Anna Siudzińska

Profesjonalistka z ambicjami, skuteczny menadżer. Posiadająca wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ludźmi i projektami a także w sprzedaży i marketingu zdobyte w pracy zarówno w kraju i zagranicą.
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Coaching Lean Management Project Management obsługa komputera Prowadzenie szkoleń rekrutacja Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Sprzedaż Agile Strategia marketingowa zarządzanie marką Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Kierowanie ludźmi języki obce Sprzedaż międzynarodowa Zarządzanie marketingiem handel zagraniczny Szkolenia sprzedażowe Wykładowca marketing produktu Język angielski w biznesie Umiejętność budowania relacji z ludźmi nauka Autoprezentacja i sztuka wystąpień publicznych Fundrising webinaria Nauka na odległość

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
wykładowca akademicki
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu
Opracowywanie i prowadzenie wykładów akademickich.
Łączę tu swoją wiedzę teoretyczną i zamiłowanie do nauki z dzieleniem się wieloletnim doświadczeniem zawodowym.
Zakres tematyczny: historia, zarządzanie, coaching, marketing
Logo
Wiceprezes zarządu
Stowarzyszenie Biegaj Za Miastem
Organizowanie eventową charytatywnych / zawodów sportowych / kursów / spotkań motywacyjnych
Pozyskiwanie środków - foundrising.
Zarządzanie bieżąco budżetem Stowarzyszenia, współpraca z partnerami, fundacjami i beneficjentami działalności.
Logo
Prezes zarządu
Joker Investments Sp. z o. o.
Współpraca z Zarządem w zakresie podejmowania kluczowych decyzji rynkowych.
Do innych obowiązków i zadań należy m. in. :
- projektowanie i przeprowadzanie szkoleń dla Klientów firmy
- badania rynku
- współpraca z kluczowymi klientami
- coaching biznesowy i osobisty
- zarzadzanie projektami
- organizacja eventów
- reprezentowanie klientów w ich relacjach z kontrahentami zagranicznymi
- zarządzanie sprzedażą - pracownikami oraz siecią zewnętrzną
Logo
Konsultant d.s. Eksportu
Boltex Sp. z o.o.
Zarządzanie sprzedażą eksportową firmy na rynki zagraniczne.
Przygotowanie budżetu marketingowego oraz kampaniami marketingowych krajowych i zagranicznych (kraje Europejskie).
Organizacja udziału w targach, forach biznesowych oraz spotkaniach branżowych.
Budowanie sieci sprzedaży zewnętrznej, tworzenie programów wsparcia / motywacyjnych dla ich pracowników.
Współpraca działem sprzedaży w kraju / back-office oraz partnerami handlowymi zagranicą.
Współpraca z działem produkcji oraz kontrahentami z Azji.
Oriflame Poland
Regionalny kierownik sprzedaży
Bieżące zarządzanie pracą Regionu kujawsko-pomorskiego poprzez:
Zarządzanie wynikiem:
- dostarczanie wyników zgodnie z założonymi planami
- codzienny monitoring wyników - KPI
- prowadzanie sesji planowania biznesu z kluczowymi liderami
- coaching
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń rozwojowych
- prowadzenie webinarów
- zarządzanie programami wsparcia w terenie
Mailing, komunikacja ze strukturami
Regularne organizowanie spotkań motywacyjno-informacyjnych
Organizowanie oraz prowadzenie Konferencji Regionalnych
Udział w realizacji projektów, zarządzanie projektem.
Zarządzanie budżetem Regionu.
W sieci rozproszonej - około 50 osób bezpośrednio współpracujących; ponad 3000 w sieci głęboko rozproszonej.
Avon Cosmetics Polska
Okręgowy Menedżer Sprzedaży
Zarządzanie grupą Konsultantów, Liderów i Menedżerów jednej z największych firm kosmetycznych na świecie. Codzienna praca i monitorowanie KPI, wdrażanie planów oraz motywacja zespołu do ich realizacji. Organizacja i prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych.
Budowanie pozytywnego wizerunki firmy Avon Cosmetics Polska na powierzonym terenie.

