Umiejętności
New Business Development
Project Management
Public Relations
Social Media Marketing
Marketing Video
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Wsparcie sprzedaży
Marketing internetowy
Planowanie marketingowe
Planowanie i zakup mediów
Zarządzanie budżetem
Zarządzanie contentem
Organizowanie eventów
Umiejętność pisania i redagowania tekstów
Współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Marketingu
Tworzenie strategii i planu marketingowego jako Dyrektor Marketingu (w ramach kontraktu outsourcingowego) dla firmy Atena Usługi Informatyczne i Finansowe S.A. Koordynacja pracą zespołu w zakresie realizacji działań marketingowych, prowadzenie kampanii reklamowych
i promocyjnych produktów i usług, wsparcie sprzedaży poprzez organizację aktywności pro klienckich. Współpraca z działem handlowym także w obszarze kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych oraz imprez wystawienniczych. Przeprowadzanie badań oraz monitorowanie i analiza danych rynkowych w kierunku szans rozwoju nowych produktów i usług. Aktywna współpraca z działem HR , współtworzenie strategii komunikacji wewnętrznej – projekty mające na celu poprawę wizerunku Ateny jako pracodawcy oraz wspierające procesy rekrutacyjne. Strategia obecności i nadzór nad realizacją kampanii w social mediach. Zarządzanie treścią serwisów www.
Prowadzenie projektów marketingowych dla innych klientów 2mgroup m.in. Energa, Energa Operator, Bonduelle, Centrum Handlowe Ogrody, Knorr, Centrum Handlowe Alfa, TOP Shopping.
i promocyjnych produktów i usług, wsparcie sprzedaży poprzez organizację aktywności pro klienckich. Współpraca z działem handlowym także w obszarze kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych oraz imprez wystawienniczych. Przeprowadzanie badań oraz monitorowanie i analiza danych rynkowych w kierunku szans rozwoju nowych produktów i usług. Aktywna współpraca z działem HR , współtworzenie strategii komunikacji wewnętrznej – projekty mające na celu poprawę wizerunku Ateny jako pracodawcy oraz wspierające procesy rekrutacyjne. Strategia obecności i nadzór nad realizacją kampanii w social mediach. Zarządzanie treścią serwisów www.
Prowadzenie projektów marketingowych dla innych klientów 2mgroup m.in. Energa, Energa Operator, Bonduelle, Centrum Handlowe Ogrody, Knorr, Centrum Handlowe Alfa, TOP Shopping.
Konsultant ds. komunikacji marketingowej i PR
Obsługa marketingowa klientów firmy – proponowanie innowacyjnych rozwiązań oraz ich wdrażanie.
Planowanie mediów- opracowywanie koncepcji skutecznych kampanii w mediach.
Prowadzenie kampanii PR- tworzenie treści do publikacji, newsletterów i mailingów. Analiza skuteczności kampanii.
Prowadzenie projektów merchandisingowych.
Prowadzenie fan page’y m.in. dla centrów handlowych, firm informatycznych i innych– m.in. zarządzanie treścią oraz planowanie akcji angażujących Użytkowników. Realizacja kampanii reklamowych oraz ocena i raportowanie wyników.
Produkcja i publikowanie treści wideo.
Współpraca z zespołami graficznymi i koordynowanie projektem.
Realizacja dużych wydarzeń eventowych - od koncepcji po realizację.
Prowadzenie badań marketingowych.
Planowanie mediów- opracowywanie koncepcji skutecznych kampanii w mediach.
Prowadzenie kampanii PR- tworzenie treści do publikacji, newsletterów i mailingów. Analiza skuteczności kampanii.
Prowadzenie projektów merchandisingowych.
Prowadzenie fan page’y m.in. dla centrów handlowych, firm informatycznych i innych– m.in. zarządzanie treścią oraz planowanie akcji angażujących Użytkowników. Realizacja kampanii reklamowych oraz ocena i raportowanie wyników.
Produkcja i publikowanie treści wideo.
Współpraca z zespołami graficznymi i koordynowanie projektem.
Realizacja dużych wydarzeń eventowych - od koncepcji po realizację.
Prowadzenie badań marketingowych.
Specjalista ds. marketingu i PR
Współtworzenie strategii oraz wsparcie w zakresie realizacji strategii PR i komunikacji oraz strategii marketingowej portalu o2.pl. Opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych, oraz ofert handlowych. Współpraca z mediami. Tworzenie ofert patronackich. Inicjowanie i realizacja działań promocyjnych w ramach poszczególnych serwisów mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku o2.pl.
Redagowanie newsletterów oraz informacji PR-owych.
Redagowanie i aktualizacja serwisu www (obsługa CMSa).
