Umiejętności
Gmail
RedDot
rekrutacja
Obsługa klienta
Negocjacje z dostawcami
praca w zespole
Planowanie budżetu, kontrola kosztów
organizacja pracy zespołu
Zarządzanie zespołem pracowników
Pakiet MS Office: Word, PowerPoint, Excel. Prawo jazdy kat. B.
Gimp 2.8
Exact Globe
windykacja i monitorowanie należności
Outsourcing - procesy korespondencji masowej
Przetargi - tworzenie dokumentacji i wybór ofert oraz wdrażanie nowych kontrahentów
Primesoft V-desk
Program DESIGNER
SAP R / 3
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Referent/Dział Administracji
• Zarządzanie Zespołem Kancelarii Pocztowej oraz Recepcji Głównej
• Organizowanie i kontrola pracy podległych pracowników w zakresie zadań powierzonych przez Przełożonego,
• Selekcja i rekrutacja kandydatów
• Organizowanie szkoleń, prowadzenie instruktażu stanowiskowego do pełnego wdrożenia nowego Pracownika Zespołu
• Motywowanie Zespołu
• Koordynowanie przepływu korespondencji w firmie (przychodzącej, wychodzącej i kurierskiej)
• Koordynacja prac E-kancelarii
• Tworzenie budżetu, nadzór nad realizacją oraz zgłaszanie przekroczeń w podległym obszarze
• Nadzorowanie poprawnego funkcjonowania Recepcji firmy
• Zarządzanie outsourcingiem (sporządzanie raportów kwartalnych, roczna ocena współpracy, analiza finansowa, analiza ryzyka przedsiębiorców, kontrolowanie firm w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych)
• Aranżacja wnętrza biurowego Kancelarii Pocztowej
• Procesowanie przetargów z zakresu korespondencji przychodzącej, wychodzącej, kurierskiej, materiałów eksploatacyjnych, papieru xero, usług wydruków masowych
• Prowadzenie pełnej dokumentacji w podległym obszarze (umowy, aneksy, porozumienia)
• Uczestniczenie w realizacji nowych zadań z zakresu Działu Administracji, związanych z rozwojem firmy oraz optymalizacją dotychczasowych działań
• Organizowanie i kontrola pracy podległych pracowników w zakresie zadań powierzonych przez Przełożonego,
• Selekcja i rekrutacja kandydatów
• Organizowanie szkoleń, prowadzenie instruktażu stanowiskowego do pełnego wdrożenia nowego Pracownika Zespołu
• Motywowanie Zespołu
• Koordynowanie przepływu korespondencji w firmie (przychodzącej, wychodzącej i kurierskiej)
• Koordynacja prac E-kancelarii
• Tworzenie budżetu, nadzór nad realizacją oraz zgłaszanie przekroczeń w podległym obszarze
• Nadzorowanie poprawnego funkcjonowania Recepcji firmy
• Zarządzanie outsourcingiem (sporządzanie raportów kwartalnych, roczna ocena współpracy, analiza finansowa, analiza ryzyka przedsiębiorców, kontrolowanie firm w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych)
• Aranżacja wnętrza biurowego Kancelarii Pocztowej
• Procesowanie przetargów z zakresu korespondencji przychodzącej, wychodzącej, kurierskiej, materiałów eksploatacyjnych, papieru xero, usług wydruków masowych
• Prowadzenie pełnej dokumentacji w podległym obszarze (umowy, aneksy, porozumienia)
• Uczestniczenie w realizacji nowych zadań z zakresu Działu Administracji, związanych z rozwojem firmy oraz optymalizacją dotychczasowych działań
Pracownik Kancelarii Pocztowej
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• Obsługa osobista i telefoniczna klientów zewnętrznych i wewnętrznych
• Współpraca z firmami kurierskimi w zakresie przyjmowania i wysyłki przesyłek, zgłaszanie reklamacji
