Doświadczenie zawodowe
manager artystów
Artist Management (Media&Work)
Artist Management to program wszechstronnego wsparcia managerskiego dla artystów, przygotowany przez Media&Work Agencję Komunikacji Medialnej. Wieloletnia działalność na rzecz promocji kultury - współpraca z czołowymi instytucjami kultury w Polsce oraz działalność wydawnicza na potrzeby rynku sztuki - pozwoliły połączyć nam potrzeby i aspiracje indywidualnych twórców z ich artystycznym oraz komercyjnym sukcesem.
Nasza współpraca z artystami zdejmuje z nich odpowiedzialność organizacji oraz monitorowania prowadzonych działań komunikacyjnych – sprawiamy, że sztuka zostaje dostrzeżona zarówno przez instytucje kultury, galerie sztuki, animatorów kultury i sympatyków, jak i zmierzamy do jej sukcesu komercyjnego.
Opieka obejmuje działania związane z przygotowaniem i dystrybucją materiałów promocyjnych, kontaktami z mediami i instytucjami, pozyskiwaniem nowych klientów, sponsorów, mecenasów, organizacją wydarzeń. W pracy wykorzystujemy doświadczenie zdobyte przez naszych pracowników oraz współpracowników na polu krytyki artystycznej, psychologii, biznesu, dziennikarstwa, reklamy oraz nowych technologii.
Czym dokładnie się zajmujemy?
1. Planowanie i doradztwo:
-doradztwo komunikacyjne i finansowe;
-doradztwo biznesowe;
-wsparcie prawne.
2. Portfolio i wizerunek:
- budowa wizerunku artystów;
- przygotowanie materiałów promocyjnych: strona www, portfolio artystyczne, teksty, zdjęcia, filmy, nagrania, animacje;
- organizacja wydarzeń i wystaw artystycznych.
3. PR - Kontakty z klientami, instytucjami kultury, mediami:
- negocjowanie i egzekwowanie umów;
- reprezentowanie interesów naszych Klientów;
- pozyskiwanie sponsorów, mecenasów.
Kontakt w sprawie współpracy: artysta[at]media-work.pl
Nasza współpraca z artystami zdejmuje z nich odpowiedzialność organizacji oraz monitorowania prowadzonych działań komunikacyjnych – sprawiamy, że sztuka zostaje dostrzeżona zarówno przez instytucje kultury, galerie sztuki, animatorów kultury i sympatyków, jak i zmierzamy do jej sukcesu komercyjnego.
Opieka obejmuje działania związane z przygotowaniem i dystrybucją materiałów promocyjnych, kontaktami z mediami i instytucjami, pozyskiwaniem nowych klientów, sponsorów, mecenasów, organizacją wydarzeń. W pracy wykorzystujemy doświadczenie zdobyte przez naszych pracowników oraz współpracowników na polu krytyki artystycznej, psychologii, biznesu, dziennikarstwa, reklamy oraz nowych technologii.
Czym dokładnie się zajmujemy?
1. Planowanie i doradztwo:
-doradztwo komunikacyjne i finansowe;
-doradztwo biznesowe;
-wsparcie prawne.
2. Portfolio i wizerunek:
- budowa wizerunku artystów;
- przygotowanie materiałów promocyjnych: strona www, portfolio artystyczne, teksty, zdjęcia, filmy, nagrania, animacje;
- organizacja wydarzeń i wystaw artystycznych.
3. PR - Kontakty z klientami, instytucjami kultury, mediami:
- negocjowanie i egzekwowanie umów;
- reprezentowanie interesów naszych Klientów;
- pozyskiwanie sponsorów, mecenasów.
Kontakt w sprawie współpracy: artysta[at]media-work.pl
wydawca, redaktor naczelny
Wydawnictwo internetowe Rynek i Sztuka, na które składają się funkcjonalności: Portal Rynek i Sztuka (http://rynekisztuka.pl), Katalog Rynku i Sztuki oraz Raport Rynku i Sztuki, zajmuje się stymulacją polskiego rynku inwestycyjnego. W sposób fachowy dostarcza niezbędnych informacji mających istotny wpływ na zakup, bądź sprzedaż dzieła sztuki, kompleksowo prowadzi przez proces zakupu dzieła sztuki (od wyboru artysty, galerii lub domu aukcyjnego, po aspekty prawne, transport i ubezpieczenie), rozważa kwestie zabezpieczania i ekspozycji zbiorów, jak również śledzi interdyscyplinarny dyskurs poświęcony kulturze artystycznej.
