Anna Nowak

Student, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Access AX 2009 Microsoft Excel SAP SOX 404 PŁATNIK Buchalter - podstawy SOX audits

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Referent w dziale finansowo - księgowym
Emerson Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Na stanowisku referenta w dziele finansowo - księgowym byłam odpowiedzialna za:
- codzienną ewidencję faktur kosztowych w systemie księgowym Microsoft Dynamics AX 2009,
- prawidłowy obieg dokumentów księgowych,
- ustalanie miejsc powstawania kosztów zgodnie z potrzebami Firmy,
- wystawianie refaktur,
- księgowanie rezerw na rabaty potransakcyjne,
- kompletowanie dokumentów dotyczących WDT, w tym: sprawdzanie kursów i potwierdzeń dostawy,
- sprawdzanie rejestrów VAT, w tym: sprzedaż niezależna, rozliczana przez nabywcę,
- wystawianie faktur sprzedażowych, w tym odwrotne obciążenie,
- łączenie pozycji na kontach bilansowych.

Stanowisko referenta w dziale finansowo - księgowym wykształciło we mnie umiejętności pracy analitycznej pod presją czasu, dokładność oraz samodzielność w inicjowaniu niezbędnych działań zmierzających do poprawy jakości pracy w dziale.
Logo
Recreation Attendant
Carousel Resort Hotel and Condominiums
Work&Travel Program

Na stanowisku byłam odpowiedzialna za obsługę i bezpieczeństwo gości hotelowych. Praca wymagała ode mnie bardzo dobrej organizacji czasu pracy ze względu na dużą liczbę obowiązków, a także szybkiego dostosowywania się do nowych sytuacji.

Dzięki uczestnictwu w programie Work&Travel poznałam amerykańską kulturę oraz obyczaje. Poza tym miałam możliwość pracować w międzynarodowym środowisku, co udoskonaliło moją znajomość języka angielskiego.
Logo
Pracownik biurowy
TAXTOR Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Kowalczyk
Na stanowisku pracownika biurowego do moich obowiązków należało:
- księgowanie dokumentów,
- generowanie dowodów wewnętrznych,
- generowanie deklaracji w programie Płatnik,
- przygotowanie przelewów bankowych,
- archiwizowanie dokumentów księgowych,
- bezpośredni kontakt z klientami Kancelarii, również drogą telefoniczną i mailową.

Praca w Kancelarii Doradztwa Podatkowego pozwoliła mi na zdobycie cennego doświadczenia, które wraz z posiadaną wiedzą teoretyczną uzyskaną na studiach oraz na szkoleniach wewnętrznych organizowanych w Kancelarii, zaowocowało pozytywnymi rezultatami mojej pracy, a także niezwłocznym wykonywaniem powierzonych zadań.
TZMO SA
Praktykantka w dziale zakupów
W trakcie trwania praktyki do moich obowiązków należało:
- zapoznanie się z organizacją pracy Działu Zakupów,
- zapoznanie się z zasadami doboru dostawców,
- zaznajomienie się z procesem wyboru dostawcy,
- przygotowywanie zapytań ofertowych,
- zbieranie i podsumowywanie danych,
- przygotowywanie zestawień w MS Excel,
- wykorzystanie narzędzi e-Procurement.

Praca na stanowisku Praktykantki w Dziale Zakupów pozwoliła mi na poszerzenie wiedzy teoretycznej zdobytej na studiach o istotną praktykę, która jest niezbędna do podjęcia przyszłej pracy. Dzięki chęci podejmowania nowych wyzwań dobrze wywiązywałam się ze swoich obowiązków.
GRUPA NEUCA
Praktykantka w dziale Administracja Sprzedaży
W trakcie trwania praktyki do moich obowiązków należało:
- weryfikacja umów,
- weryfikacja baz danych,
- przygotowanie i wysyłka dokumentów,
- aktualizacja baz danych,
- przygotowanie raportów.

Poprzez silną wewnętrzną motywację do pracy bardzo szybko dążyłam do jak najszerszego poznania zagadnień związanych z wykonywanymi pracami, zapoznałam się z funkcjonowaniem programu SAP.
Logo
Skarbnik/Sekretarz
Koło Naukowe Forum e-Biznesu
Do moich obowiązków na stanowisku Skarbnika/Sekretarza należało:
- prowadzenie ewidencji kosztów ponoszonych przez Koło Naukowe,
- tworzenie rocznych sprawozdań z działalności Koła,
- redagowanie raportów z cotygodniowych posiedzeń Koła,
- współorganizowanie corocznej konferencji naukowej "Dni e-Biznesu" o tematyce e -ecommerce, płatności, finansów, marketingu, innowacji oraz Internetu, na którą zapraszamy specjalistów z poszczególnych branży,
- współpraca przy organizowaniu "Dnia Mobilnych Technologii" w ramach Festiwalu Ekonomisty odbywającego się na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.

Dzięki pracy w Kole Naukowym nauczyłam się rzetelne wykonywać zdania, dobrej organizacji własnego czasu, odpowiedzialności i sumienności.

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Staże/Praktyki
Staże

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.