Anna Nowicka
Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Trener sprzedaży
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menadżer
Salony Home&You
Zarządzanie i organizacja pracy salonów sprzedaży w Galeria Mokotów i Plac Unii Lubelskiej.
Organizacja procesu sprzedaży, logistyki. Rotacja towaru.
Dbanie o rentowność salonu.
Rekrutacja, szkolenie i motywowanie pracowników.
Organizacja procesu sprzedaży, logistyki. Rotacja towaru.
Dbanie o rentowność salonu.
Rekrutacja, szkolenie i motywowanie pracowników.
współpracownik
wystawiono
Ania to człowiek orkiestra. Mimo natłoku obowiązków potrafi skutecznie zarządzać podległym zespołem.
Ania jest bardzo wymagająca, nastawiona na realizację celu.
Nie zapomina natomiast o ludziach, którzy ten cel realizują, tworząc świetną atmosferę pracy.
Gorąco polecam współpracę z Anią.
Ania jest bardzo wymagająca, nastawiona na realizację celu.
Nie zapomina natomiast o ludziach, którzy ten cel realizują, tworząc świetną atmosferę pracy.
Gorąco polecam współpracę z Anią.
Kierownik Salonu
Zarządzanie funkcjonowaniem salonu.Organizacja pracy własnej i podległego zespołu.
Sprzedaż usług PTK Centertel i TP.
Rekrutacja, szkolenie, wprowadzanie nowych pracowników.
Coaching, rozwój kompetencji pracowników.
Bieżąca obsługa klientów salonu, rozwiązywanie trudnych sytuacji.
Wspieranie pracy handlowców.
Sprzedaż usług PTK Centertel i TP.
Rekrutacja, szkolenie, wprowadzanie nowych pracowników.
Coaching, rozwój kompetencji pracowników.
Bieżąca obsługa klientów salonu, rozwiązywanie trudnych sytuacji.
Wspieranie pracy handlowców.
Kierownik Salonu
Home&You ( LPP TEX)
Wprowadzenie marki na rynek warszawski.
Otwarcie i prowadzenie pierwszego salonu w Warszawie w CH Wola Park.
Organizacja pracy salonów-prowadzenie salonów w CH Reduta i CH Targówek.
Zatrudnianie, szkolenie, wprowadzanie nowych pracowników.Motywowanie i rozwój kompetencji pracowników.
Odpowiedzialność za wyniki finansowe prowadzonych salonów.
Szkolenie i wdrażanie nowych kierowników dołączających do zespołu.Czynny udział w otwarciach nowych salonów w Warszawie.
Wprowadzanie standardów obsługi Klienta.Dbanie o najwyższą jakoś obsługi.
Ścisła współpraca z działami firmy,przede wszystkim z działem VM- wspólne wypracowywanie nowych standardów VM.
Otwarcie i prowadzenie pierwszego salonu w Warszawie w CH Wola Park.
Organizacja pracy salonów-prowadzenie salonów w CH Reduta i CH Targówek.
Zatrudnianie, szkolenie, wprowadzanie nowych pracowników.Motywowanie i rozwój kompetencji pracowników.
Odpowiedzialność za wyniki finansowe prowadzonych salonów.
Szkolenie i wdrażanie nowych kierowników dołączających do zespołu.Czynny udział w otwarciach nowych salonów w Warszawie.
Wprowadzanie standardów obsługi Klienta.Dbanie o najwyższą jakoś obsługi.
Ścisła współpraca z działami firmy,przede wszystkim z działem VM- wspólne wypracowywanie nowych standardów VM.
Kierownik sklepu
Bieżące zarządzanie sklepem.
Rekrutacja, szkolenie nowych pracowników.Motywowanie, podnoszenie kompetencji pracowników.
Tworzenie budżetu sklepu.Odpowiedzialność za budżet sklepu,kontrola kosztów. Kontrola rotacji towaru. Odpowiedzialność za straty sklepu.Rozliczana za wynik finansowy prowadzonego sklepu.
Czynny udział w kilkunastu otwarciach sklepów, tworzenie nowych zespołów sprzedażowych, wdrażanie ich do pracy.