Portal Rynek i Sztuka (http://rynekisztuka.pl) jest obecnie największą, codziennie aktualizowaną, w pełni niezależną platformą komunikacyjną dla kolekcjonerów, inwestorów oraz sympatyków sztuki. Miesięczna liczba odwiedzin, przekraczająca 100 000, klasyfikuje Rynek i Sztukę na pierwszym miejscu rankingu najpopularniejszych internetowych magazynów branżowych, a CTR na poziomie 2,54% świadczy o wysokiej akceptowalności polityki promocyjnej portalu.
Wydawnictwo w ciągu 2 lat działalności zaangażowane było w promocję i współorganizację szeregu wydarzeń kulturalnych, wystaw i inicjatyw artystycznych. W sposób ciągły prowadzi wykłady edukacyjne dla początkujących kolekcjonerów sztuki. Lista podmiotów współpracujących obejmuje m.in.:
Instytucje kultury:
Muzeum Narodowe we Wrocławiu;
Muzeum Współczesne Wrocław;
Zakład Narodowy im. Ossolińskich;
Mieszkanie Gepperta we Wrocławiu;
Centrum Kultury AGORA we Wrocławiu;
Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK w Krakowie;
Muzeum Narodowe w Krakowie;
Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej „Manggha” (Kraków);
Bunkier Sztuki (Kraków);
Zachęta Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie;
Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie;
Rondo Sztuki (Katowice);
Muzeum Narodowe w Gdańsku;
Muzeum Miasta Gdyni;
Muzeum Hymnu Narodowego;
Targi, fundacje, festiwale:
Przegląd Sztuki Survival;
Fundacja Sztuki Współczesnej Art Transparent;
Targi Sztuki Art Expo;
Targi Sztuki w Krakowie;
Warszawskie Targi Sztuki;
Targi Expositio w Kielcach;
Targi Wyposażenia Archiwów, Muzeów, Bibliotek i Kancelarii Dziedzictwo;
Galerie prywatne:
Galeria Sztuki Współczesnej Socato;
Galeria Sztuki Platon;
Galeria Artykwariat;
Galeria DNA;
Galeria M;
Galeria Sztuki Współczesnej Arttrakt;
Sarapata Gallery;
Galeria Fibak;
Galeria ATTIS;
Galeria Kuratorium;
Soho Factory;
Galeria van Rij.
Domy aukcyjne:
DA Rempex;
DESA Unicum;
Firmy:
Deloitte;
Wealth Solutions
Portal Rynek i Sztuka (http://rynekisztuka.pl) jest obecnie największą, codziennie aktualizowaną, w pełni niezależną platformą komunikacyjną dla kolekcjonerów, inwestorów oraz sympatyków sztuki. Miesięczna liczba odwiedzin, przekraczająca 100 000, klasyfikuje Rynek i Sztukę na pierwszym miejscu rankingu najpopularniejszych internetowych magazynów branżowych, a CTR na poziomie 2,54% świadczy o wysokiej akceptowalności polityki promocyjnej portalu.
Wydawnictwo w ciągu 2 lat działalności zaangażowane było w promocję i współorganizację szeregu wydarzeń kulturalnych, wystaw i inicjatyw artystycznych. W sposób ciągły prowadzi wykłady edukacyjne dla początkujących kolekcjonerów sztuki. Lista podmiotów współpracujących obejmuje m.in.:
Instytucje kultury:
Muzeum Narodowe we Wrocławiu;
Muzeum Współczesne Wrocław;
Zakład Narodowy im. Ossolińskich;
Mieszkanie Gepperta we Wrocławiu;
Centrum Kultury AGORA we Wrocławiu;
Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK w Krakowie;
Muzeum Narodowe w Krakowie;
Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej „Manggha” (Kraków);
Bunkier Sztuki (Kraków);
Zachęta Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie;
Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie;
Rondo Sztuki (Katowice);
Muzeum Narodowe w Gdańsku;
Muzeum Miasta Gdyni;
Muzeum Hymnu Narodowego;
Targi, fundacje, festiwale:
Przegląd Sztuki Survival;
Fundacja Sztuki Współczesnej Art Transparent;
Targi Sztuki Art Expo;
Targi Sztuki w Krakowie;
Warszawskie Targi Sztuki;
Targi Expositio w Kielcach;
Targi Wyposażenia Archiwów, Muzeów, Bibliotek i Kancelarii Dziedzictwo;
Galerie prywatne:
Galeria Sztuki Współczesnej Socato;
Galeria Sztuki Platon;
Galeria Artykwariat;
Galeria DNA;
Galeria M;
Galeria Sztuki Współczesnej Arttrakt;
Sarapata Gallery;
Galeria Fibak;
Galeria ATTIS;
Galeria Kuratorium;
Soho Factory;
Galeria van Rij.
