Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Dealerów Samochodowych
- Wsparcie Dyrektora Sprzedaży w zakresie działań sprzedażowych.
- Współudział z Dyrektorem Sprzedaży w opracowywaniu planów sprzedaży w zakresie określonych produktów i kanałów sprzedaży.
- Bezpośrednia odpowiedzialność za wyniki i prawidłową realizację sprzedaży w zakresie przyporządkowanych grup ubezpieczeń.
- Doradztwo i instruktaż z zakresu przyporządkowanych grup ubezpieczeń oraz technik sprzedaży podległych ZS.
- Rozpatrywanie roszczeń i odwołań klientów w zakresie przedmiotowych ubezpieczeń.
- Monitorowanie wyników sprzedaży, poziomu szkodowości, przydzielonych grup ubezpieczeń i podmiotów sprzedaży.
- Nadzór i odpowiedzialność za działania przyporządkowanych Zespołów Sprzedaży w zakresie kreowania prawidłowych relacji z salonami samochodowymi, komisami oraz innymi Punktami Możliwej Sprzedaży.
- Odpowiedzialność za prawidłowy poziom przeszkolenia osób prowadzących bezpośrednią sprzedaż w podmiotach współpracujących z PZU S.A. w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
- Akceptacja warunków szczególnych i ofert ponadkompetencyjnych napływających z podległych Zespołów Sprzedaży.
- Inicjowanie zmian w funkcjonujących produktach ubezpieczeniowych oraz opiniowanie projektów nowych i modyfikowanych produktów.
- Wdrażanie w jednostkach terenowych oraz kanałach sprzedaży nowych i zmodyfikowanych warunków przydzielonych grup ubezpieczeń.
- Analiza pola ubezpieczeniowego określonych grup ubezpieczeń i kanałów sprzedaży oraz badanie potrzeb w tym zakresie.
- Analiza rynku motoryzacyjnego, działań towarzystw konkurencyjnych, a następnie opracowywanie na tej podstawie odpowiednich porównań oraz narzędzi i strategii sprzedaży.
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników pionu sprzedaży, podmiotów sprzedaży, a także osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w zakresie przyporządkowanych grup ubezpieczeń.
- Przekazywanie materiałów i informacji na linii Zespół Sprzedaży - Centrala PZU S.A. oraz odwrotnie.
- Nadzór i kontrola funkcjonalna Zespołów Sprzedaży oraz Inspektoratów/ COK/POK w zakresie realizowanych funkcji
- Współudział z Dyrektorem Sprzedaży w opracowywaniu planów sprzedaży w zakresie określonych produktów i kanałów sprzedaży.
- Bezpośrednia odpowiedzialność za wyniki i prawidłową realizację sprzedaży w zakresie przyporządkowanych grup ubezpieczeń.
- Doradztwo i instruktaż z zakresu przyporządkowanych grup ubezpieczeń oraz technik sprzedaży podległych ZS.
- Rozpatrywanie roszczeń i odwołań klientów w zakresie przedmiotowych ubezpieczeń.
- Monitorowanie wyników sprzedaży, poziomu szkodowości, przydzielonych grup ubezpieczeń i podmiotów sprzedaży.
- Nadzór i odpowiedzialność za działania przyporządkowanych Zespołów Sprzedaży w zakresie kreowania prawidłowych relacji z salonami samochodowymi, komisami oraz innymi Punktami Możliwej Sprzedaży.
- Odpowiedzialność za prawidłowy poziom przeszkolenia osób prowadzących bezpośrednią sprzedaż w podmiotach współpracujących z PZU S.A. w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
- Akceptacja warunków szczególnych i ofert ponadkompetencyjnych napływających z podległych Zespołów Sprzedaży.
- Inicjowanie zmian w funkcjonujących produktach ubezpieczeniowych oraz opiniowanie projektów nowych i modyfikowanych produktów.
- Wdrażanie w jednostkach terenowych oraz kanałach sprzedaży nowych i zmodyfikowanych warunków przydzielonych grup ubezpieczeń.
- Analiza pola ubezpieczeniowego określonych grup ubezpieczeń i kanałów sprzedaży oraz badanie potrzeb w tym zakresie.
- Analiza rynku motoryzacyjnego, działań towarzystw konkurencyjnych, a następnie opracowywanie na tej podstawie odpowiednich porównań oraz narzędzi i strategii sprzedaży.
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników pionu sprzedaży, podmiotów sprzedaży, a także osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w zakresie przyporządkowanych grup ubezpieczeń.
- Przekazywanie materiałów i informacji na linii Zespół Sprzedaży - Centrala PZU S.A. oraz odwrotnie.
- Nadzór i kontrola funkcjonalna Zespołów Sprzedaży oraz Inspektoratów/ COK/POK w zakresie realizowanych funkcji
Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Finansowych
- sprzedaż produktów finansowych przygotowanych przez GE Money Bank dla Nissan Poland Ltd.
- nadzór nad rozliczeniami między bankiem a dealerem
- reprezentowanie dealera w banku
- monitorowanie ilości przekazywanych klientów pomiędzy działem handlowym i działem finansowym
- nadzór nad rozliczeniami między bankiem a dealerem
- reprezentowanie dealera w banku
- monitorowanie ilości przekazywanych klientów pomiędzy działem handlowym i działem finansowym
Przedstawiciel Handlowy
- pozyskiwanie rynku i klientów w regionie wschodniej Polski- wprowadzanie do sklepów „nowości rynkowych”
- aranżacja sektorów wystawowych w placówkach handlowych
- negocjacje handlowe w zakresie sprzedaży
- nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami
- aranżacja sektorów wystawowych w placówkach handlowych
- negocjacje handlowe w zakresie sprzedaży
- nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami
Przedstawiciel Handlowy
PPHU DiM S.A.