• Zarządzanie dostawami (zaopatrzenie w artykuły: kurierskie, papeterię firmową, materiały eksploatacyjne, biurowe, spożywcze, kuchenne)
• Obsługa urządzeń biurowych
• Pełnienie zastępstw podczas nieobecności Lidera Podzespołu Kancelarii Pocztowej
• Obsługa osobista i telefoniczna klientów zewnętrznych i wewnętrznych
• Współpraca z firmami kurierskimi w zakresie przyjmowania i wysyłki przesyłek, zgłaszanie reklamacji
• Zarządzanie dostawami (zaopatrzenie w artykuły: kurierskie, papeterię firmową, materiały eksploatacyjne, biurowe, spożywcze, kuchenne)
• Obsługa urządzeń biurowych
• Pełnienie zastępstw podczas nieobecności Lidera Podzespołu Kancelarii Pocztowej
Pracownik Działu Rozliczeń
• Wprowadzanie zamówień do systemu SAP
• Dzienne rozliczanie kierowców-dostawców
• Rozliczanie faktur kredytowych w systemie
• Monitorowanie braków/nadwyżek kierowców-dostawców
• Wystawianie oraz kontrola faktur korygujących
• Wyjaśnianie niezgodności z dostawcami
• Archiwizowanie dokumentów sprzedaży
• Obsługa urządzeń biurowych
• Dzienne rozliczanie kierowców-dostawców
• Rozliczanie faktur kredytowych w systemie
• Monitorowanie braków/nadwyżek kierowców-dostawców
• Wystawianie oraz kontrola faktur korygujących
• Wyjaśnianie niezgodności z dostawcami
• Archiwizowanie dokumentów sprzedaży
• Obsługa urządzeń biurowych
Szkolenia i kursy
• MS Excel 2010 VBA poziom podstawowy 02.2015
• MS Excel 2010 poziom zaawansowany 12.2014
Integral Technologies
• Rozwój umiejętności analitycznych 05.2014
• Orientacja na cele 05.2014
• Inicjatywa i zaangażowania 05.2014
• Konstruktywne rozwiązywanie problemów przy użyciu technik kreatywnego myślenia 04.2014
• Efektywna współpraca i komunikacja w zespole – doceniania różnorodności wśród pracowników 04.2014
• Radzenie sobie ze stresem 01.2014
• Wystąpienia publiczne 01.2014
• Przygotowanie prezentacji 01.2014
• Efektywność osobista 12.2013
• MS PowerPoint 2010 11.2013
• Finanse dla niefinansistów 01.2013
• Orientacja na zmianę – efektywna komunikacja i wartości Banku w procesie ciągłego doskonalenia 12.2012
• Obsługa klienta w analizie przypadków z życia – Customer service 10.2012
Akademia Rozwoju Volkswagen Bank Polska S.A.
• Nowoczesne przedsiębiorstwo – dokumenty pod kontrolą” 06.2013
Multitrain
• MS Excel 2010 poziom zaawansowany 12.2014
Integral Technologies
• Rozwój umiejętności analitycznych 05.2014
• Orientacja na cele 05.2014
• Inicjatywa i zaangażowania 05.2014
• Konstruktywne rozwiązywanie problemów przy użyciu technik kreatywnego myślenia 04.2014
• Efektywna współpraca i komunikacja w zespole – doceniania różnorodności wśród pracowników 04.2014
• Radzenie sobie ze stresem 01.2014
• Wystąpienia publiczne 01.2014
• Przygotowanie prezentacji 01.2014
• Efektywność osobista 12.2013
• MS PowerPoint 2010 11.2013
• Finanse dla niefinansistów 01.2013
• Orientacja na zmianę – efektywna komunikacja i wartości Banku w procesie ciągłego doskonalenia 12.2012
• Obsługa klienta w analizie przypadków z życia – Customer service 10.2012
Akademia Rozwoju Volkswagen Bank Polska S.A.
• Nowoczesne przedsiębiorstwo – dokumenty pod kontrolą” 06.2013
Multitrain
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Fotografia, Taniec - Disco Fox, Układanie puzzli
Inne
• Certyfikat VCC, General English z 06.2015 (71 punktów na 100 możliwych) - poziom wg CEFR B2
Grupy
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.