Domy aukcyjne:
DA Rempex;
DESA Unicum;
Firmy:
Deloitte;
Wealth Solutions
owner
Media&Work Agencja Komunikacji Medialnej poza prowadzeniem regularnych działań marketingowych dla firm, instytucji i klientów indywidualnych, specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań marketingu niszowego. Pomagamy określić grupę docelową i najlepsze możliwe ścieżki rozwoju marki. Zapewnimy mechanizmy marketingowe oraz unikalną komunikację dopasowane do możliwości i potrzeb wymagających klientów. Realizujemy nietypowe, innowacyjne projekty, które w świadomości klientów niszowych pełnią rolę szczególną.
Zakres działań w ramach strategii marketingowych skierowanych do niszowych grup konsumenckich:
• Audyt komunikacyjny firmy - ocena i weryfikacja wewnętrznego i zewnętrznego zaplecza komunikacyjnego firmy, eliminacja informacji, które mogą przyczynić się do spadku zaufania w stosunku do marki zarówno przez potencjalnych klientów, jak i pracowników firmy;
• Określenie orientacji marketingowej firmy - ocena możliwości rynkowych, określenie grupy (grup) odbiorców, dopasowanie produktu i informacji o nim do potencjalnych klientów, określenie polityki cenowej firmy oraz zasad dystrybucji i promocji;
• Budowanie świadomości marki - utrwalanie pozytywnego wizerunku marki;
• Dobór środków komunikacji - tworzenie i adaptowanie kanałów mediasfery do potrzeb firmy;
• Kreacja reklamowa - tworzenie materiałów promocyjnych.
Głównym celem powyższych działań jest zwiększanie zyskowności firmy poprzez pozyskiwanie i stymulowanie stałej grupy odbiorczej.
Zakres działań w ramach strategii marketingowych skierowanych do niszowych grup konsumenckich:
• Audyt komunikacyjny firmy - ocena i weryfikacja wewnętrznego i zewnętrznego zaplecza komunikacyjnego firmy, eliminacja informacji, które mogą przyczynić się do spadku zaufania w stosunku do marki zarówno przez potencjalnych klientów, jak i pracowników firmy;
• Określenie orientacji marketingowej firmy - ocena możliwości rynkowych, określenie grupy (grup) odbiorców, dopasowanie produktu i informacji o nim do potencjalnych klientów, określenie polityki cenowej firmy oraz zasad dystrybucji i promocji;
• Budowanie świadomości marki - utrwalanie pozytywnego wizerunku marki;
• Dobór środków komunikacji - tworzenie i adaptowanie kanałów mediasfery do potrzeb firmy;
• Kreacja reklamowa - tworzenie materiałów promocyjnych.
Głównym celem powyższych działań jest zwiększanie zyskowności firmy poprzez pozyskiwanie i stymulowanie stałej grupy odbiorczej.
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Grupy
Zarządzanie Procesami Biznesowymi
Celem grupy jest wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy uzytkownikami grupy, poznawanie nowych trendów w zakresie zarządzania procesami biznesowymi i Open SOA.
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Forum Wynalzców i Innowacji
Forum wymiany myśli, informacji, poglądów które mogą zainspirować innych do działania. Jak również umożliwienie poszukiwań dla ewentualnych inwestorów, funduszy Venture i/lub Seed Capital. Jak również