- pozyskiwanie rynku i klientów w regionie wschodniej Polski
- utrzymywanie kontaktów z klientami
- rozszerzanie asortymentu w placówkach handlowych
- organizowanie promocji, degustacji
- nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami
- reprezentowanie firmy na targach i konkursach
- utrzymywanie kontaktów z klientami
- rozszerzanie asortymentu w placówkach handlowych
- organizowanie promocji, degustacji
- nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami
- reprezentowanie firmy na targach i konkursach
Szkolenia i kursy
2001 - kurs profesjonalne techniki sprzedaży i negocjacje handlowe przygotowany przez Bujnowicz Konsorcjum
2002 - dwutygodniowe szkolenie dla Koordynatorów ds. SprzedażyProduktów Finansowych zorganizowany przez GE Money Bank S.A. i Mercuri International.
- kultura organizacyjna Six Sigma
- nowa definicja jakości- metody rozwiązywania problemów, benchmarking
- ogólne zasady formułowania projektów, zarządzanie projektem, definiowanie celów
- pozyskanie wiedzy i umiejętności stosowania podstawowych narzędzi Six Sigma i metodologii w planie doskonalenia Define (zdefiniuj) - Measure (zmierz) - Analyze (analizuj)- Improve (doskonal) - Control (sprawdź) - (DMAIC) na poziomie Green Belt
- pozyskanie podstawowej wiedzy i umiejętności zarządzania procesami biznesowymi umożliwiającej zbudowanie struktury zarządzania procesami w swojej organizacji
- negocjacje handlowe
- rozpoznanie klienta (captive, gotówka, klient swojego banku) i dobór produktu adekwatnego do w/w rozpoznania- sprzedaż ubezpieczeń spłaty kredytu
- sprzedaż przedłużonej gwarancji na zakup samochodów
- asertywność
- pokonywanie zastrzeżeń klienta w stosunku do banku i produktów banku
2003 - refresher dotyczący technik sprzedaży, negocjacji i zarządzania przygotowan przez departament ds. szkoleń w GE Money Bank S.A.
2003 - szkolenie w zakresie ubezpieczania pojazdów komunikacyjnych przez T.U. STU Ergo Hestia S.A oraz Seminarium Umiejętności Sprzedażowych
2004 - szkolenie – zaawansowane techniki sprzedaży zewnętrznej oraz telemarketing w sprzedaży ; przygotowane przez Benefactor i GE Money Bank S.A. według modelu 4MAT 2005 - szkolenie w zakresie ubezpieczania pojazdów komunikacyjnych w T.U. STU Ergo Hestia S.A. zakończone egzaminem KNUiF z wynikiem bardzo dobrym
2006 - szkolenie w zakresie autoprezentacji, sztuki przekonywania i wywierania wpływu przygotowane przez PZU S.A.
2002 - dwutygodniowe szkolenie dla Koordynatorów ds. SprzedażyProduktów Finansowych zorganizowany przez GE Money Bank S.A. i Mercuri International.
- kultura organizacyjna Six Sigma
- nowa definicja jakości- metody rozwiązywania problemów, benchmarking
- ogólne zasady formułowania projektów, zarządzanie projektem, definiowanie celów
- pozyskanie wiedzy i umiejętności stosowania podstawowych narzędzi Six Sigma i metodologii w planie doskonalenia Define (zdefiniuj) - Measure (zmierz) - Analyze (analizuj)- Improve (doskonal) - Control (sprawdź) - (DMAIC) na poziomie Green Belt
- pozyskanie podstawowej wiedzy i umiejętności zarządzania procesami biznesowymi umożliwiającej zbudowanie struktury zarządzania procesami w swojej organizacji
- negocjacje handlowe
- rozpoznanie klienta (captive, gotówka, klient swojego banku) i dobór produktu adekwatnego do w/w rozpoznania- sprzedaż ubezpieczeń spłaty kredytu
- sprzedaż przedłużonej gwarancji na zakup samochodów
- asertywność
- pokonywanie zastrzeżeń klienta w stosunku do banku i produktów banku
2003 - refresher dotyczący technik sprzedaży, negocjacji i zarządzania przygotowan przez departament ds. szkoleń w GE Money Bank S.A.
2003 - szkolenie w zakresie ubezpieczania pojazdów komunikacyjnych przez T.U. STU Ergo Hestia S.A oraz Seminarium Umiejętności Sprzedażowych
2004 - szkolenie – zaawansowane techniki sprzedaży zewnętrznej oraz telemarketing w sprzedaży ; przygotowane przez Benefactor i GE Money Bank S.A. według modelu 4MAT 2005 - szkolenie w zakresie ubezpieczania pojazdów komunikacyjnych w T.U. STU Ergo Hestia S.A. zakończone egzaminem KNUiF z wynikiem bardzo dobrym
2006 - szkolenie w zakresie autoprezentacji, sztuki przekonywania i wywierania wpływu przygotowane przez PZU S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Zainteresowania
zootechnika ogólna, narciarstwo biegowe-rekreacyjne
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
NARCIARSTWO BIEGOWE
NARCIARSTWO BIEGOWE – to oferta dla osób interesujących się i czynnie uprawiających narciarstwo biegowe.
Porady stylistki inspiracje modowe
Grupa dla wszystkich poszukujących inspiracji modowych, ciekawych stron, stylizacji, porad.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Sztuka ORIGAMI
wschodnią sztuką tworzenia figurek z papieru. Reguły nakazują składać papier bez nacinania i klejenia. Korzenie sztuki sięgają do starożytnych Chin, w których narodziła się ona wraz z wynalezieniem pa
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.