Anna Nina Biel

Business Operations Manager at Cisco Systems
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Oprogramowanie BMC Dyplomacja Angielski Zarządzanie incydentami Zarządzanie IT IT Operations Outsourcing IT Zarządzanie usługami IT ITIL Zarządzanie Microsoft Office Polski dostarczanie usług Service Desk Zarządzanie usługami Sla pomoc techniczna Telekomunikacja tłumaczenia System Windows ITIL Foundation Certificate in IT Service Management

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
japoński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Cisco Systems Poland Sp. z o.o.
High Touch Operations Manager
Responsibilities:
-Supporting delivery of High Touch Technical Support (HTTS) program to major accounts, or Global Technical Centre (TAC) where applicable
-Ensuring follow-up and closure of critical problems with large strategic customers
-Using standard tool to receive alerts and monitor status of new customer service requests (cases) pushing through to resolution
-Regularly interacting with Cisco's customers and internal teams in a coordinated fashion to ensure problem resolution
-Maintaining a good relationship with the customer during the course of the problem resolution process through the effective use of email, telephone, NetMeeting, video conferencing and other collaboration methods
-Co-ordinating root cause/operational analysis in conjunction with the High Touch Engineer (HTE)
-Carring out reporting, SLA calculations and trending analysis
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Incident Manager
Responsibilities:
-Monitoring high priority incidents
-Aiming to restore normal service operation as quickly as possible
-Minimising the adverse effect on business operations
-Ensuring that the best possible levels of service quality are maintained
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Incident Handler
Responsibilities:
-Handling incidents and requests by properly recording, classifying and prioritizing them
-Providing first level IT Service support
-Managing and maintaining ownership of incidents throughout their lifecycle
-Providing a professional interface between users and other processes

Szkolenia i kursy

- ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management

- Japanese Language Proficiency Test 2
(held by Japan Foundation and Japan Educational Exchanges and Services)

Edukacja

Logo
Foreign Service, studia podyplomowe
European Academy of Diplomacy
Logo
Japanese Studies, magisterskie
Jagiellonian University
Logo
Japanese Studies, licencjackie
Jagiellonian University

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT

Zainteresowania

board games, choir music

Inne

IT Skills:
-BMC Remedy
-Windows XP/Vista/7
-MS Office 2007/2010
-Adobe Photoshop/Corel

Grupy

Europejska Akademia Dyplomacji
Europejska Akademia Dyplomacji
Europejska Akademia Dyplomacji jest instytucją edukacyjną, która kształci kadry na potrzeby polskiej administracji, w tym w szczególności dyplomacji oraz biznesu krajowego i międzynarodowego.
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Języki obce a praca
Języki obce a praca
Grupa poliglotów. Powiedz jakimi językami obcymi władasz, a wskażemy Ci mozliwości wykorzystywania tych języków na codzień.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość