategii komunikacji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem content marketingu i mediów społecznościowych, pracowanie i prowadzenie fanpage: Facebook, planowanie i tworzenie internetowych kampanii reklamowych oraz mass mailingów / newsletterów, tworzenie podstawowych grafik reklamowych, analizowanie efektywności prowadzonych działań, monitorowanie i analizowanie działań konkurencji.
Specjalista ds. sprzedaży internetowej i obsługi klienta
Dom-Dekor Wnętrzarski Outlet
Obsługa klientów sklepu stacjonarnego, obsługa strony internetowej oraz sklepu internetowego w tym również portalu sprzedażowego allegro, rozpatrywanie zwrotów i reklamacji, tworzenie opisów przedmiotów, promocja sprzedaży na portalach społecznościowych.
Specjalista ds. rekrutacji
pozyskiwanie osób zainteresowanych zatrudnieniem za pośrednictwem agencji pracy do różnorodnych projektów, przeprowadzanie wstępnej rekrutacji, tworzenie baz danych osób zainteresowanych, raportów i statystyk.
Obsługa punktu informacyjnego
Hotel R2 Rio Calma, Fuerteventura, Hiszpania
pomoc zgłaszającym się do punktu gościom najlepszego hotelu na wyspie, udzielanie informacji odnośnie atrakcji turystycznych oferowanych przez hotel, ciekawych punktów na mapie wyspy, rozwiązywanie podstawowych problemów związanych z obsługą hotelową. Praca w języku hiszpańskim, angielskim, niemieckim, polskim.
Specjalista ds. Public Relations, pracownik administracyjno-biurowy
Budowanie wizerunku firmy, promowanie, popularyzacja i dokumentowanie wydarzeń artystycznych, redagowanie tekstów promocyjnych i informacyjnych, prowadzenie działań w social media, przygotowywanie prezentacji, pozyskiwanie sponsorów, profesjonalna obsługa klienta, przygotowywanie materiałów reklamowych, kontakt i utrzymanie relacji z mediami, rekrutacja pracowników, zarządzanie kadrą praktykantów, szkolenie praktykantów z działań promocji i marketingu, prowadzenie dokumentacji studentów, archiwizacja dokumentów, obsługa głównych skrzynek mailowych, standardowe czynności biurowo-administracyjne.
Pracownik administracyjno-biurowy
Samorządowy Zespół Szkół nr 1 w Chełmku im. Adama Mickiewicza
Prowadzenie prac administracyjno-biurowych w sekretariacie szkoły, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przygotowanie i prowadzenie dokumentacji i archiwizacji dokumentów, prace administracyjne związane z obsługą biura, obsługa telefoniczna i mailowa klientów.
Specjalista ds. Public Relations, pracownik administracyjno-biurowy
Ema Photography
budowanie wizerunku firmy, promowanie, popularyzacja i dokumentowanie wydarzeń artystycznych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi. Przygotowywanie raportów z działania, kontakt bezpośredni z modelkami.
Szkolenia i kursy
Szkolenie programowe Cad Decor PRO (Projektowanie kuchni, łazienek, wnętrz mieszkalnych oraz komercyjnych, tworzenie wizualizacji 3D, generowanie dokumentacji technicznej, wymiarowanie)
CR SOFT Kraków
22 – 23 maja 2015
Zarządzanie przedsięwzięciami budowlanymi
i kosztorysowanie (Modele i programy wspomagające controlling przedsięwzięć budowlanych, analiza planów realizacji, optymalizacja harmonogramów realizacji zadań, ocena ryzyka czasu realizacji metodą PERT i symulacji Monte Carlo, metody sporządzania kosztorysów, zamówienia publiczne, dokumentacja projektowa)
Politechnika Krakowska
kwiecień 2014 – czerwiec 2014
Rozwój innowacyjności w województwie małopolskim (Obliczanie efektywności, wartości i ryzyka inwestycji, dyskontowanie przepływów finansowych, szacowanie stopy zwrotu z inwestycji, prognozy finansowe, wycena wartości spółki, pozyskiwanie funduszy na otwarcie oraz rozwój działalności, przygotowywanie skutecznego biznes planu)
styczeń 2012 – czerwiec 2012
Protokół dyplomatyczny i funkcjonowanie administracji publicznej
12.11.2011 (szkolenie jednodniowe)
Profesjonalna sekretarka wraz z modułem języka angielskiego (elementy prawa administracyjnego, prowadzenie spotkań i zebrań, przygotowywanie prezentacji firmy, ocena i motywowanie pracowników, czynności biurowe, kształtowanie pozytywnego wizerunku menadżera, moduł języka angielskiego)
01.09.2011 – 20.10.2011
CR SOFT Kraków
22 – 23 maja 2015
Zarządzanie przedsięwzięciami budowlanymi
i kosztorysowanie (Modele i programy wspomagające controlling przedsięwzięć budowlanych, analiza planów realizacji, optymalizacja harmonogramów realizacji zadań, ocena ryzyka czasu realizacji metodą PERT i symulacji Monte Carlo, metody sporządzania kosztorysów, zamówienia publiczne, dokumentacja projektowa)
Politechnika Krakowska
kwiecień 2014 – czerwiec 2014
Rozwój innowacyjności w województwie małopolskim (Obliczanie efektywności, wartości i ryzyka inwestycji, dyskontowanie przepływów finansowych, szacowanie stopy zwrotu z inwestycji, prognozy finansowe, wycena wartości spółki, pozyskiwanie funduszy na otwarcie oraz rozwój działalności, przygotowywanie skutecznego biznes planu)
styczeń 2012 – czerwiec 2012
Protokół dyplomatyczny i funkcjonowanie administracji publicznej
12.11.2011 (szkolenie jednodniowe)
Profesjonalna sekretarka wraz z modułem języka angielskiego (elementy prawa administracyjnego, prowadzenie spotkań i zebrań, przygotowywanie prezentacji firmy, ocena i motywowanie pracowników, czynności biurowe, kształtowanie pozytywnego wizerunku menadżera, moduł języka angielskiego)
01.09.2011 – 20.10.2011
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Zagraniczne podróże, moda, architektura, design, fotografia, psychologia, Hiszpania.
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Design w Polsce
Zapraszam do dyskusji projektantów, artystów, wykonawców i wszystkich których interesuje design przedmiotów wyposażenia i dekoracji wnętrz.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Konkursy architektoniczne
Konkursy architektoniczne to aktualnie bardzo popularna forma przetargu publicznego w celu zrealizowania inwestycji.