Realizacja kampanii internetowych w ramach prowadzonych projektów- rekomendowanie, planowanie i zarządzanie kampaniami internetowymi. Analiza efektywności kampanii.
Monitoring mediów- przygotowywanie raportów z efektywności działań PR.
Redagowanie newsletterów oraz informacji PR-owych.
Redagowanie i aktualizacja serwisu www (obsługa CMSa).
Realizacja kampanii internetowych w ramach prowadzonych projektów- rekomendowanie, planowanie i zarządzanie kampaniami internetowymi. Analiza efektywności kampanii.
Monitoring mediów- przygotowywanie raportów z efektywności działań PR.
Kierownik Promocji (15 czasopism i 10 serwisów www)
Tworzenie strategii promocji Biura Reklamy oraz nadzór nad realizacją działań promocyjnych w celu wsparcia procesu sprzedaży reklam w czasopismach oraz serwisach internetowych wydawnictwa Agora S.A. (15 tytułów oraz 10 serwisów www). Kreowanie i inicjowanie działań promocyjnych w ramach poszczególnych tytułów mających na celu polepszenie wizerunku tytułu oraz wzrost poziomu sprzedaży reklam. Opracowanie, przygotowanie i zarządzanie budżetem działu. Organizacja i nadzór nad przebiegiem eventów oraz innych akcji promocyjnych.
─ Samodzielne planowanie i kreacja pomysłów dotyczących organizacji imprez promocyjnych (imprezy promocyjne dla kontrahentów i czytelników magazynów, imprezy plebiscytowe, uroczyste gale, pokazy kinowe i teatralne, wyjazdy integracyjne, koncerty gwiazd);
─ Tworzenie scenariuszy
─ Współpraca z managerami gwiazd
─ Wykonywanie kosztorysów, wybór ofert podwykonawców i dobór partnerów (scenografia, budowa scen, oświetlenie, multimedia, nagłośnienie, catering, bezpieczeństwo, obsługa)
─ Planowanie scenografii
─ Negocjowanie warunków współpracy w zakresie realizacji projektów promocyjnych, tworzenie umów
─ Koordynowanie pracą zespołu przy realizacji imprez
─ Rozliczanie imprez oraz archiwizacja i nadzór nad płatnościami
─ Umiejętność pracy w warunkach stresu i reagowania w sytuacjach kryzysowych
Opracowywanie, przygotowywanie prezentacji oraz tworzenie ofert reklamowych. Realizacja wizualizacji niestandardowych form reklamowych.
Realizacja projektów multimedialnych.
Redagowanie materiałów reklamowych wspierających wizerunek poszczególnych tytułów.
Opracowywanie koncepcji oraz produkcja gadżetów reklamowych.
Opracowanie, realizacja oraz redagowanie serwisu www Czasopism.
Redagowanie newsletterów.
Projekt i realizacja kampanii reklamowych promujących tytuły w środowiskach branżowych.
─ Samodzielne planowanie i kreacja pomysłów dotyczących organizacji imprez promocyjnych (imprezy promocyjne dla kontrahentów i czytelników magazynów, imprezy plebiscytowe, uroczyste gale, pokazy kinowe i teatralne, wyjazdy integracyjne, koncerty gwiazd);
─ Tworzenie scenariuszy
─ Współpraca z managerami gwiazd
─ Wykonywanie kosztorysów, wybór ofert podwykonawców i dobór partnerów (scenografia, budowa scen, oświetlenie, multimedia, nagłośnienie, catering, bezpieczeństwo, obsługa)
─ Planowanie scenografii
─ Negocjowanie warunków współpracy w zakresie realizacji projektów promocyjnych, tworzenie umów
─ Koordynowanie pracą zespołu przy realizacji imprez
─ Rozliczanie imprez oraz archiwizacja i nadzór nad płatnościami
─ Umiejętność pracy w warunkach stresu i reagowania w sytuacjach kryzysowych
Opracowywanie, przygotowywanie prezentacji oraz tworzenie ofert reklamowych. Realizacja wizualizacji niestandardowych form reklamowych.
Realizacja projektów multimedialnych.
Redagowanie materiałów reklamowych wspierających wizerunek poszczególnych tytułów.
Opracowywanie koncepcji oraz produkcja gadżetów reklamowych.
Opracowanie, realizacja oraz redagowanie serwisu www Czasopism.
Redagowanie newsletterów.
Projekt i realizacja kampanii reklamowych promujących tytuły w środowiskach branżowych.
Event manager
Chocolate Advertising
Aktywne pozyskiwanie klientów do obsługi agencyjnej
Planowanie i wdrażanie kampanii komunikacyjnych - działań z zakresu marketingu i PR.