- zarządzanie grupą ok 2000 Konsultantów; ok 100 Liderów oraz Menedżerów
- rekrutacja Liderów Sprzedaży oraz Menedżerów na powierzonym terenie
- szkolenie współpracowników Firmy w zakresie produktowym oraz technik sprzedaży
- szkolenia motywacyjne, rozwojowe oraz coaching
- organizowanie akcji marketingowych oraz eventów promocyjnych
- zarządzanie zespołem Menedżerów, Liderów oraz Konsultantów
- opracowywanie strategii rozwoju okręgu
- przygotowywanie akcji prospektingowych oraz eventów promocyjnych
- codzienna analiza raportów, praca z KPI
- realizacja celów strategicznych Firmy na powierzonym terenie
- organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych
Cavallo Anna Siudzińska
właściciel
Zakres działania firmy to:
Consulting i marketing:
- tworzenie biznes planów
- strategie i plany marketingowe
- organizacja imprez
- przygotowanie projektów

Działalność szkoleniowa:
- szkolenia - "Koń - mentor człowieka" (autorski program)
- coaching osobisty i biznesowy

Prowadzenie ośrodka jeździeckiego:
- Grupa Rekonstrukcji Historycznej Hamptons Legion - stworzenie, wpółkreowanie działalności
- Szlachecki Ośrodek Jeździecki OSK Stajnia Zagończyk - stworzenie, wpółkreowanie działalności
- szkolenia jeździeckie

Doradztwo historyczne:
- organizacja eventów historycznych
- pisanie scenariuszy wydarzeń rekonstrukcyjnych
- konsultacje historyczne
- Grupa Rekonstrukcji Historycznej "Zagończyk"
Logo
Dyrektor Handlowy
DAN-doors Poland Sp. z o.o.
Zarządzanie polską filią Firmy DAN-doors A/S - duńskiego producenta bram i drzwi przemysłowych różnego zastosowania.
Pełnienie roli Dyrektora Sprzedaży oraz p/o Dyrektora Zarządzającego w czasie jego nieobecności w Polsce.
- stworzenie biznes planu na potrzeby spółki-matki
- ciągłe badanie rynku
- realizacja start-up Firmy na terenie Polski
- stworzenie struktury organizacyjnej DAN-Doors Poland Sp. z o.o.
- rekrutacja oraz wdrażanie pracowników Spółki w Polsce (pracownicy administracyjno-biurowi; przedstawiciele handlowi; pracownicy techniczni)
- koordynowanie pracy działu handlowego oraz serwisu
- nadzorowanie budżetu Firmy oraz polityki personalnej
- zarządzenie sprzedażą Firmy na obszarze Europy środkowo-wschodniej
- budowanie sieci sprzedaży; nawiązywanie współpracy z partnerami zewnętrznymi
- kontakt z kluczowymi klientami Spółki; negocjowanie kontraktów
- szkolenia sprzedażowe dla pracowników oraz partnerów biznesowych
- tworzenie strategii rozwoju oraz badanie rynku
- tworzenie planów oraz celów dla działu handlowego oraz partnerów zewnętrznych
- realizacja projektów; systemów motywacyjnych dla Partnerów Handlowych; stworzenie systemu szkoleń
- nadzorowanie realizacji powierzonych planów i zadań przez zespół przedstawicieli oraz współpracowników
- nadzorowanie pracy działu marketingu (strona CRM, e-commerce, filmy reklamowe)
- dbałość o doby wizerunek Spółki - działania PR
- przygotowywanie targów, prezentacji publicznych, konferencji (m.in. Budma 2011)
- raportowanie do Zarządu spółki w Danii
- udział w spotkaniach Zarządu Spółki w Danii
Bank BNP Paribas
Kierownik Zespołu Sprzedaży
Projekt - Współtworzenie pierwszego w Polsce oddziału nowej sieci Mediatis. Jako oddziału Sygma Bank
Zakres obowiązków
- badanie rynku i analiza konkurencji
-rekrutacja pracowników
-działania marketingowe
-współpraca z działem prawnym w zakresie tworzenia produktów bankowych

Zakończenie współpracy ze względu na zmianę strategii firmy; nie wdrożenie projektu do realizacji.
Logo
Development coordinator
ASTA Bramy i systemy przeładunkowe Sp. z o.o.
Współpraca:
- dbanie o rozwój firmy
- kreowanie wizerunku firmy
- nawiązywanie kontaktów z kluczowymi klientami
- współpraca z zagranicznymi partnerami handlowymi (m.in. Dan-doors)
- organizowanie i przeprowadzanie prezentacji biznesowych (np. w czasie Kongresu Służb Utrzymania Ruchu PolMaintenance 2009)
- działania marketingowe
- tłumaczenia; organizowanie międzynarodowych spotkań biznesowych
Forma - współpraca biznesowa
Logo
Marketing Manager
Onyx International Sp. z o. o.
-nadzorowanie pracy działu marketingu
-tworzenie oraz realizowanie planów oraz strategii marketingowych długo i długoterminowych
-opracowywanie programów szkoleniowych dla współpracowników/wdrażanie systemu szkoleń
-przygotowanie animacji sprzedażowych oraz prezentacji handlowych
-kreowanie nowych produktów i marek
-organizowanie konkursów promocyjnych
-przygotowanie programu lojalnościowego
- e-commerce, nadzorowanie działań z zakresu marketingu internetowego
-przygotowywanie i opracowywanie tekstów reklamowych, sesji zdjęciowych itp.
- współpraca z działem sprzedaży w zakresie wdrażania projektów w terenie
Logo
Business developer, następnie Marketing Manager
BFSC Business and Finance Services London, Marble Arch
Odpowiedzialność za:
- umacnianie marki firmy na brytyjskim rynku
- kierowanie pracą zespołu przedstawicieli handlowych
- nadzorowanie pracy grafików oraz dziennikarzy
- kierowanie pracą agencji reklamowej
- tworzenie strategii biznesowych, planów marketingowych oraz kampanii dla klientów agencji
- szkolenie klientów z zakresu zasad prowadzenia biznesu w Wielkiej Brytanii
- praca z kluczowymi klientami Spółki w zakresie dostarczania im usług księgowo-marketingowych

Największe sukcesy:
- wydanie pierwszego numeru magazynu "Metropolia - Polish Business Magazine" (był on dostępny także w polskiej sieci EMPIK); Objęcie stanowiska Redaktora Naczelnego wydawnictwa.
- opracowywanie seminariów np o tematyce "Trade Finance" w British Polish Chamber of Commerce
- przygotowywanie nowych produktów finansowych - np. pre-paid credit card bfsc
Bank BPH
Doradca Private Banking
- opieka nad portfelem klientów z grupy Private Banking
- doradztwo inwestycyjne (fundusze, papiery dłużne, produkty strukturyzowane, lokaty, itp.)
- pozyskiwanie nowych klientów
- realizacja planów sprzedażowych
- szkolenie pracowników oddziałów w zakresie sprzedaży produktów inwestycyjnych
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Klienta
- realizowanie planów sprzedażowych
- sprzedaż produktów bankowych (kredytowych, depozytowych, inwestycyjnycvh oraz ubezpieczeniowych)
- doradztwo inwestycyjne
- opieka nad portfelem klientów oddziału
- organizowanie prezentacji i spotakań promocyjnych np. dla klientów, zainteresowanych inwestycjami
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca d.s. Kart Kredytowych
- sprzedaż kart kredytowych klientom indywidualnym
- przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji w czasie spotkań z grupami klientów
- organizowanie akcji promocyjnych w zakładach pracy
- realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych
Logo
praktyki dziennikarskie
Express Bydgoski
Jednym słowem - cudowna przygoda z dziennikarstwem... Głównie w czasie wakacji. Dzięki tej "szkole" wiem, jak wielką moc ma słowo...
Logo
Agent Ubezpieczeniowy/Manadżer Zespołu
Royal PBK TUnŻ
Doradctwo ubezpieczeniowe/sprzedaż ubezpieczeń na życie
Budowanie oraz zarządzanie zespołem Agentów Ubezpieczeniowych
Logo
Agent OFE/ Agent ubezpieczeniowy
Winterthur TuŻ SA
Oferowanie oraz sprzedaż ubezpieczeń OFE oraz ubezpieczeń na zycie

Projekty

BydziaTrail - zawody sportowe
Charytatywne zawody sportowe na dystansie 5 oraz 10 km.
Organizator - Stowarzyszenie Waleczne Serca
Cel
- zebranie środków na leczenie Marcinka Żala oraz działalność organizacji Arbuz;
- promocja aktywnego stylu życia oraz sportu
- promocja biegania oraz NW jako najprostszej aktywności sportowej

Szkolenia i kursy

Trener personalny - 2019
Dietetyka Sportowa - 2019
Mentoring - 2019
Train the Trainee - 2019
Certyfikacja COACHa AVON
Kurs instruktora rekreacji ruchowej specj. jazda konna - 2012
Interior design - Londyn 2007
Coaching in business- 2007 Londyn
Business developing - Londyn 2006
Certyfikat Konsultanta finansowego - 2005
Investestment basic - 2004
Kurs wychowawcy kolonijnego - 2001
Licencja agenta ubezpieczeniowego KNUiFE - 1999

Edukacja

Logo
Studia Humanistyczne, doktoranckie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Historia - Integracja Europejska, magisterskie
Uniwersytet w Bydgoszczy

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Rozwój osobisty, szkolenia i coaching;
Nauki humanistyczne;
Psychologia biznesu;
Sport - jeździectwo, biegi długodystansowe - ultramaratony, biegi górskie;

Organizacje

Stowarzyszenie Waleczne Serca;
Stowarzyszenie Biegaj Za Miastem

Inne

Szerokie spectrum zainteresowań oraz doświadczenia praktycznego. Udział w wielu konferencjach naukowych oraz popularnonaukowych o tematyce humanistycznej a także biznesowej. Publikacje naukowe i popularnonaukowe. Autorka książki: "UltraCzterdziestka czyli biegiem po marzenia" (wyd. Toruń 2020 r.) Działalność szkoleniowa, specjalizacja - skuteczne zarządzanie pozytywną motywacją w biznesie, wystąpienia publiczne, budowanie marki osobistej. Autorka wielu szkoleń wdrożonych skutecznie przez korporacje a także wykorzystywanych przez współpracujące przedsiębiorstwa.

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
B2B Business Networking Group and Club
B2B Business Networking Group and Club
Zapraszam do Grupy osoby zainteresowane tworzeniem dobrych dla biznesu "guanxi"
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Budowlańcy
Budowlańcy
Miejsce dla ludzi szeroko związanych z branżą budowlaną.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Bydgoszcz
Bydgoszcz
Grupa ludzi pochodzących z Bydgoszczy.
Coaching Room
Coaching Room
Grupa zrzeszająca członków portalu www.coachingroom.pl
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
Design aRT
Design aRT
Główna tematyką jest grafika 2D, webdesign, fotografia cyfrowa.
Event z końmi
Event z końmi
Grupa ma promować różnego rodzaju imprezy z końmi. Począwszy od spacerów po lesie, po wykładach na konferencji czy w trakcie wyjazdu integracyjnego, po specjalne widowiska z udziałem kaskaderów. Zapra
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.