Umiejętności
Navision
Płatnik
CDN XL
PC Biznes
Symfonia FK
zaawansowana znajomość MS Excell
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of Finance/ Manager HR
· kadry/ płace – kompleksowa obsługa: przygotowywanie list płac (kalkulacja/ księgowanie/ Płatnik),
przeprowadzanie rekrutacji, przygotowywanie umów o pracę, cywilno-prawnych również dla
pracowników w Czechach, przygotowywanie rozliczeń rocznych dla pracowników (PITy/ IFT dla
obcokrajowców), przygotowywanie regulaminów pracy/ wynagradzania/ premiowania;
· nadzór nad działem finansowym spółki w Polsce i w Czechach;
· raportowanie miesięcznych wyników do spółki matki w Niemczech (P&L, BS, CF);
· opiniowanie pod względem finansowym nowych projektów (spółka w Polsce i w Czechach);
· uczestnictwo (nadzór) w badaniu bilansu i współpraca z audytorami, organizowanie audytu w spółce w Czechach;
· od 06/2014 również prokurent w spółce w Polsce i w Czechach;
· szukanie rozwiązań na poprawę sytuacji spółki w Polsce, rozwiązywanie bieżących problemów;
· próby zautomatyzowania i usprawnienia pracy w dziale finansowym/ księgowym, zmiany
funkcjonalności systemu finansowo- księgowego.
przeprowadzanie rekrutacji, przygotowywanie umów o pracę, cywilno-prawnych również dla
pracowników w Czechach, przygotowywanie rozliczeń rocznych dla pracowników (PITy/ IFT dla
obcokrajowców), przygotowywanie regulaminów pracy/ wynagradzania/ premiowania;
· nadzór nad działem finansowym spółki w Polsce i w Czechach;
· raportowanie miesięcznych wyników do spółki matki w Niemczech (P&L, BS, CF);
· opiniowanie pod względem finansowym nowych projektów (spółka w Polsce i w Czechach);
· uczestnictwo (nadzór) w badaniu bilansu i współpraca z audytorami, organizowanie audytu w spółce w Czechach;
· od 06/2014 również prokurent w spółce w Polsce i w Czechach;
· szukanie rozwiązań na poprawę sytuacji spółki w Polsce, rozwiązywanie bieżących problemów;
· próby zautomatyzowania i usprawnienia pracy w dziale finansowym/ księgowym, zmiany
funkcjonalności systemu finansowo- księgowego.
Księgowa/ HR Manager
• księgowanie OT, faktur kosztowych, delegacji, zaliczek, WB, kart płatniczych; księgowanie rezerw,
RMK; list płac; amortyzacji;
• potwierdzanie sald z dostawcami i odbiorcami;
• przygotowywanie i autoryzowanie przelewów;
• uczestnictwo w sporządzaniu deklaracji VAT i CIT;
• przygotowywanie niezbędnych dokumentów do banku oraz urzędów i instytucji (PFRON, GUS, ZUS) -sporządzanie raportów;
• przygotowywanie raportów dla Zarządu spółki; cash- flow, raporty miesięczne; raportowanie
miesięczne (bilans, RZIS, CF) dla spółki matki w Niemczech;
• aktywne uczestnictwo zamknięciu roku, współpraca z audytorami, organizowanie audytu w spółce
w Czechach;
• kadry/ płace – kompleksowa obsługa: przygotowywanie list płac (kalkulacja/ księgowanie/ Płatnik),
przeprowadzanie rekrutacji, przygotowywanie umów o pracę, cywilno-prawnych również dla
pracowników w Czechach, przygotowywanie rozliczeń rocznych dla pracowników (PITy/ IFT dla
obcokrajowców), przygotowywanie regulaminów pracy/ wynagradzania/ premiowania;
• nadzorowanie i zarządzanie zespołem pracowników w spółce w Czechach (ICP Czech s.r.o.);
• przygotowanie i organizowanie od zera działalności spółki w Czechach;
• zdobycie i zapewnienie finansowania dla spółki w Czechach ICP Czech s.r.o. (linia kredytowa);
• udział w due diligence (zarówno w Polsce jak i w Czechach);
• przygotowywanie dokumentacji i kalkulacji do wniosków o środki unijne (konkurs krajowy NCBiR
INNOTECH – ścieżka Hi-Tech);
• uczestnictwo w opracowywaniu budżetu dla spółek w Polsce i Czechach
RMK; list płac; amortyzacji;
• potwierdzanie sald z dostawcami i odbiorcami;
• przygotowywanie i autoryzowanie przelewów;
• uczestnictwo w sporządzaniu deklaracji VAT i CIT;
• przygotowywanie niezbędnych dokumentów do banku oraz urzędów i instytucji (PFRON, GUS, ZUS) -sporządzanie raportów;
• przygotowywanie raportów dla Zarządu spółki; cash- flow, raporty miesięczne; raportowanie
miesięczne (bilans, RZIS, CF) dla spółki matki w Niemczech;
• aktywne uczestnictwo zamknięciu roku, współpraca z audytorami, organizowanie audytu w spółce
w Czechach;
• kadry/ płace – kompleksowa obsługa: przygotowywanie list płac (kalkulacja/ księgowanie/ Płatnik),
przeprowadzanie rekrutacji, przygotowywanie umów o pracę, cywilno-prawnych również dla
pracowników w Czechach, przygotowywanie rozliczeń rocznych dla pracowników (PITy/ IFT dla
obcokrajowców), przygotowywanie regulaminów pracy/ wynagradzania/ premiowania;
• nadzorowanie i zarządzanie zespołem pracowników w spółce w Czechach (ICP Czech s.r.o.);
• przygotowanie i organizowanie od zera działalności spółki w Czechach;
• zdobycie i zapewnienie finansowania dla spółki w Czechach ICP Czech s.r.o. (linia kredytowa);
• udział w due diligence (zarówno w Polsce jak i w Czechach);
• przygotowywanie dokumentacji i kalkulacji do wniosków o środki unijne (konkurs krajowy NCBiR
INNOTECH – ścieżka Hi-Tech);
• uczestnictwo w opracowywaniu budżetu dla spółek w Polsce i Czechach
Księgowa
Small Planet Airlines
• księgowanie OT, faktur kosztowych, delegacji, zaliczek, WB, kart płatniczych;
• księgowanie rezerw, RMK; list płac; amortyzacji;
• potwierdzanie sald z dostawcami i odbiorcami;
• przygotowywanie przelewów;
• nadzór nad kasą gotówkową; rejestrowanie sprzedaży na kasie fiskalnej;
• uczestnictwo w przygotowywaniu i sprawdzaniu rejestrów VAT;
• przygotowywanie niezbędnych dokumentów do banku oraz Urzędów;
• przygotowywanie raportów dla Zarządu spółki; cash-flow, raporty miesięczne;
• aktywne uczestnictwo w badaniu bilansu i współpraca z audytorami;
• kontrola należności;
• księgowanie rezerw, RMK; list płac; amortyzacji;
• potwierdzanie sald z dostawcami i odbiorcami;
• przygotowywanie przelewów;
• nadzór nad kasą gotówkową; rejestrowanie sprzedaży na kasie fiskalnej;
• uczestnictwo w przygotowywaniu i sprawdzaniu rejestrów VAT;
• przygotowywanie niezbędnych dokumentów do banku oraz Urzędów;
• przygotowywanie raportów dla Zarządu spółki; cash-flow, raporty miesięczne;
• aktywne uczestnictwo w badaniu bilansu i współpraca z audytorami;
• kontrola należności;
Specjalista ds. finansowych
Luty 2005-Lipiec 2010 Specjalista ds. finansowych (Dział Finansów i Kontrolingu);
obowiązki:
• wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży dla klientów;
• przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników czasowych;
• księgowanie OT, faktur kosztowych, delegacji, zaliczek, WB, kart płatniczych;
• potwierdzanie sald z dostawcami i odbiorcami;
• przygotowywanie dokumentów do banku związanych z uruchomieniem i obsługą kredytu;
• opracowywanie budżetów działów firmy;
• przygotowywanie formatek do podziału czasu pracy;
• przygotowywanie raportów dla Zarządu spółki;
• kontrola należności oraz windykacja.
sierpień 2003- styczeń 2005 Asystent koordynatora projektu;
obowiązki:
• przygotowywanie ofert handlowych;
• pisanie dokumentacji do przetargów;
• wystawianie faktur zakupu i sprzedaży;
• aktualizacja firmowego portalu internetowego oraz tworzenie tekstów na portale klientów.
obowiązki:
• wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży dla klientów;
• przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników czasowych;
• księgowanie OT, faktur kosztowych, delegacji, zaliczek, WB, kart płatniczych;
• potwierdzanie sald z dostawcami i odbiorcami;
• przygotowywanie dokumentów do banku związanych z uruchomieniem i obsługą kredytu;
• opracowywanie budżetów działów firmy;
• przygotowywanie formatek do podziału czasu pracy;
• przygotowywanie raportów dla Zarządu spółki;
• kontrola należności oraz windykacja.
sierpień 2003- styczeń 2005 Asystent koordynatora projektu;
obowiązki:
• przygotowywanie ofert handlowych;
• pisanie dokumentacji do przetargów;
• wystawianie faktur zakupu i sprzedaży;
• aktualizacja firmowego portalu internetowego oraz tworzenie tekstów na portale klientów.
Szkolenia i kursy
Kurs przygotowujący do egzaminu na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych – Oddział
Okręgowy w Warszawie Stowarzyszenia Księgowych w Polsce;
Seminarium „VAT w transakcjach zagranicznych” – Centrum Treningu Biznesowego;
Szkolenie „VAT od 1 stycznia 2014” - Oddział Okręgowy w Warszawie Stowarzyszenia
Księgowych w Polsce.
Certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
Okręgowy w Warszawie Stowarzyszenia Księgowych w Polsce;
Seminarium „VAT w transakcjach zagranicznych” – Centrum Treningu Biznesowego;
Szkolenie „VAT od 1 stycznia 2014” - Oddział Okręgowy w Warszawie Stowarzyszenia
Księgowych w Polsce.
Certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
Zainteresowania:
ceramika, sztuka, malarstwo, kino, teatr, literatura
ceramika, sztuka, malarstwo, kino, teatr, literatura