Anna Olecha
Specjalista ds. kontaktów ze społecznością i promocji, ECM Group Polska Sp. z o.o.
Głogów,
dolnośląskie
Umiejętności
Umiejętność pracy w grupie
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy
komunikatywność oraz wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. kontaktów ze społecznością i promocji
prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych, tworzenie broszur informacyjnych, organizacja wizyt studyjnych na budowie dla mediów, prowadzenie i bieżąca obsługa strony internetowej kontraktu, bieżąca obsługa fotograficzna i filmowa budowy, przygotowywanie aktualnych informacji z postępu robót oraz ważnych zdarzeń na budowie
Starszy referent ds. szkolenia
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Krośnie
obsługa biura Ośrodka, obsługa klienta, udzielanie informacji, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami oraz negocjacje umów, przygotowywanie ofert na przetargi zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych, organizacja szkoleń i nadzór nad ich przebiegiem, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, prowadzenie korespondencji firmy, załatwianie spraw związanych z funkcjonowaniem biura.
Szkolenia i kursy
Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (ECDL Core)
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (ECDL Core)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media