Projekty i realizacja stron internetowych
Projekt i realizacja eventów
Planowanie i zakup mediów
Realizacja sesji fotograficznych
Realizacja prezentacji multimedialnych
Produkcja gadżetów reklamowych
Corporate Identity:
• Projekt i produkcja odzieży firmowej
• Opracowanie identyfikacji wizualnej firmy
Planowanie i wdrażanie kampanii komunikacyjnych - działań z zakresu marketingu i PR.
Projekty i realizacja stron internetowych
Projekt i realizacja eventów
Planowanie i zakup mediów
Realizacja sesji fotograficznych
Realizacja prezentacji multimedialnych
Produkcja gadżetów reklamowych
Corporate Identity:
• Projekt i produkcja odzieży firmowej
• Opracowanie identyfikacji wizualnej firmy
Szkolenia i kursy
YouTube. Marka z własnym wideomarketingem ( 11.2016, Essentis)
Nowe kanały marketingowe w Internecie. Efektywne kampanie reklamowe B2B i B2C na Facebooku, Instagramie i LinkedIn (04.2016, Socjomania)
Linkedin & Slideshare (06.2016, Socjomania)
Video marketing ( 06.2016, Sprawny Marketing)
YouTube Pro (06.2016, Sprawny Marketing)
Warsztaty z Facebooka - dobre praktyki prowadzenia fanpage'a, Learn Power Group (07.2014)
E-mail Marketing 2014 (01.2014)
"SUSTAINABILITY IN BUSINESS"- Achieve the benefits of responsible development
(01.2014 ECR Polska)
Jak angażować fanów na Facebooku? (SocialMediaNow/ SGH 12.2013)
Jak zdobyć uwagę klientów w mediach społecznościowych (SocialMediaNow 12.2013)
SAP Demand Generation/ Marketing for SAP Partners (SAP 12.2013)
5 rzeczy, których nie powinieneś robić prowadząc fanpage (SocialMediaNow 11.2013)
Efekty biznesowe na Facebooku (SocialMediaNow/ SGH 11.2013)
Marketing zanurzony w social mediach (ALK 11.213)
Płatności na Facebooku (SocialMediaNow 11.2013)
Najlepsze praktyki sprzedaży B2B (Praxis, 11.2013)
Monitoring mediów- prasa, radio, telewizja, Internet i social media( IV 2013 Instytut
Monitoringu Mediów)
Monetyzacja treści video w Internecie- Fabryka Wiedzy-(III 2012 Agora S.A.)
Event jako narzędzie PR Firmy (XI 2008 Agora S.A.)
Profesjonalna prezentacja (VII 2008 Wirtualna Polska)
Standard sprzedaży ( IX 2006/ Schenk Institute)
Sprzedaż i negocjacje (cykl 2005 – 2006/ Agora S.A)
Nowe kanały marketingowe w Internecie. Efektywne kampanie reklamowe B2B i B2C na Facebooku, Instagramie i LinkedIn (04.2016, Socjomania)
Linkedin & Slideshare (06.2016, Socjomania)
Video marketing ( 06.2016, Sprawny Marketing)
YouTube Pro (06.2016, Sprawny Marketing)
Warsztaty z Facebooka - dobre praktyki prowadzenia fanpage'a, Learn Power Group (07.2014)
E-mail Marketing 2014 (01.2014)
"SUSTAINABILITY IN BUSINESS"- Achieve the benefits of responsible development
(01.2014 ECR Polska)
Jak angażować fanów na Facebooku? (SocialMediaNow/ SGH 12.2013)
Jak zdobyć uwagę klientów w mediach społecznościowych (SocialMediaNow 12.2013)
SAP Demand Generation/ Marketing for SAP Partners (SAP 12.2013)
5 rzeczy, których nie powinieneś robić prowadząc fanpage (SocialMediaNow 11.2013)
Efekty biznesowe na Facebooku (SocialMediaNow/ SGH 11.2013)
Marketing zanurzony w social mediach (ALK 11.213)
Płatności na Facebooku (SocialMediaNow 11.2013)
Najlepsze praktyki sprzedaży B2B (Praxis, 11.2013)
Monitoring mediów- prasa, radio, telewizja, Internet i social media( IV 2013 Instytut
Monitoringu Mediów)
Monetyzacja treści video w Internecie- Fabryka Wiedzy-(III 2012 Agora S.A.)
Event jako narzędzie PR Firmy (XI 2008 Agora S.A.)
Profesjonalna prezentacja (VII 2008 Wirtualna Polska)
Standard sprzedaży ( IX 2006/ Schenk Institute)
Sprzedaż i negocjacje (cykl 2005 – 2006/ Agora S.A)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
sport, fotografia, literatura, malarstwo
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Adobe Flash
Programowanie, animowanie serwisów WWW. Programowanie aplikacji wykonanych w technologii Adobe Flash oraz Adobe Flex.
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group.
English with native speakers of English.
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj