Umiejętności
Microsoft Office
SAP
Obsługa klienta
FCE certificate of English
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Analityk ds. Procesów Finansowo-Księgowych
Rozwiązywanie problemów z powiadomień systemowych;
Raportowanie oraz prowadzenie korespondencji zgodnie z polityką i procedurami klienta;
Tworzenie faktur;
Przeglądanie umów i dokumentacji klienta w celu zakładania kont i kalkulowania faktur;
Kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
Szkolenie nowo przyjętych pracowników;
Udział w projekcie leanowym;
Tworzenie i aktualizacja procedur postępowania obsługiwanych procesów;
Stosowanie się do standardów bezpieczeństwa klienta.
Raportowanie oraz prowadzenie korespondencji zgodnie z polityką i procedurami klienta;
Tworzenie faktur;
Przeglądanie umów i dokumentacji klienta w celu zakładania kont i kalkulowania faktur;
Kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
Szkolenie nowo przyjętych pracowników;
Udział w projekcie leanowym;
Tworzenie i aktualizacja procedur postępowania obsługiwanych procesów;
Stosowanie się do standardów bezpieczeństwa klienta.
Specjalista ds. sprzedaży
Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta;
Obsługa kampanii outbound’owych i inbound’owych;
Prowadzenie negocjacji z klientem w oparciu o wykorzystanie technik wpływu społecznego opracowanych przez Roberta Cialdiniego;
Korespondencja mailowa z klientami;
Dbanie o prawidłowy przebieg informacji w firmie;
Przygotowanie zestawień i raportów dla działu Back Office.
Obsługa kampanii outbound’owych i inbound’owych;
Prowadzenie negocjacji z klientem w oparciu o wykorzystanie technik wpływu społecznego opracowanych przez Roberta Cialdiniego;
Korespondencja mailowa z klientami;
Dbanie o prawidłowy przebieg informacji w firmie;
Przygotowanie zestawień i raportów dla działu Back Office.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media