Anna Mróz

Doradca Klienta, PKO Bank Polski
Police, zachodniopomorskie

Umiejętności

Microsoft Office Punktualność prawo jazdy kat. A i B Umiejętności interpersonalne Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Umiejętności analityczne wysoka kultura osobista samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan Techniki sprzedaży i negocjacji

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Doradca Klienta
- aktywna sprzedaż i profesjonalne doradztwo w zakresie produktów bankowych
- obsługa kasowa
- pozyskiwanie nowych Klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji
- telemarketing
Pośrednictwo Finansowe KREDYTY CHWILÓWKI Sp. z o.o.
Kierownik oddziału
- nadzorowanie oraz wsparcie pracy czteroosobowego zespołu sprzedażowego
- aktywna sprzedaż produktów gotówkowych
- kreowanie i koordynacja akcji reklamowych dla Oddziału
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń
- sporządzanie raportów, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz
nadzorowanie spraw administracyjnych Oddziału
Idea Expert S.A.
Doradca ds. Produktów Finansowych
- pozyskiwanie nowych Klientów
- aktywna sprzedaż kredytów gotówkowych
- prezentacje ofert wielu banków
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z pośrednikami oraz doradcami kredytowymi
- telemarketing
Deutsche Bank Polska S.A
Młodszy opiekun Klienta
- aktywna sprzedaż i profesjonalne doradztwo w zakresie produktów bankowych
- obsługa kasowa
- pozyskiwanie nowych Klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji
- telemarketing
- dbanie o standardy i wizerunek Oddziału
Przedsiębiorstwo Zarządzania Nieruchomościami
Obsługa Sekretariatu w Banku Polska Kasa Opieki S.A.
- obsługa sekretariatu
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- archiwizacja dokumentów
-obsługa Klientów

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

dobra książka
aktywny wypoczynek
podróże