Szkolenie i wdrażanie dołączających do zespołu zastępców kierownika i kierowników sklepów.
Wprowadzanie nowych standardów obsługi klienta.
Tworzenie i wprowadzanie nowych standardów wystawienniczych.
Czynny udział w stworzeniu ścieżki wdrożeniowej i rozwojowej dla sprzedawców sklepów, zakończony stworzeniem Akademii Smyka.
Pracowałam w kilku sklepach Smyk na terenie Warszawy, min. CH Blue City, CH Promenada,CH Targówek, CH Złote Tarasy, CH Arkadia.
Praca ze zróżnicowaną wielkością załóg ( kilka i kilkadziesiąt osób) oraz zróżnicowaną wielkością powierzchni sklepów ( 500-1600 m2).
Rekrutacja, szkolenie nowych pracowników.Motywowanie, podnoszenie kompetencji pracowników.
Tworzenie budżetu sklepu.Odpowiedzialność za budżet sklepu,kontrola kosztów. Kontrola rotacji towaru. Odpowiedzialność za straty sklepu.Rozliczana za wynik finansowy prowadzonego sklepu.
Czynny udział w kilkunastu otwarciach sklepów, tworzenie nowych zespołów sprzedażowych, wdrażanie ich do pracy.
Szkolenie i wdrażanie dołączających do zespołu zastępców kierownika i kierowników sklepów.
Wprowadzanie nowych standardów obsługi klienta.
Tworzenie i wprowadzanie nowych standardów wystawienniczych.
Czynny udział w stworzeniu ścieżki wdrożeniowej i rozwojowej dla sprzedawców sklepów, zakończony stworzeniem Akademii Smyka.
Pracowałam w kilku sklepach Smyk na terenie Warszawy, min. CH Blue City, CH Promenada,CH Targówek, CH Złote Tarasy, CH Arkadia.
Praca ze zróżnicowaną wielkością załóg ( kilka i kilkadziesiąt osób) oraz zróżnicowaną wielkością powierzchni sklepów ( 500-1600 m2).
Menager restauracji
Domino's Pizza
Stworzenie i prowadzenie restauracji w Łomiankach w latach 1998-2002.
Organizacja pracy restauracji.Zarządzanie pracownikami.
Sprzedaż produktów restauracji.
Zarządzanie polityką magazynową.
Rekrutacja, szkolenie nowych pracowników.
Motywowanie i rozliczanie pracowników.
Udział w licznych szkoleniach i konkursach wewnętrznych.
Organizacja pracy restauracji.Zarządzanie pracownikami.
Sprzedaż produktów restauracji.
Zarządzanie polityką magazynową.
Rekrutacja, szkolenie nowych pracowników.
Motywowanie i rozliczanie pracowników.
Udział w licznych szkoleniach i konkursach wewnętrznych.
Szkolenia i kursy
Psychologia szefa (certyfikat)
Akademia Umiejętności Trenerskich w Instytucie Kształcenia Motywacyjnego w Olsztynie
7 nawyków skutecznego działania (certyfikat)
Akademia Profesjonalnej Sprzedaży w Instytucie Kształcenia Motywacyjnego w Olsztynie
Akademia Umiejętności Trenerskich w Instytucie Kształcenia Motywacyjnego w Olsztynie
7 nawyków skutecznego działania (certyfikat)
Akademia Profesjonalnej Sprzedaży w Instytucie Kształcenia Motywacyjnego w Olsztynie
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Psychologia
Coaching
Szkolenia- badanie potrzeb szkoleniowych, tworzenie szkoleń
Coaching
Szkolenia- badanie potrzeb szkoleniowych, tworzenie szkoleń
Organizacje
Instytut Kształcenia Motywacyjnego Olsztyn
Grupy
Leaders Factory Instytut Kształcenia Motywacyjnego
Grupa poświęcona wszystkim, którzy pragną rozwinąć kompetencje sprzedażowe oraz trenerskie.
Warszawski Klub Trenera
Grupa dla tych, którzy chcą być lub są już trenerami i uczestniczą w spotkaniach w Warszawie.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.