Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. Pozyskiwania Talentów (Talent Acquisition Consultant)
- Realizacja projektów rekrutacyjnych dla wszystkich organizacji Philips Polska i Philips Lighting (od pierwszego kontaktu z kandydatem do uzgodnienia warunków oferty), głównie z obszaru inżynierii produkcji (konstruktorzy maszyn, inżynierowie procesów produkcyjnych), logistyki (planiści produkcji), jakości (liderzy projektów jakościowych, specjaliści jakości dostawców i komponentów), zarządzania projektami, ale również finansów (kontrolerzy finansowi), marketingu (trade marketing, segment marketing), IT (IT Business Analysts) i sprzedaży (KAM).
- Zarządzanie i administrowanie bazą Kandydatów w Taleo.
- Redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych i definiowanie profili kandydatów.
- Raportowanie wskaźników i KPI’s do Talent Acquisition Managera.
- Zarządzanie i administrowanie bazą Kandydatów w Taleo.
- Redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych i definiowanie profili kandydatów.
- Raportowanie wskaźników i KPI’s do Talent Acquisition Managera.
Specjalista ds. HR
- Realizacja głównych procesów HR-owych z obszaru „miękkiego”: badanie zaangażowania pracowników, analiza wyników i ich prezentacja dla Zarządu, przeprowadzanie sesji „deep dive” ze wszystkimi grupami pracowników, definicja planów naprawczych i wsparcie managementu w ich implementacji; roczne i półroczne oceny pracowników (performance management), kalibracje ocen, planowanie działań rozwojowych, tworzenie planów szkoleń.
- Organizacja aktywności integracyjnych – wyjazdy, pikniki rodzinne, spotkania świąteczne, imprezy okolicznościowe, jak Mikołajki, Dzień Dziecka, wybory Pracownika Roku, itp.
- Administracja polisami ubezpieczeniowymi członków kadry menedżerskiej.
- Organizacja aktywności integracyjnych – wyjazdy, pikniki rodzinne, spotkania świąteczne, imprezy okolicznościowe, jak Mikołajki, Dzień Dziecka, wybory Pracownika Roku, itp.
- Administracja polisami ubezpieczeniowymi członków kadry menedżerskiej.
Asystentka ds. Personalnych/Asystentka Dyr. Personalnego
- Udział w wybranych procesach HR: rekrutacji, organizacji szkoleń, badaniu satysfakcji pracowników, ocenie pracowników, itp.
- Nadzór nad procesem Zarządzania Jakością w Dziale HR, przygotowywanie sprawozdań i prezentacji dla potrzeb audytów wewnętrznych (aktualizacja procedur, Księgi Procesów, instrukcji, itp.).
- Współpraca z dostawcą usług medycznych, wdrażanie programów typu Wellness, organizacja akcji szczepień i badań profilaktycznych dla pracowników.
- Organizacja na zlecenie Zarządu bali karnawałowych, przyjęć świątecznych oraz innych imprez dla pracowników o charakterze integracyjnym.
- Nadzór nad procesem Zarządzania Jakością w Dziale HR, przygotowywanie sprawozdań i prezentacji dla potrzeb audytów wewnętrznych (aktualizacja procedur, Księgi Procesów, instrukcji, itp.).
- Współpraca z dostawcą usług medycznych, wdrażanie programów typu Wellness, organizacja akcji szczepień i badań profilaktycznych dla pracowników.
- Organizacja na zlecenie Zarządu bali karnawałowych, przyjęć świątecznych oraz innych imprez dla pracowników o charakterze integracyjnym.
Executive Assistant (Asystentka Partnerów w dziale Doradztwa Podatkowego)
- Prowadzenie kalendarzy spotkań, organizacja podróży służbowych.
- Codzienne przygotowywanie dla przełożonych dokumentów wymagających akceptacji i podpisu, takich jak faktury, zamówienia, rozliczenia wydatków innych pracowników, wnioski pracownicze, itp. Nadzór nad prawidłowym obiegiem tych dokumentów.
- Organizowanie, planowanie i obsługa seminariów i konferencji dla klientów (średnio dla ok. 250 osób), w tym: tworzenie zaproszeń i materiałów, przygotowywanie prezentacji dla mówców, planowanie i nadzorowanie budżetu oraz rozliczenia imprez.
- Sprawne przepisywanie i formatowanie rękopisów (również z dyktafonu), sporządzanie raportów i prezentacji w Power Point.
- Sporządzanie protokołów ze spotkań kierownictwa Działu, redagowanie notatek i okólników przeznaczonych dla pracowników.
- Codzienne przygotowywanie dla przełożonych dokumentów wymagających akceptacji i podpisu, takich jak faktury, zamówienia, rozliczenia wydatków innych pracowników, wnioski pracownicze, itp. Nadzór nad prawidłowym obiegiem tych dokumentów.
- Organizowanie, planowanie i obsługa seminariów i konferencji dla klientów (średnio dla ok. 250 osób), w tym: tworzenie zaproszeń i materiałów, przygotowywanie prezentacji dla mówców, planowanie i nadzorowanie budżetu oraz rozliczenia imprez.
- Sprawne przepisywanie i formatowanie rękopisów (również z dyktafonu), sporządzanie raportów i prezentacji w Power Point.
- Sporządzanie protokołów ze spotkań kierownictwa Działu, redagowanie notatek i okólników przeznaczonych dla pracowników.
Administrative Assistant (Asystentka Zespołu Doradztwa Podatkowego dla Osób Fizycznych)
- Terminowe składanie formularzy podatkowych klientów w odpowiednich Urzędach Skarbowych.
- Gromadzenie informacji niezbędnych do rozliczeń podatkowych klientów (np. informacje o dochodach).
- Sporządzenie na polecenie przełożonych informacji i raportów dotyczących całego zespołu, takich jak ewidencja czasu pracy, ewidencja wydatków, a także nadzór nad płatnościami.
- Gromadzenie informacji niezbędnych do rozliczeń podatkowych klientów (np. informacje o dochodach).
- Sporządzenie na polecenie przełożonych informacji i raportów dotyczących całego zespołu, takich jak ewidencja czasu pracy, ewidencja wydatków, a także nadzór nad płatnościami.
Szkolenia i kursy
2011 - Tajniki Efektywnej Rekrutacji - Homo Creatore
2011 - HR Business Partner - IIR
2008 - Pierwsza pomoc (postępowanie w nagłych stanach zagrożenia życia, resuscytacja krążeniowo-oddechowa, pierwsza pomoc w urazach) - Medicover
2008 - Specjalista ds. Personalnych - Dom Wiedzy
2008 - Rola pracownika w systemie zarządzania jakością - KEMA
2007 - Szkolenie dla audytorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2000 - KEMA
2011 - HR Business Partner - IIR
2008 - Pierwsza pomoc (postępowanie w nagłych stanach zagrożenia życia, resuscytacja krążeniowo-oddechowa, pierwsza pomoc w urazach) - Medicover
2008 - Specjalista ds. Personalnych - Dom Wiedzy
2008 - Rola pracownika w systemie zarządzania jakością - KEMA
2007 - Szkolenie dla audytorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2000 - KEMA
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Kino, literatura
Inne
e-mail: a.nowak7645@upcpoczta.pl
Grupy
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
zapraszam wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz zainteresowanych tematyką HR
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist